חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לטפל בפסוריאזיס לילדים?

מאת: ג.ט קראוןבריאות ילדים27/02/20131573 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
איך לטפל בפסוריאזיס לילדים?

 ניתן לטפל פסוריאזיס בתינוקות וילדים עלידי מתן טיפול טבעי לפסוריאזיס

כאשר לילד יש פסוריאזיס

הורים אמורים להגן על ילדם מפני סכנה ולהשאיר אותם ללא מחלה ולכן הם חיים חיים מלאים ומאושרים. זה יכול להיות קשה לצפייה לילדך סובל מפסוריאזיס. אף אחד לא ממש יכול להבין את הרצון בלתי נשלט לגרד ולגרד את העור היבש. ילדים חסרים את מנגנון שליטה עצמית יש, אז זה יכול להיות קשה כמו פעמים כדי למנוע מהם לגרד את פצעיהם.



ילדים בדרך כלל יש פסוריאזיס פלאק המשפיע על הברכיים, במרפקים ובגב התחתונים. פסוריאזיס של הקרקפת הוא נפוץ כמו גם ויכול להיחשב בטעות למקרה חמור של קשקשים. פסוריאזיס guttate הוא נפוץ אצל ילדים ובני נוער. סוג זה של פסוריאזיס לעתים קרובות מופיע במהלך או מייד לאחר דלקת גרון גרון, סטרפטוקוקוס במיוחד. זה עלול לקחת כמה שבועות או חודשים עבור סוג זה של פסוריאזיס לוקח זמן להבריא אבל ברגע שזה נעלם זה בדרך כלל לא יופיע שוב.


פסוריאזיס היא בעיקר גנטית, אבל זה יכול להיות מופעל על ידי כמה גורמים אחרים. אף אחד לא יודע בודאות מה הסיבה העיקרית היא ומי הוא רגיש. מפעילים יכולים לכלול פגיעה בעור, כמו שריטה או לצרוב, ואפילו התבגרות מינית.


הטיפול הטוב ביותר לילדים הוא לחות. תחליב את הילד וקרמן לעתים קרובות; פחות הם לגרד הם פחות הם לגרד. למד את הילדים על הסכנות של חיטוט בפצעיהם או מנסה למשוך את העור היבש. משכיל יותר הוא על הילד שלו או הפרעתה יותר הם יקיימו את ההתפרצויות ולרפא במהירות כאשר הם עושים. תן לילד בקבוק הקרם לשאת איתם לכאשר הם מתחילים לגרד או מתפתים לקחת בעור. ישנן מספר תרופות מרשם ומשחות המתאימים לילדים לשימוש. הרופא של הילד יהיה מסוגל לתת את התרופה הנכונה ומינון הנכון.


ישנם גם מספר תרופות ביתיות,שמתאימות לילדים. למשל להוסיף קצת שמן זית, ירקות, או מינרלים, לאמבטית הערב שלהם. לעסות אותם לייבש אחר כך וקרם הגוף כולו כדי להשאירם בלחות. לקריאה על ריפוי מהיר של פסוריאזיס בילדים,לחץ כאן
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג.ט קראון

בריאות וכושר הם המתכון לאושר

וכל השאר עוד יגיע...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ג.ט קראון

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי22/02/171648 צפיות
Before I opened up The Gout Code™ on my e-book reader, I had to ask myself a question: Is this really going to be something that actually teaches REALISTIC gout relief at home? I mean, I'm not a superhuman. I have (or rather, had) gout. I needed a guide that recognized that and empathized with my less than ideal habits which all people outside of the movies have.

מאת: ג.ט קראוןרפואה06/07/161824 צפיות
הורדת לחץ דם ללא תרופות הורדת לחץ דם וריפוי שאר מחלות ללא תרופות, מה שחברות התרופות לא ירצו שתקראו. שנו את אורח חייכם,נשמע מורכב לא? איך מתחילים בשינוי? במאמר זה אני אתן מספר נקודות חשובות שישומן כבר יתנו שינוי והורדת לחץ הדם, מומלץ לקרא כמה שיותר ללמוד ולישם ,יש ספרים ואתרים מעולים שילמדו אתכם איך להפחית את לחץ הדם וגם איך לחיות בלי תרופות מרשם בכלל..כן זה אפשרי..

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/06/151801 צפיות
איך לרזות מהר בלי כדורים או תרגילים? אני מייד התחלתי לחפש בגוגל והצלחתי למצוא את אתר האינטרנט של דיאט 3 שבוע הרשמי. שם, ראיתי את וידאו על ידי תזונאי מקצועי שחשף צעד-אחר-צעד מה שנדרש כדי לרדת במשקל במהירות. הייתי בהלם, כי אף אחד לא היה אי פעם אמר לי את המידע הזה לפני! ביקרתי מאמנים אישיים, דיאטניות, ורופאים, ובכל השנים האלה, אף אחד לא הייתה אי פעם אמר לי סודות דיאטה אלה!

מאת: ג.ט קראוןבריאות ורפואה כללי10/05/151808 צפיות
למה סוכרת היא המגיפה הבאה? יש לך סוכרת? האם ניתן לרפא סוכרת ? לפי מאמר שקראתי, בשנת 2025 יהיו 300 מליון חולים בעולם!! לעומת 135 מליון חולים בשנת 1995 , יותר מהכפלה תוך שלושים שנה...מפחיד.

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה18/02/151683 צפיות
איך הורדתי את השומן בדיאטת 3 השבועות? האם אתה מחפש לרדת במשקל במהירות? נמאס לך כל הונאות בחוץ כמו גלולות דיאטה ומוצרי infomercial שמבטיחים את העולם, אבל לא מספקים? אז יש לי הפתרון בשבילך! כולם אומר כי ירידה במשקל היא משימה קשה מאוד שלוקחת חודשים ולפעמים שנים, ושיש לך לאכול מזונות משעממים נורא לראות את כל תוצאות. אני יודע בודאות שזה לא נכון, כי אני איבדתי מעל 20 ק"ג ב 21 ימים בלבד באמצעות דיאטה סודית שמצאתי באינטרנט.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: ג.ט קראוןדיאטה ותזונה23/06/142334 צפיות
ביקורת וסקירה ונוס פקטור-הדיאטה אם אתם מחפשים מידע על פקטור ונוס הרשמי.... לכמה שאלות נפוצות איפה רוכשים את ונוס פקטור? (רק באינטרנט..) האם ונוס פקטור רכישה מאובטחת? (כן!) האם אצליח?

מאמרים נוספים בנושא בריאות ילדים

מאת: יעקב קובי עזראבריאות ילדים15/09/191557 צפיות
גדילה לגובה וצמיחה במימדי הגוף - קובי עזרא. ראשית יש להבין שלוחית הגדילה ממוקמת בין האפיפיזה והמטפיזה ומורכבת משלושה אזורים (אזור מנוחה, ריבוי והיפרטרופי).

מאת: ליאורבריאות ילדים10/06/181054 צפיות
יישור שיניים לילדים שלכם, משפר את הדימוי העצמי שלהם. יישור השיניים, מבוצע על ידי מומחה ליישור שיניים. מומחה ליישור שיניים, נקרא אורטודנט.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים29/04/161778 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: דרך חדשה של קצירת תאי גזע מפחיתה תופעות לוואי שליליות. מדענים אוסטרלים פיתחו שיטה פחות פולשנית כדי לחלץ תאי גזע ממח העצם להשתלה. תאי גזע עבור השתלות מח עצם נקצרים מתורמים בריאים ומשמשים לטיפול בחולי סרטן כולל לוקמיה, אמרו חוקרי CSIRO.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים04/04/161721 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי מהעולם: עיניים הופכות לעור: כיצד דלקת יכולה לשנות את גורלם של התאים מדענים מ-EPFL מצאו שדלקת כרונית יכולה לגרום להתחדשות של תאים לתוך סוגים חדשים ובלתי רגילים: הליך זה נקרא מטפלזיה, ומהווה הפרעה הקשורה לדלקת מתמשכת. המחקר מדגיש קונספט חדש שדלקת כרונית שיכולה להוביל לטיפולים טובים יותר.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים11/03/161739 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם-טבורי מהעולם: תאי לבלב המייצרים אינסולין נוצרו מתאי עור אדם התאים החדשים מפרישים אינסולין בתגובה לשינויים ברמות הגלוקוז. כאשר הושתלו בעכברים, התאים הגנו על בעלי החיים מהתפתחות סוכרת בצורתה הקיימת בעכברים.

מאת: אבי דוידיבריאות ילדים08/02/161739 צפיות
המלצה על אלטמן ויטמינים לחיזוק מערכת החיסון לילד לקראת החורף.

מאת: מיקי שחםבריאות ילדים15/01/161920 צפיות
מיקי שחם מביא חידושים ומחקרי תאי-גזע ודם טבורי: תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים בוגרים עשויים להיות עדיפים על מח עצם. תאי גזע מושרים פלוריפוטנטיים (iPSCs) בוגרים שעברו תכנות מחדש חזרו למצבם הראשוני – דמוי עוברי, עשויים להיות טובים יותר מתרומות מח עצם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica