חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו העסקית של התרגום

מאת: עומר שניעסקים בינלאומיים04/03/2013835 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל חברה ברחבי העולם נזקקת לתרגום עסקי באיזשהו שלב. בין אם מדובר בחברה ישראלית אשר עובדת עם חברה יפנית לדוגמא, או חברה שמעוניינת לבצע גלובליזציה עסקית ולחדור לשווקים זרים. ככל שהפעילות חוצת הגבולות מתגברת והולכת, פירמה תזדקק יותר ויותר לשירותיה של חברת תרגום מקצועית ומנוסה, על מנת לתרגם ביעילות וברמה גבוהה, מסמכים, מושגים מקצועיים, תוכנות ואפליקציות, ולמעשה תהליכים עסקיים שונים ומגוונים.

בחרו חברת תרגום בכובד ראש

ישנה חשיבות עצומה להבנת השפה אותה מתרגמים, הסלנג הייחודי, הזמנים והדקדוק השונים ועוד. כל אלו, אם מתורגמים ע"י חברה בקיאה ומבינה עניין, עשויים להוביל להצלחה ועמידה ביעדים שמציבה לעצמה הפירמה בעת החדירה לשווקים חדשים. לכן יש לבחור בקפידה את חברת התרגום העסקי שתבצע עבורך את השירותים הכה חשובים להצלחת העסק בחו"ל. יש לבדוק עבודות תרגום אחרות שביצעו, המלצות מפירמות ששכרו שירותיהם, שנות ותק שקיימות לחברה, וכל דבר אחר.

תרגום שפות - אנגלית עברית

תרגום כשלעצמו אינו מספיק

כל שפה שונה מאחרות לא רק במילים ולפעמים באותיות, אלא גם במשמעות אשר ניתנת לכל מיני סמלים, צורות, צבעים וכדומה. הצבע השחור לדוגמא יכול לסמל אבל במקום אחד ושמחה במקום אחר. לכן כשבוחרים את חברת התרגום עימה עובדים, נושא התרגום אינו היחיד שיש להתעכב עליו. יש למצוא את המתרגמים אשר הן דוברים את השפה והן מכירים את רוח השפה והשונות שמייחדת אותה. רק כך תוכלו לדבר בשפתו האמיתית של הצרכן החדש, ותצליחו להתאים את הפן השיווקי של המוצר או השירות שלכם לקהל המטרה.

בלו ליון תרגומים

נקודות לבירור עם חברת התרגום

לכן מומלץ לברר עם חברת התרגום איתה אתם מעוניינים לעבוד מספר דברים: מהי היכרותם של מתרגמי החברה עם השפה שלנו ועם השפה החדשה, מהם הידע והניסיון אותם רכשה החברה בשנות פעילותה, האם מתרגמיה דוברים כשפת אם את השפה שאתם מעוניינים לתרגם אליה, באילו כלים החברה עושה שימוש במהלך התרגום. נקודות אלו ועוד יקרבו אותך אל החברה המושלמת עבור השירותים אותם אתה מחפש, והצלחתך העסקית בחדירה לשווקים בחו"ל או עבודה עם חברה מחו"ל, תהיה מובטחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלו ליון תרגומים.
מתרגמים לך את כל הטקסטים שאתה צריך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עומר שני

מאת: עומר שניניהול ידע19/02/13912 צפיות
בעולם הגלובאלי בו אנו חיים, עסקים שרוצים לפרוץ גבולות ולהתרחב מעבר למדינתם, חייבים לבצע אינספור התאמות ושינויים ארגוניים על מנת להצליח במשימה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161455 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152369 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151855 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151848 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146597 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148352 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148407 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica