חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות וירטואלית – הקניות בסופר

מאת: פזית ספיראינטרנט - כללי04/03/2013783 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

הנה. שוב הגיע היום הזה בשבוע שבו אחרי יום עבודה מלא אחריות, ריצות, סידורים ומה לא? צריך להספיק הכל לפני שעוזבים את המשרד, לצאת בזמן כשבדקת שהכל באמת מתקתק והמשמרת הבאה מחליקה הלאה ללא במפרים, ולהספיק להוציא את הילדים מהמסגרות ולרוץ לקניות כי המקרר כבר ריק. ועוד יהיו בישולים והלילה עוד ארוך ומתי כבר לעזאזל יגיע סוף השבוע? ואיך זה שתמיד הכל מתרכז ביום אחד? ואת הרי יודעת בדיוק איך מתנהלת קנייה בסופר כשהילדים איתך. אחרי שכבר סיימו לריב מי יושב בכסא של העגלה ומי בתוכה, והשלישי מתרוצץ הלוך ושוב בצרחות "אמא, את זה!", הרי תמיד תגיעי הביתה ותגלי שחצי מהרשימה שכחת, אבל הבאת הביתה המון חברים שבכלל לא תכננת לארח.

לא. סופרמרקט הוא ממש לא מקום בילוי לאמהות עובדות ובוודאי שלא לכאלו המלוות בילדים, אחר הצהריים. וגם בסופרמרקטים כבר הבינו את זה מזמן. ולכן, חנות וירטואלית היא הפתרון המושלם גם לסופר וגם לצרכנים. ולא רק לאמהות. לכולנו.

חנות וירטואלית לטובת הקניות שלנו בסופר, היא הדבר הנוח והנפלא ביותר. החיסכון בזמן, הקנייה השקטה, המעבר על כלל המוצרים. האפשרות לבדוק באתר ולהשוות בין המוצרים השונים, את מחירם, מי משתלם יותר ואת רכיביהם, מי בריא יותר. האפשרות לבחון את שלל מבצעי היום, השבוע או החודש.

חנות וירטואלית מאפשרת לערוך את הקניות ללא רשימת קניות. פשוט במקום הרשימה. לשבת ולעבור מחלקה אחר מחלקה, ולבחור את המוצרים שצריך, בכמות הדרושה. חנות וירטואלית לא שומעת "אמא, תקני לי!", חנות וירטואלית לא עונה ל"אבא, את זה!". חנות וירטואלית מקבלת רשימת קניות, ומעבירה הלאה לביצוע. חנות וירטואלית מאפשרת לכם לקבוע מועד אספקת משלוח על פי הזמנים והמועדים המיועדים למשלוחים. חנות וירטואלית לא תגרום לכם לחכות בתורים הארוכים בקופות, כשהילדים מטפסים וקופצים מהעגלות וכל מה שאתם רוצים זה לצאת מהמקום הזה. חנות וירטואלית תאפשר לכם לעשות את כל ההכנות האלו מראש, ערב קודם, כך שכשתגיעו עם הילדים הביתה אחרי יום ארוך ומייגע, והמשלוח יגיע קצת אחריכם כי כך תאמתם, חנות וירטואלית תראה לכם כמו המצאת המאה, ואיך, לעזאזל, לא חשבו על זה קודם?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פזית ספיר

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131339 צפיות
מסיבת ריקודים נחמדה ביחד עם קייטרינג חלבי זהו שילוב מיוחד ומנצח שיכול רק לעזור באירוע שלכם בגן אירועים הנוצץ .

מאת: פזית ספירהפקת אירועים17/07/131198 צפיות
אין כמו חתונה לבנה של קייטרינג חלבי שהוא בעצם צריך לדאוג לאוכל הטעים שמוגש באירוע של החתונה הנוצצת יותר ויותר ישראלים פונים לאוכל החלבי לצורך האירוע שלהם .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131148 צפיות
מנות טעימות במיוחד אפשר לקבל היום מחברת קייטרינג חלבי שתוכל להעניק לכם אוכל מצוין ללא הוצאה כספית גדולה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים17/07/131207 צפיות
אירוע טעים ומיוחד במינו יכול להיות בקלות קייטרינג חלבי איכותי כזה שבאמת יעניק לאירוע מאכלים חלביים מתוקים וטעימים שהעין תדע גם לאכול .

מאת: פזית ספיראירועים עסקיים17/07/131130 צפיות
אירוע כגון כנס הוא אירוע עסקי ולכן יש להשקיע מאמץ וחשיבה באירוע שכזה .

מאת: פזית ספירהפקות אירועים01/07/13990 צפיות
אם גם יש לכם סתם אירוע צדדי ואין ביכולתם להכין קייטרינג לאירוע יש כיום מגמה הולכת וגוברת של חברות קייטרינג חלבי שנותנות אפשרות גם להזמנות קטנות שמאפשרות לסגור חורים .

מאת: פזית ספירבר אירועים01/07/131026 צפיות
קייטרינג חלבי מאוד מתאים לאירועים כמו בפארק מכיוון שיש פחות צורך במקום להכיון את האוכל וכבר לא לדבר על העשן הכבד שמגיע לכל פינה .

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222987 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213466 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163185 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163300 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica