חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה לעשות הסרת שיער?

מאת: משה יוניניתוחים פלסטיים05/03/20131081 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קורה לכם בודאי לעיתים שאתם עם חברים בבילוי ונראה לכם שכולם סביב יפים ומטופחים הרבה יותר מכם? קרה לכם שחשבתם לעשות ניתוח אסתטי אבל לא עשיתם עם זה דבר? כפי שידוע, היום על מנת להצליח בחיים מומלץ להיראות טוב, לא משנה אם אתם בני 19 או בגיל 50 + ויותר. קמטים או שיניים בולטות- ניתן לשפר פלאים בטיפול קצר ופשוט.

ישראלים רבים בוחרים בניתוחי פלסטיקה, אבל לא תמיד התוצאות משביעות רצון, אם כך בעת שאתם מחפשים לעבור שחזור חזה או הסרת שיער לצמיתות כדאי לעשות את הבחירה הנכונה. טיפים חשובים על מכוני הסרת שיער במאמר הבא.

רוצים להפטר מהקמטים? רוצים תוצאות טובות? חפשו רופאים מומחים בלבד! גשו לפגישת התרשמות ובררו פרטים חשובים: מה משך הניתוח ומהם סיכוניו, מהו זמן ההחלמה ותופעות הלווי המתלוות. מומלץ להגיע לפגישה עם בן משפחה שיעזור לכם להתרשם מהנתונים ומהרופא המומחה, הכי חשוב, בקשו מהרופא תמונות של לפני ואחרי ניתוח של מטופלים.

כמה עולה לעשות הסרת שיער בפנים? קבלו כמה הצעות מחיר של יותר משתי קליניקות ובקשו לקבל את ההצעה בכתב. הפערים במחירים עלולים להגיע עד אלפי שקלים או למאות אם מדובר בטיפול לא גדול. הקפידו לדעת מה המחיר לטיפול ומה תהיה פריסת התשלומים שתקבלו. אך כדאי שנדע- מחיר זול לא צריך להיות שיקול מרכזי כאשר תבחרו ברופא מטפל.

איך מחליטים? השכילו לחפש אינפורמציה על הניתוח ותוצאותיו ברחבי האינטרנט, היכנסו גם לפורומים הקשורים בנושא ואספו פרטים לקבלת תמונה ברורה. נכון יהיה שתדעו מראש מה עומד לקרות, כיצד תיראו לאחר הניתוח וכמובן מבחינת תהליך ההחלמה. חובה להגיע אל חדר הטיפולים כאשר אתם עם יודעים מה עומד להיות.

התוצאות הצפויות- כל הרופאים הפלסטיים יציעו לכם הצלחת טיפול אבל לצערנו לעיתים המציאות משקפת גם אכזבות . כדאי שתעשו תיאום ציפיות ולבקש בכתב את כל הפרטים. כמו כן כדאי שתקראו ברצינות את ההסכם ובייחוד את האותיות הקטנות כך שתוכלו להגיע נינוחים ועם תחושת ביטחון לטיפול.

אלפים בארץ עוברים ניתוחים אסתטיים במהלך חייהם. אם מעניין אתכם להרגיש יותר נוח עם המראה החיצוני שלכם כדאי לבחור את הקליניקה המקצועית והטובה, את הרופא המנתח הטוב ביותר במחיר הטוב ביותר. בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: הסרת שיער לצמיתות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

hi

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יוני

מאת: משה יוניחינוך ולימודים - כללי13/03/131464 צפיות
בשורה התחתונה לא כל אחת או אחד צריכים לקבל תעודת בגרות בשביל להרוויח בכבוד. תעודת בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד הכלכלי והמקצועי,

מאת: משה יוניאימון אישי13/03/131216 צפיות
מעוניינים להתקדם בחיים? מעוניינים לעשות צעד למען עצמכם ולמען עתידכם? אולי באמת זה הזמן שלכם? בתקופתנו אין ספק כי לימודים גבוהים הם השלב הנחוץ ביותר לעתיד טוב. מי שמעדיף

מאת: משה יוניביטוח - כללי13/03/131177 צפיות
לא עומדים בעומס הכלכלי? כל דבר עולה יותר מדי? אולי זה באמת הרגע להתחיל לחסוך? רוב התושבים מנסים להתמודד עם ההוצאות האינסופיות,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131239 צפיות
מרגישים שהגוף כבר מזדקן? רוצים מראה צעיר יותר? זה הרגע הנכון! כיום יש מבחר טיפולים ובניהם:טיפול בצניחת עפעפיים,מתיחת פנים והצערת עור הפנים ועוד רבים.

מאת: משה יוניספרות13/03/131170 צפיות
יש רבים שאומרים שלא חייבים להשלים 12 שנות לימודים בשביל עבודה טובה. לרוב תעודות בגרות היא לא תמיד המדד המשפיע על העתיד המקצועי,

מאת: משה יונישיפוצים13/03/131245 צפיות
פתחתם קופת חסכון והחלטתם לשדרג את הבית? אם אתם שוקלים לגור בבית משופץ ויחד עם להשביח את ערך הנכס בשוק,

מאת: משה יוניבריאות ורפואה כללי13/03/131216 צפיות
על קוסמטיקה ועוד- לכל אחד ואחת מאיתנו יש מין הרגשה כזאת שכל האנשים מסביבנו נראים הרבה יותר טוב מאיתנו, יש אמת בכך?

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152304 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica