חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גדר חכמה וירטואלית לכלב - אילוף כלבים לגדר החכמה - מועדון הכלבים

אילוף עם קשירה ל - גדר חכמה וירטואלית

חברו רצועה לצוואר הכלב על קולר נוסף . בכל מקרה, אל תחברו את הרצועה לקולר של המערכת!

לשלב זה נדרשים שני בני משפחה. אדם אחד מחזיק את הכלב ברצועה והשני משמש כגירוי מהצד החיצוני של הגבול.

הרשו לכלב להתקדם לעבר הגבול. כאשר הוא ייכנס לאזור השידור, הוא יחווה זרם חשמלי סטטי. מדובר בתיקון שאינו נעים, אך גם אינו מזיק. מכיוון שהתיקון יבהיל אותו, הכלב עשוי לקפוץ או לנבוח. זוהי תופעה נורמאלית. לאחר שהכלב יחווה את התיקון, משכו אותו במהירות לאזור הבטוח של החצר ושבחו אותו.

אם הכלב לא מתעניין במעבר החוצה ניתן לגרות אותו באמצעות נקניק או צעצוע שהוא אוהב.

כל פרק אימון אמור לארוך כ-10 עד 15 דקות. ניתן לבצע עד שני אימונים ביום, לא יותר!

התקרבו לגבולות באזורים שונים של החצר, עם דגש על המקומות מהם עשויים בני המשפחה לעזוב (חניה, שביל גישה וכ"ו). מהר מאוד תיווכחו שכלבכם נמנע מלהתקרב לגבולות אלה. משמעות הדבר היא שהוא לומד ואין צורך להכריח אותו להתקרב אליהם.

הקולר שעל הכלב משמיע צליל אזהרה לפני מתן התיקון האלקטרוני. המטרה של האימון היא להרגיל את הכלב להקשיב לצליל ולעצור בו או ללכת חזרה לשטח הבטוח.

כשסיימתם את האימון קשרו את הכלב בתוך החצר על רצועה ארוכה ככל שניתן - שהכלב יוכל להגיע לגבול אך לא יוכל להמשיך יותר ממטר מעבר לו. יש להשאיר את הקולר עליו. אין לתת לכלב להסתובב לבד באופן חופשי בשלב זה בחצר!!! - רק כשהוא קשור או מובל ברצועה.

דאגו לשחק עם כלבכם באזור הבטוח בחצר, כך שילמד שהשהייה בה היא חוויה נעימה. בדרך זו תמנעו מכלבכם תגובה היסטרית למערכת. הערה: ישנם כלבים שלומדים מהר יותר מאחרים. לפני שתתקדמו לשלב השני, ודאו שהכלב שמח לשחק בחצר, ונמנע מלהתקרב לגבול. אם אין זאת כך, הקדישו עוד יום-יומיים לביצוע השלב הראשון. גדר חכמה וירטואלית

הכלב מסתובב בחצר עם רצועה ארוכה שמשתרכת אחריו + גירויים

במהלך שלב זה, הכלב עדיין קשור לרצועה אך הפעם היא מונחת בחופשיות על הרצפה ללא קשירה כאשר הוא משוחרר בחצר בשטח הבטוח.

השגחתכם עליו חשובה מאד בשלב זה על מנת לוודא שהוא לא רץ במהירות לתוך שטח השידור. שחקו עם הכלב באזור הבטוח, ואל תניחו לו לרוץ לתוך הבית. אל תקראו לכלב לאזור השידור ואל תמשכו אותו לשם. תנו לו להחליט לבד אם הוא רוצה לעזוב את האזור הבטוח. גדר חכמה וירטואלית

כעת הגיע שלב התחבולות. "תחבולה" היא יצירה מכוונת של מצב העשוי לפתות את הכלב לעזוב את החצר. דוגמאות לתחבולות מסוג זה הן בן משפחה שעוזב את החצר, חיה אחרת הנמצאת מחוץ לגבולות המותרים וכ"ו. שלב זה ילמד את כלבכם לשים לב לסביבותיו, ללא קשר לנסיבות החיצוניות. עד כה האימון התייחס לגבולות לבדם, ולא שם למבחן את רצונותיו העזים של הכלב. תוכלו להתחיל בכך שתבקשו מאחד מבני המשפחה לחצות את הגבולות המותרים ולקרא לכלב. אם הכלב מסרב לגשת לבן המשפחה המרוחק, שבחו אותו בחום, הוא לומד! אם הכלב מחליט להתקדם לעבר בן המשפחה המרוחק, הניחו לו להיכנס לאזור המסומן ולחוות תיקון ומשכו אותו בחזרה לאזור הבטוח, בעודכם משבחים אותו. חזרו על התהליך באמצעות תחבולות אחרות, כגון חיה נוספת, כדור, מקל וכ"ו. עשו זאת בגבולות שונים לאורך החצר. עשו שימוש בתחבולות שירגשו את הכלב, רק כך הוא ילמד לעשות בחירה מודעת. זוהי נקודה קריטית בהליך הלימוד.

אם הכלב אינו מגיב לתיקון הנחווה, כנראה שהקולר מוצמד לצווארו באופן רופף. אם הקולר מהודק כראוי, ועדיין הכלב אינו מגיב כאשר הוא נכנס לאזור המסומן וחווה תיקון, כנראה שרמת התיקון נמוכה מדי. העלו את העוצמה של הקולר או החליפו לקולר יותר חזק.

לפני שתתקדמו לשלב השלישי, ודאו שהכלב שמח לרוץ לשחק בחצר, ונמנע מלהתקרב לגבול. אם אין זאת כך, הקדישו עוד יום-יומיים לביצוע השלב השני.

שלב ג' יום 7-12 לגדר חכמה וירטואלית

הורדת הרצועה

אם כלבכם עבר בהצלחה את שלבים א' ו-ב', ניתן להסיר ממנו את הרצועה, בעוד אתם משגיחים עליו מקרוב. אל תשאירו את כלבכם ללא השגחה במהלך שלב זה. כאשר אתם לא בסביבה קשרו אותו עדיין בתוך החצר!

ישנו סיכוי סביר שהכלב מקשר בין הגדר החכמה האלקטרונית לכלב לבין הרצועה, וינסה לעזוב את האזור הבטוח כאשר תנאים אלה ישתנו. אם הכלב ברח, גשו לכלב, הסירו את המקלט, והחזירו אותו לאזור הבטוח. במרבית המקרים, הכלב ירוץ לבדו לאזור זה. אם אתם לא מצליחים להחזיר את הכלב באופן מיידי, כבו את המשדר (ראש המערכת), כך שהכלב לא יחווה תיקון כשיחזור לאזור הבטוח.

אם הכלב יעזוב את האזור הבטוח בשנית, ניתן ליצור קשר טלפוני עם מרכז התמיכה. 08-8650246

לאחר ששה ימים בהם תשגיחו על הכלב נטול הרצועה, תוכלו להשאיר אותו בחצר ללא השגחה, אך רק לפרקי זמן קצרים. במהלך שלושת השבועות הבאים, הגדילו בהדרגה את פרקי הזמן בהם הכלב נותר ללא השגחה.

הערה: ישנם כלבים שיעדיפו להישאר סמוך לבית, או יהססו לצאת לחצר. ייתכן ויעברו כמה ימים עד שהכלב יחוש בביטחון הרצוי. קחו את כלבכם לאזור הבטוח – ברחבי הגינה (גם למשוך אותו בכוח אם יש צורך). העניקו לו ממתק, שחקו איתו ושבחו אותו על-מנת להראות לו שבטוח להיות מחוץ לבית.

אילוף כלב מפוחד לגדר חכמה וירטואלית אלקטרונית

אם כלבכם מפוחד לאחר קבלת התיקון הראשון, והוא מפחד לעזוב את המקום הבטוח שלו (ספסל, פנים הבית וכ"ו), אנו מציעים לנהוג כדלקמן:

- כאשר הכלב מתנהג בפחדנות, אין לנחם אותו או לנסות להרגיעו. במלים אחרות, אין להעניק לו פרס על התנהגות בלתי-ראויה.

- יש להניח לכלב לענוד את המקלט בתוך הבית, כך שיתרגל לענוד אותו גם באזורים בהם מעולם לא חווה תיקון.

- ענדו את הקולר על צוואר הכלב בעודכם בבית, טרם היציאה לחצר. ענדו לו קולר נוסף, המחובר

לרצועה.

- אם הכלב מראה סימני התנגדות בתוך החצר, משכו אותו.

- כאשר הכלב יצא לחצר, שבו איתו, שבחו והרגיעו אותו.

- טיילו ושחקו עם הכלב בחצר. ואל תתנו לו לחוות עוד תיקונים נוספים - עד שירגע וישתחרר.

לימוד יציאה מחוץ לחצר:

כעת, לאחר שהתרגל למערכת ניתן ללמד את הכלב איך לחצות בביטחון את הגבולות. הסירו את המקלט, וחברו רצועה לקולר כלבכם. עודדו את הכלב לבוא בעקבותיכם, בעודכם מחמיאים לו ומעודדים אותו. רוב הכלבים לא יתלהבו לעשות זאת, אבל עליכם להיות עקביים. אל תניחו לכלב לחצות את האזור המסומן בריצה. למדו אותו לחצות אותו בבטחה, יחד אתכם, כשהוא קשור לרצועה. עשו שימוש במלים מרגיעות, כמו "לך, עצור, זה בסדר... כלב טוב...". היו עקביים וחצו את הגבולות באותו מקום בדיוק. בסופו של דבר הכלב יקשר בין הרצועה לבין היכולת לעבור את הגבולות בבטחה.

גדר חכמה , גדר וירטואלית , גדר אלקטרונית

אתם מוזמנים ליצור קשר לכל בעיה שתעלה במהלך האילוף או התקנת הגדר.

כמו כן ניתן לבצע את תהליך האילוף תוך כדי ליווי טלפוני מאיתנו.

תודה שנתתם לנו את הזכות להעניק לכם שירות...

מרכז תמיכה והזמנות: 08-8650246 מועדון הכלבים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מועדון הכלבים - גדר חכמה וירטואלית לכלב, קולרי אילוף , פנסיון, אילוף כלבים

www.dog-club.biz

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מועדון הכלבים

מאת: מועדון הכלביםאילוף בעלי חיים22/03/131481 צפיות
במאמר זה נלמד כיצד יש להתקין מערכת גדר וירטואלית אלקטרונית חכמה לכלב

מאת: מועדון הכלביםאילוף בעלי חיים09/03/131184 צפיות
קולר הנביחות הוא דרך בטוחה ואפקטיבית למניעת נביחות. קנה קולר נביחות ושים את הבעיות עם השכנים מאחוריך!

מאת: מועדון הכלביםאילוף בעלי חיים09/03/131192 צפיות
במאמר זה ננסה להציג מהי צורת העבודה המומלצת לעבודה עם קולר אילוף

מאת: מועדון הכלביםאילוף בעלי חיים09/03/131157 צפיות
הכלב בורח מהחצר? חופר בגינה? יש פתרון! – גדר חכמה!

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205655 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165749 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158049 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132538 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132292 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131967 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica