חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס מדריכי ומטמיעי מערכות מידע

מאת: Eli Levyמיסים - כללי03/03/20131051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
קורס מדריכי ומטמיעי מערכות מידע

אלו מכם שאוהבים להדריך ורוצים להשתלב בתחום ההיי טק, קורס מדריכי ומטמיעי  SAP יכול להוות עבורכם אתגר והזדמנות לפיתוח קריירה. הקורס מיועד גם לחסרי רקע  טכנולוגי, המעוניינים לעשות הסבה מקצועית ולפתח קריירה משמעותית בתחום ההיי טק. גם מי שאין לו ניסיון קודם בהדרכה אולם נמשך לעולם זה, ויש בו צורך לאינטראקציה פורה עם אנשים– קורס מדריכי ומטמיעי SAP יכול לעורר בו עניין. הדרכה נכונה משיגה ייעול, שיפור ותוצאות בשטח. קורס מדריכי ומטמיעי SAP מכשיר את הסטודנטים להדרכה מקצועית ויעילה בעולם ההיי טק התובעני.

קורס מדריכי ומטמיעי SAP – דוגמא לתכנית לימודים במכללת הייטק

הקורסים בלימודים במכללת הייטק מקנים לסטודנטים ידע מעמיק ומקיף בתחום ההדרכה וההטמעה של מערכות מידע. תכנית הלימודים מקפידה על שילוב של ידע עיוני עם ידע פרקטי וניסיון בשטח, על מנת שבוגרי הקורס יהיו מסוגלים להתמודד בהצלחה עם העולם האמיתי שמחוץ לכותלי מכללת הייטק. פרקטיקה זו מושגת, בין השאר, באמצעות תרגול שוטף והכנת פרויקטים.

תכנית לימודי הייטק כוללת פיתוח הדרכה, בה הסטודנטים ירכשו מיומנות לפיתוח תוצרי הדרכה, בעזרתם יוכלו לספק לארגון פתרונות הדרכה פרקטיים. הדרכה והטמעת מערכות מידע ארגוניות.הקורס כולל השתתפות בסדנת הדרכה, שמטרתה ללמד את הסטודנטים את עקרונות ההדרכה, עמידה נכונה מול קהל וכדומה.

LYNC  SAP-ERP  - יישום ותפיסות ניהוליות מתקדמות בעזרת פיתוח והטמעה של מערכות מידע אינטגרטיביות – מערכות ERP. מערכות אלו מאפשרות לבצע סנכרון ושילוב של תהליכים, נתונים ומידע בין גורמים מחוץ לארגון ובתוכו, מה שמביא להצלחת הארגון ומעצים את שגשוגו.

מערכת קשרי לקוחות - CRM - (Customer relationship management) – כיצד נכון לנהל קשרי לקוחות טובים ופוריים? מהם דרישות הלקוח? מהם צרכיו?כיצד לשמר לקוחות? כיצד לבצע תהליכי שיווק?

יישומי Office 2010 – הגרסה העדכנית והמתקדמת ביותר. הסטודנטים לומדים גרסה זו, על מנת להיות מסוגלים לבצע בקלות פעולות מורכבות.

הקורסים לרוב מלווים בספרות מקצועית, ומועברים ע"ע מיטב המרצים בישראל. סגל מקצועי עתיר ידע ועתיר ניסיון בתחום תהליכי הדרכה והטמעה בארגונים, המספק לסטודנטים גם את השכלה הרלוונטית וגם טיפים מקצועיים מהשטח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132520 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133198 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132484 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132536 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132512 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא מיסים - כללי

מאת: איתמר כוכבימיסים - כללי03/09/201693 צפיות
מילת הקסם "קורונה" מייצרת רעיונות חיוביים עבור מי שמחזיק מזומנים בשטרות שונים בביתו או בכל מקום מסתור כגון כספות או "מתחת לבלטות". ההערכה המינימלית הינה כי קיימים לפחות 10 מיליארד שקלים במזומן המוסתרים במטבעות שונים בכספות, בבתים ובמקומות מסתור, אך ייתכן שהסכומים אף גבוהים עוד יותר.

מאת: שלום כהןמיסים - כללי09/11/171785 צפיות
לאימהות צעירות קשה לפעמים לשלב בין המשפחה וגידול הילדים לבין קריירה. כל אם שרוצה לצאת לשוק העבודה ולפרנס את עצמה ואת המשפחה שלה יכולה לעשות זאת על ידי לימודים של מקצוע מעשי. לימודי הנהלת חשבונות הם דוגמא ללימודי מקצוע מעשיים שיכולים לאפשר לאימהות רבות לרכוש מקצוע שיהיה להם נוח לעבוד גם לצד גידול וטיפול בילדים שלהן. השעות שבהן מנהלות חשבונות עבודות הן נוחות מאוד והן פעמים רבות כוללות משרת אם – כלומר משרה בה עובדים עד השעה 15:00 בצהריים – בדיוק בזמן לאסוף את הילדים מהצהרון והגן שלהם.

מאת: רוני הכהןמיסים - כללי22/09/162713 צפיות
חשוב מאוד טרם חתימה על הסכם העסקה שכזה לבדוק את התנאים עבור קבלת האופציות, המימוש, תנאי המיסוי והכמות של האופציות שמקבל העובד לרשותו

מאת: אבי דוידימיסים - כללי31/08/162735 צפיות
בקצרה על ייעוץ מס לגיל הפרישה, מה עליכם לדעת?

מאת: אבי דוידימיסים - כללי21/06/162621 צפיות
בקצרה בעד ונגד החוק לעידוד השקעות הון בישראל - מה אתם חושבים בנושא?

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי30/12/152605 צפיות
תיקון 206 לפקודת מס הכנסה[1] הינו תיקון עקיף לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל)(תיקון מס' 13 והוראת שעה), התשע"ו-2015. תחילתו של התיקון מיום פרסומו ב-5.11.15.

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי07/09/153028 צפיות
חוקי המס מעודדים צבירת חסכונות בקופות גמל במשך שנות העבודה והפעילות, כך שישמשו בעתיד, בעת הפרישה, למקור הכנסה ומחיה. קיימים סוגים שונים של קופות גמל: קופת גמל לקצבה, לפיצויים, לחופשה, קרן השתלמות או קופת גמל לכל מטרה אחרת דומה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica