חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה חשוב לדעת על השתלות שיניים?

מאת: שי חניאלבריאות השן26/02/2013621 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עומדים לעבור השתלת שיניים? שוקלים לבצע השתלה ורוצים לדעת קצת יותר על ההליך, תופעות לוואי ומחירים? לפני שאתם ניגשים אל מרפאת השיניים הקרובה לביתכם, אכן כדאי לדעת קצת יותר על השתלות שיניים, מה מצפה לכם וכמובן כמה זה עולה לנו.

האם השתלת מספר שיניים דורשת שתל לכל שן?

כיום השתלת מספר שיניים לא דורשת שתל נפרד לכל שן וניתן בהחלט לבצע שיקום אפילו של לסת שלמה על גבי מספר קטן של שתלים. רופא שיניים בעל ניסיון בשיקום הפה יוכל לשקם מספר רב של שיניים במינימום זמן ואי נוחות למטופל. כך למשל שיטת All-On-4 בעזרתה ניתן לשקם לסת שלמה על גבי 4-6 שתלים בלבד.

האם יש תופעות לוואי להשתלת שיניים?

כמו כל הליך כירורגי אחר, גם השתלת שיניים עשויה להיות מלווה באי נוחות או אף כאב. תופעות לוואי נוספות כוללות נפיחות באזור השתל, דימום קל (מפסיק לאחר מספר שעות), כאבי ראש, סחרחורות ורגישות לחום-קור באזור השתל. יש לציין כי כאשר ההשתלה נעשית על ידי רופא שיניים בעל ניסיון רב תופעות הלוואי הנ"ל קלות או אפילו לא מופיעות כלל. במקרים בהם מטופל חווה תופעות לוואי כגון אלו שתוארו מעלה הן חולפות תוך מספר שעות עד מספר ימים. ניתן להיעזר במשככי כאבים ללא מרשם, להניח מעט קרח על אזור הלחי להורדת הנפיחות וכדומה.

כמה עולה השתלת שיניים?

מחירה של השתלת שיניים תלוי במספר רב של גורמים. ראשית, השאלה היא כמובן מה מורכבות הפרוצדורה כאשר מטבע הדברים שיקום של מספר שיניים יקר יותר משיקום שן אחת. כמו כן, ישנה חשיבות לשיטה בה נעשית ההשתלה כאשר כל שיטה מתומחרת אחרת על ידי רופאי השיניים. בנוסף, רופא שיניים בעל מוניטין יציב ואחוזי הצלחה גבוהים ידרוש יותר עבור ההשתלה מאשר רופא שיניים חסר ניסיון. כשמדובר בהליכים רפואיים כמו השתלות שיניים רצוי לא להתפשר ולבחור רק מרפאת שיניים עם רופאים מנוסים, חשוב להיזהר מהצעות מחיר נמוכות באופן מחשיד, ייתכן ומדובר ברופא שיניים ללא ניסיון או חלילה רופא המשתמש בשתלים שאינם איכותיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי חניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חניאל

מאת: שי חניאלבריאות השן19/05/131066 צפיות
האפשרות לבצע השתלות שיניים, קיימת כיום, בעיקר בזכות הגילוי של הטיטניום והיכולת שלנו לנצל אותו לטובת הטיפול. היום מבצעים השתלת שיניים באמצעות שתלים דנטליים איכותיים ועמידים המתאימים לרקמות העצם והחניכיים האנושיות. שתלי הטיטניום שהוא חומר מאוד חזק ויציב, מאפשרים השתלה של שיניים חדשות, טיפול שמחזיק לאורך זמן רב.

מאת: שי חניאלבריאות השן11/03/131055 צפיות
רפואת שיניים משקמת נמצאת בתהליך מתמיד של התקדמות ופיתוח, אחד הפיתוחים המשמעותיים ביותר הוא היכולת לבצע השתלות שיניים ביום אחד. מהי השתלת שיניים ביום אחד? כיצד היא מתבצעת? האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים ביום אחד ומתי היא לא מומלצת?

מאת: שי חניאלבריאות השן11/03/13644 צפיות
רפואת שיניים משקמת נמצאת בתהליך מתמיד של התקדמות ופיתוח, אחד הפיתוחים המשמעותיים ביותר הוא היכולת לבצע השתלות שיניים ביום אחד. מהי השתלת שיניים ביום אחד? כיצד היא מתבצעת? האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים ביום אחד ומתי היא לא מומלצת?

מאת: שי חניאלבריאות השן09/03/13807 צפיות
השתלות שיניים לא תמיד מסתכמות בהחדרת שתל ולעיתים המטופל יזדקק להליכים נוספים, אחד מהליכים אלו הוא הרמת סינוס. מהי הרמת סינוס? מתי מבצעים אותה וכיצד? האם יש סיכונים להרמת סינוס?

מאת: שי חניאלבריאות השן17/02/13749 צפיות
השתלות שיניים מאפשרות לכל מי שאיבד שן אחת ועד לסת שלמה להחליף את שיניו הטבעיות בשיניים מלאכותיות. השתלת שיניים מחזירה את היכולת ללעוס, לדבר ללא קושי וכמובן לחייך.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201598 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181673 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181785 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171508 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171511 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171383 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica