חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו של הלוגו

מאת: גלי פיעיצוב גרפי18/12/20121206 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לוגו או בעברית צחה סמליל, הוא סמל המכיל צורה גרפית וטקסט (לעיתים רק טקסט )שבא למתג ולייחד חברה או מוצר.  לוגו עוזר לנו להבחין במוצרי החברה או בפרטים שקשורים אליה בקלות.


חישבו על סופר בלי אף לוגו, בשביל להבחין בין חברה לחברה הייתם צרכים להתחיל לקרוא מה שכתוב על העטיפה של כל מוצר בנפרד. לוגואים עוזרים לנו להתמצא בקלות, לזהות מוצרים של אותה חברה אפילו אם הם על מדפים שונים.


מה מטרתו של לוגו?


ללוגו יש שתי מטרות ראשיות וחשובות באותה רמה. ניתן לשפוט את איכות הלוגו על פי כמה שהוא מצליח להגשים מטרות אלו:


לוגו המייצג את ערכי החברה

לוגו טוב צריך להציג בצורה ברורה את ערכי החברה לקהל הנכון. האם המוצר ירוק? האם הוא לנשים? אולי לבני נוער? האם זה מוצר המוני או מוצר שמיועד לעשירים? לוגו טוב צריך לענות על השאלות האלו במבט אחד.

לרוב לקוחות מאבדים ריכוז מאוד מהר בעיקר בסביבת קניות עמוסה. יש ללוגו שלכם שנייה להראות, לסקרן ולכבוש. ההחלטה של לקוח האם בכלל להרים את המוצר ולראות מה הוא מבוססת על אותה שנייה בהן יש לכם את תשומת הלב שלו. בדרך כלל הלוגו מעוצב כחלק מתהליך מיתוג שכולל גם את עיצוב האריזות, בחירת צבעי מותג וכו.


לוגו טוב הוא לוגו זכיר

לכל חברה ולפעמים גם לסדרות או למוצרים מסוימים יש לוגואים. בתוך כל אלפי הלוגואים שאנחנו רואים ביום יום הלוגו שלכם חייב להצליח להישאר במוחם של האנשים. לוגואים טובים הם הלוגו של מקדולנד, שהקשתות הזהובות מוכרות בכל העולם. הלוגו פשוט אך מאוד זכיר וניתן לראות אותו מרחוק. אותה הדבר הלוגו של איקאה אשר נראה מעל הבניין שלהם למרחקים רבים.




לסיכום, לוגו הוא כלי חשוב לכל מותג אשר תפקידו לתפוס את העין של הלקוחות ולשמור על הנאמנות שלהם. לוגו טוב חייב להיות זכיר ואייקוני ולבלוט מעל השאר.






 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלי פי

מאת: גלי פיאטרקציות06/03/13900 צפיות
ימי הולדת זאת שמחה גדולה, ואין כמו אטרקציות לשידרוג החגיגה

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13950 צפיות
הטכנולוגיה של עיצוב הבית מתפתחת בקצב מהיר ואתם יכולים לעצב את הבית או המשרד בצורה ייחודית ויוצר דופן

מאת: גלי פיעיצוב פנים06/03/13988 צפיות
להרבה אנשים נמאס ממטבח שנראה כמו של כולם והם פונים לעיצוב מטבח אישי ומיוחד

מאת: גלי פיבית חכם06/03/131118 צפיות
מדפסת בבית זה דבר נורא נוח, אפשר להדפס תמונות אחרי טיולים ולדאוג לשמור על הזכרונות האלו

מאת: גלי פידייטינג29/05/121417 צפיות
נישואין הם לרוב התחלה נפלאה וכיפית של חיים משותפים, הכוללים בתוכם הרבה חלומות וציפיות. אף על פי כן, לצערנו החיים המשותפים אינם נמשכים יחד בדיוק כפי שחלמנו או ציפינו. יש כמובן אחוזי גירושין לא מועט, ואף שיעור מסויים של אלמנות, שכמובן עולה ככל שגיל בני הזוג עולה.

מאת: גלי פידיאטה ותזונה16/04/121177 צפיות
המזג אוויר מתחמם והשכבות שלבשנו בחורף הולכות ומתקלפות. אחרי חצי שנה של התעטפות בבגדים גדולים וכבדים והתכרבלות בפוך אנו נוטשים את מדף הסוודרים ועוברים לחולצות הקצרות. עם התקצרות הבגדים והמחשבות על חוף הים או הברכה מתחילות חרדות המשקל.

מאת: גלי פידייטינג16/04/121251 צפיות
לקרובי המשפחה קשה להבין שרווקות היום אינה מחלה ורוב האנשים נהנים ממנה. הרגעים שבאמת קשה להתמודד עם המצב זה באירועים משפחתיים שמתייחסים עליך כמו אדם אומלל ונטוש בגלל שאין לך משפחה משל עצמך.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213811 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162337 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162051 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162424 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161997 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica