חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחן טופל- ציון הוא לא חשוב, הוא הכי חשוב

תמיד אומרים לנו, במיוחד כאשר אנו ילדים, כי בלימודים הציון הוא לא מראית הכל והוא לא הדבר החשוב ביותר אלא מה שמשמעותי יותר זו הפנמת החומר הנלמד, הבנת מה שעומד מאחורי המונחים, המושגים והמספרים ויכולת להטמיע אותם הלאה, בדברים המורכבים והקשים יותר של הלימוד המתמשך והמתפתח. כאשר גדלים מעט, אפילו לכדי גיל חטיבת הביניים, כבר מגלים שהדבר הוא לא בדיוק נכון וכי לציונים יש משמעות מהותית ועמוקה הרבה יותר ממה שנראה לעין. הציונים, בסופו של דבר, קובעים לאיזו הקבצה באנגלית או בחשבון ניכנס, הם קובעים לאיזה בית ספר תיכון יקבלו אותנו והחשוב מכל, הם קובעים את ממוצע הבגרות שלנו, אותו ממוצע שבעזרתו נוכל להתקבל לחוגים נחשבים ויוקרתיים יותר באקדמיה.

ציונים הם חשובים מאוד גם כאשר מדובר על מבחנים חיצוניים לאוניברסיטה, היכולים להשפיע על מידת יכולתנו להתקבל אליה או לא. מבחן כגון מבחן GMAT, למשל, הוא מרכיב הכרחי לקבלה ללימודי תואר מתקדם במנהל עסקים וציון גבוה בו ישפיע לא רק על איכות מוסד הלימודים אלא בכלל על האפשרות להתקבל ללימודים מעין אלו. מבחן  toefl הוא מרכיב הכרחי בקבלה ללימודים בחו"ל, וגם חלק ממקומות העבודה במדינות דוברות אנגלית דורשים מעבר מבחן זה בציון מינימאלי נדרש, כך שחשיבות הציונים אינה פוחתת לעולם, אלא רק הולכת ומאמירה, הולכת והופכת למשמעותית יותר ויותר ככל שנוקפות השנים.

ציוני מבחן טופל, כפי שציינו, קובעים רבות את המשך עתידו האקדמי של המבקש ללמוד באוניברסיטאות ואקדמיות בחו"ל ולעיתים כישלון, ולו בנקודה אחת, מהציון הנדרש, יכול להיות הבדל של שמיים וארץ, של התקדמות אקדמית מטאורית בלב המחקר והמדע בארה"ב או באירופה מול מאבק על שכר לימוד ותקנים חסרים באקדמיה הישראלית. אין פלא שגם בתחום זה, של מבחני ידע ובקיאות מעין אלו, התפתחה תעשייה שלמה של הדרכות ושל קורסים חיצוניים. קורס  TOEFL, כמו כל קורס חיצוני אחר, מבקש למקד את היכולות ואת הידע המצטבר, הקיים אצל הסטודנט, ולהכווין אותו לצרכים הנדרשים במבחן האמיתי רק בשביל הציון המבוקש, ולא כחלק מרצון לרכוש עוד ידע, להחכים או להשכיל.

חשוב לזכור כי גם קורס מקצועי ומהימן, המועבר על ידי מרצים ומדריכים היודעים כיצד מתנהל מבחן טופל על לפני ולפנים, מכירים את כל הקשיים, המכשולים והצרכים הנדרשים, יודעים לספק לנבחן את הטיפים, הגדולים והקטנים כאחד, לשם השלמת כל הפרקים על הצד הטוב ביותר, גם קורס כזה חייב שיהיה מאחוריו מאגר ידע בסיסי בשפה האנגלית, ידע שאותו צריך הנבחן לרכוש לאורך זמן, כך שיוכל ללטש, לשפר ולהתמקצע בדקדוק, בשפה, בדיבור ובהבנה, אך לא ללמוד אותם מרמה התחלתית, ומצופה, מכל מי שסיים תואר או שמתעתד ללמוד בחו"ל, לעמוד על סף מסוים ומשם לעלות לציון המבוקש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר שלו

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213680 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214081 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201540 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201746 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204917 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204872 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205226 צפיות
ציוד למסעדות

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214030 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204872 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191916 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182261 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181747 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181665 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181535 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica