חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלות שיניים – מה שחשוב לדעת

מאת: שי חניאלבריאות השן19/05/20131064 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האפשרות לבצע השתלות שיניים, קיימת כיום, בעיקר בזכות הגילוי של  הטיטניום והיכולת שלנו לנצל אותו לטובת הטיפול. היום מבצעים השתלת שיניים באמצעות שתלים דנטליים איכותיים ועמידים המתאימים לרקמות העצם והחניכיים האנושיות. שתלי הטיטניום שהוא חומר מאוד חזק ויציב, מאפשרים השתלה של שיניים חדשות, טיפול שמחזיק לאורך זמן רב.

השתלות שיניים - למה אנשים זקוקים להן?

הסיבות שבגללם אנשים זקוקים להשתלת שיניים הן שונות. אצל אנשים צעירים, הדבר נובע בעיקר בגלל פציעות וחבלות באזור הפה שבגללם נאלצים לעקור את השן הפגועה ולהחליפה בחדשה. הדבר יכול לנבוע גם  מהזנחת השיניים, שעשויה להוביל לצורך בעקירת השן ובהחלפתה. אצל אנשים מבוגרים, הצורך עולה כיוון שלאחר שנים רבות של שימוש, שכבת האמייל דלילה ביותר, השיניים מאבדות את המראה הטבעי שלהן, הן נחלשות ונוצר קושי רב באכילה ובדיבור.

איך מתבצעת השתלת שיניים?

ישנם מספר שלבים לכל תהליך השתלת שיניים. הטיפול נעשה תחת הרדמה מקומית, והוא נחשב באופן יחסי לטיפול קצר שניתן להתחיל ולסיים באותו יום. השלב הראשון של השתלת שיניים מתחיל בחשיפה של העצם באזור בו מתכננים לבצע את ההשתלה. השלב השני כולל קדיחה באזור של ההשתלה והברגת השתל בתנועה סיבובית. השלב האחרון של השתלת שיניים כולל סגירה של האזור בו נעשתה ההברגה באמצעות בורג שאוטם את המקום ותפירה/סגירה של אזור ההשתלה כולו במידת הצורך. לאחר פעולות אלה, נדרשת תקופה החלמה שבה הלסת "מקבלת" את השתלים ולבסוף מתבצעת השתלת השן המלאכותית.

היתרונות של השתלות שיניים

טיפולי השתלות שיניים נחשבים למבוקשים במיוחד והסיבות לכך שונות כאשר העיקריות שבהן הן האסתטיקה והנוחות. אחוזי ההצלחה הגבוהים של השתלות שיניים נובעים בעיקר בגלל השימוש במכשור רפואי מתקדם, שתלים מסוג איכותי וכמובן טכנולוגיה שרק מתקדמת ומשתפרת עם השנים. העובדה שכמה חודשים אחרי הטיפול, השיניים נראות ומתפקדות כאילו השן רגילה וטבעית, מהווה יתרון בולט. יתרון נוסף הוא שהשתלת שיניים לא פוגעת בבריאותן של השיניים, במיוחד ביחס להשחזת שיניים שיש לבצע כאשר מרכיבים גשר בשיניים. יתרון נוסף הוא שמדובר בפתרון לטווח הארוך כיוון שהשתלים עשויים מחומר עמיד במיוחד ולכן נשמרים לאורך זמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שי חניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי חניאל

מאת: שי חניאלבריאות השן11/03/131052 צפיות
רפואת שיניים משקמת נמצאת בתהליך מתמיד של התקדמות ופיתוח, אחד הפיתוחים המשמעותיים ביותר הוא היכולת לבצע השתלות שיניים ביום אחד. מהי השתלת שיניים ביום אחד? כיצד היא מתבצעת? האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים ביום אחד ומתי היא לא מומלצת?

מאת: שי חניאלבריאות השן11/03/13641 צפיות
רפואת שיניים משקמת נמצאת בתהליך מתמיד של התקדמות ופיתוח, אחד הפיתוחים המשמעותיים ביותר הוא היכולת לבצע השתלות שיניים ביום אחד. מהי השתלת שיניים ביום אחד? כיצד היא מתבצעת? האם כל אחד יכול לעבור השתלת שיניים ביום אחד ומתי היא לא מומלצת?

מאת: שי חניאלבריאות השן09/03/13805 צפיות
השתלות שיניים לא תמיד מסתכמות בהחדרת שתל ולעיתים המטופל יזדקק להליכים נוספים, אחד מהליכים אלו הוא הרמת סינוס. מהי הרמת סינוס? מתי מבצעים אותה וכיצד? האם יש סיכונים להרמת סינוס?

מאת: שי חניאלבריאות השן26/02/13619 צפיות
עומדים לעבור השתלת שיניים? שוקלים לבצע השתלה ורוצים לדעת קצת יותר על ההליך, תופעות לוואי ומחירים? לפני שאתם ניגשים אל מרפאת השיניים הקרובה לביתכם, אכן כדאי לדעת קצת יותר על השתלות שיניים, מה מצפה לכם וכמובן כמה זה עולה לנו.

מאת: שי חניאלבריאות השן17/02/13748 צפיות
השתלות שיניים מאפשרות לכל מי שאיבד שן אחת ועד לסת שלמה להחליף את שיניו הטבעיות בשיניים מלאכותיות. השתלת שיניים מחזירה את היכולת ללעוס, לדבר ללא קושי וכמובן לחייך.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201590 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181591 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171506 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171506 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171381 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica