חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סליקה באינטרנט

למה בעצם סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט הפך להיות תחום מתפתח ומומלץ לכל בית עסק? ראשית, הסיבה העיקרית להקניית אפשרות לתשלום אונליין היא ההבנה כי פוטנציאל הקונים ברשת האינטרנט גדל וגדל.  בעידן בו אנו חייבים כיום ניתן לרכוש כמעט כל מוצר אונליין, החל מפריטי ביגוד ואביזרי אופנה ועד מוצרי אלטקרוניקה. מבחינת הצרכנים , כמעט כולנו לגולשים ברשת באופן קבוע, יש נגישות רחבה יותר אודות לסמארטפונים ולמחשבים ניידים.

כאשר כל שירות שניתן ללקוחות מתעדכן בקצב הזמן ונהפך להיות יותר ויותר זמין ונגיש, הצרכנים שכבר מורגלים לשירות מהיר ורכישות שמתבצעות אונליין, כבר פחות נוח להשתמש בשירותי קנייה מסורתיים, שביניהם הם כבר יותר איטיים ופחות מתקדמין.

כיצד פועלת הסליקה באינטרנט?

למעשה, בתי עסק רבים יכולים להיעזר במערכות סליקה אונליין, אך חשוב להבין כי מדובר בהוצאה כספית לא קטנה ויש פרמטרים שלא ניתן להתעלם מהם כגון התקנת מערכת אבטחת מידע חזקה וטובה, ווידוא כי ישנם ספקים מהירים וזמינים תמיד, וקבלת אישורים מחברות האשראי.

אם אתם שואלים את עצמכם לאילו בתי עסק מומלץ לעבוד עם שירותי סליקה באינטרנט, כדאי לקחת בחשבון כי פעולה זו אינה משתלמת לחברה שהמחזור הכספי נמדד בעשרות אלפי שקלים בלבד במשך שנה.

ברוב המקרים, חברות אשר מספקות שירותי סליקה באינטרנט מהוות כ"ספק" - הם הגוף המתווך שעומד בין בית העסק לבין חברת האשראי. החברה היא זו שמבצעת את פעולת הסליקה וגובה חיוב מכרטיס האשראי של הלקוח.

שירותי סליקה מתקדמים בשוק

אנו מזמינים אתכם לשוטט באתר הבית של חברת IPAY ולהתרשם ממגוון מוצרי ושירותי הסליקה שאנו מציעים לכלל לקוחותינו. אנו מתגאים להציג בפניכם את החידוש האחרון שלנו - תוכנה לסליקת כרטיסי אשראי דרך מכשירי אייפון ואנדרואיד.

כמו כן, אנו מספקים קופות רושמות וממוחשות, מסופי סליקה ניידים ונייחים, ומוצרי סליקה נלווים המתאימים לכל בית עסק. אנו מאמינים כי שילוב של טכנולוגיה מתקדמת ומערך שירות מקצועי הם המפתח לעסק מצליח. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם נציגי השירות  והמכירה שלנו, שישמחו לעמוד בפניכם בכל שאלה ותהיה.

 



תגיות המאמר: סליקה באינטרנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ely ipay

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211364 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208761 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202964 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193020 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181371 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181618 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172028 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica