חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות לימי הולדת

מאת: גלי פיאטרקציות06/03/2013875 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

 

כל ילד מכיר כיום את שיר הנושא של ימי ההולדת, אין חגיגה בלי העוגה. אבל האמת היא שיש ועוד איך חגיגה בלי עוגה. לא שיש משהו רע בעוגה, אבל השיר כמו גם הרקע או הקונטקסט שבתוכו הוא מושר אומר כולו ממתקים ושטויות. אנחנו רוצים להציע גישה קצת אחרת. במקום ממתקים לא בהכרח בריאים, הם מבחינה חומרית והן ברמה הרעיונית, ניתן להציע תפריט פחות מתוק אבל יותר ערכי. במקום דברי מתיקה זולים ניתן להגיש פירות יבשים, חטיפים ללא סוכר ואפילו עוגה – אבל נטולת גלוטן. גם בתחום הפעילות ניתן להציע משהו פחות סביל ויותר פעיל. במקום מופע להביא יצירה. במבט ראשון זה נראה מעפן ויבשושי ביחס לקוסם או פיה שמלאים בהפתעות ופרסים אטרקטיביים. אלא שהכל זה עניין של שיווק ואיך אנחנו מקדמים ומציגים את זה. הרי הכל זה טרנד ותנועה לפי העדר. אם תפגינו ביטחון בחבילה שאותה אתם מציעים, העדר יישר קו ויקבל את המוצר באהבה. תסמכו על עצמכם והקהל יצטרף.

 

למטבח

 

סוד ידוע לחיים זה שסוף מעשה במחשבה תחילה. כלומר, אם ברגע האחרון ננסה להרים אירוע שונה שפשוט יותר קל לנו להכין- זה לא ממש יעבוד. אבל אם נקדיש זמן ומחשבה אז הדרך להצלחה תמצא במהרה. ראשית, יש לערוך רשימה של מיני מאכל בריאים שניתן להשיג על מנת לגוון את ההיצע ככל האפשר. רק קליפות תפוחים ותמרים זה לא ממש יעבוד. שנית, יש לחפש מפעיל שבמחיר הגון יכול להציע שלל אטרקציות שמפעילות את הילדים. כמובן שי להכניס גם יצירה לתוך העניין ולא רק משחקים. פעילויות לילדים יכולות להיות גם משחקי חפש את המטמון שאתם בעצמכם תארגנו, רק תוודאו שבכל תחנה יהיה משהו מספיק אטרקטיבי כדי לגרום לילדים לרצות ולהמשיך אל התחנה הבאה. ניתן להיעזר באינטרנט על מנת למצוא ראיונות עבור הפעלות. אם צריך, תנסו חלק מהאייטמים עם הילדים שלכם לפני יום הדין. ככה תראו מה עובד יותר ומה פחות. לפני סיום, תמיד תכינו תכנית ב'. מה שלא יהיה, עם נפלתם על קהל קשה כפי שנהוג לומר, תמיד כדאי חלופה פשוטה ליציאה מהמצוקה. בהצלחה!



 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי פי

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13927 צפיות
הטכנולוגיה של עיצוב הבית מתפתחת בקצב מהיר ואתם יכולים לעצב את הבית או המשרד בצורה ייחודית ויוצר דופן

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13966 צפיות
להרבה אנשים נמאס ממטבח שנראה כמו של כולם והם פונים לעיצוב מטבח אישי ומיוחד

מאת: גלי פיבית חכם06/03/131089 צפיות
מדפסת בבית זה דבר נורא נוח, אפשר להדפס תמונות אחרי טיולים ולדאוג לשמור על הזכרונות האלו

מאת: גלי פיעיצוב גרפי18/12/121181 צפיות
מאמר זה עוסק בחשיבות הלוגו לעסק או מותג. לוגו נוצר לרוב כחלק מתהליך מיתוג והוא זה שיוצר אצל הלקוחות את הניצוץ הראשון של העניין או הזיהוי במותג.

מאת: גלי פידייטינג29/05/121396 צפיות
נישואין הם לרוב התחלה נפלאה וכיפית של חיים משותפים, הכוללים בתוכם הרבה חלומות וציפיות. אף על פי כן, לצערנו החיים המשותפים אינם נמשכים יחד בדיוק כפי שחלמנו או ציפינו. יש כמובן אחוזי גירושין לא מועט, ואף שיעור מסויים של אלמנות, שכמובן עולה ככל שגיל בני הזוג עולה.

מאת: גלי פידיאטה ותזונה16/04/121156 צפיות
המזג אוויר מתחמם והשכבות שלבשנו בחורף הולכות ומתקלפות. אחרי חצי שנה של התעטפות בבגדים גדולים וכבדים והתכרבלות בפוך אנו נוטשים את מדף הסוודרים ועוברים לחולצות הקצרות. עם התקצרות הבגדים והמחשבות על חוף הים או הברכה מתחילות חרדות המשקל.

מאת: גלי פידייטינג16/04/121230 צפיות
לקרובי המשפחה קשה להבין שרווקות היום אינה מחלה ורוב האנשים נהנים ממנה. הרגעים שבאמת קשה להתמודד עם המצב זה באירועים משפחתיים שמתייחסים עליך כמו אדם אומלל ונטוש בגלל שאין לך משפחה משל עצמך.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195647 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181989 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica