חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחייכו בלי להתבייש

מאת: משה יוניבריאות השן03/03/2013667 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיוך שלכם פחות יפה מהשכן? לפעמים אנחנו מלאים בהרגשה שהטבע לא היטיב עימנו. מאות הישראלים הרצים לניתוחים פלסטיים בכל שבוע מדגישה כמה זה נכון. כל אחת ואחד מאיתנו חש מוטרד בגלל גופו זה יכול להיות בעיות בחזה או בעיות של משקל עודף, לרוב יש המון פתרונות אבל לפעמים לא.

יש גם טיפולים מאוד חשובים ומטרתם היא לא רק בכדי לשפר את המראה, טיפול שורש זה דבר נחוץ. פה ושיניים בריאות הם חזות הפנים שלנו ואם נניח בצד את עניין המראה מדובר כאן על איכות חיים! תשאלו את מי שסובל מכך. אלפי גברים ונשים נוהרים למהר ולעשות ניתוחים קוסמטיים שהמטרה היא לא להפוך ולהיות לגירסת מדומות של בובות ברבי, אלא בגלל שאנו רוצים לתקן את הגוף שהטבע העניק לנו.

ובזמן הזה נכנסת לסיפור הרפואה החדישה והמתקדמת המציעה מגוון אפשרויות לשינוי המראה שלנו ועימו גם הרגשת הביטחון האישי מבלי שנצטרך לגרוםחור גדול מדי בחשבון הבנק.

חידוש טיפול שורש- מרפאות מומחות בתחום מציעים לכם הדמיות באמצעות מחשב בקשו מהרופא המומחה להראות לך איך תראו בסיומו של הטיפול ולאחר ההחלמה, ככה תהיו משוכנעים כי השכלתם לבחור את הרופא שייתן לכם תוצאות טובות.

זקוקים לרופא מומחה? יש לבדוק אם מישהו מהקרובים אליכם יכול להמליץ לכם על רופא טוב. אולי במקרה אחד מהם היה בזמן האחרון בטיפול שיניים? המלצות ממקור ראשון הן חשובות ואמינות. גם אם כן וגם אם לא נסו לחפש המלצות על הרופא באתרי בריאות השן עוד לפני שתקבעו תור.

טיפול השיניים יקרים מאוד אבל יש תחרות גם בתחום הזה ואפשר למצוא מחיר שפוי ונוח, לכן כדאי לערוך השוואה בין מספר מרפאות וגם לבדוק את תנאי התשלום שמציעה כל מרפאה.

לפני עקירה או טיפול שיניים אחר שאלו את כל השאלות הדרושות, שאלו על משך תקופת ההחלמה תופעות לוואי וגם על הסיכונים. לרוב טיפולי שיניים הם בטוחים אך בכל תהליך רופאי יש אחוז קטן של סיכון.

מה עם טיפול שורש חוזר? כולם רוצים שיניים בריאות לכן שאנו משלמים ממיטב כספנו ושמים את גופנו בידיהם של רופאים אנו רוצים לדעת שהגעתם לטובים ביותר שמדובר על הבריאות, לא מתפשרים! בהצלחה!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131471 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131223 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131184 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131247 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131178 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131252 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131223 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201591 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181591 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171507 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171381 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica