חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אזניות לפעילות גופנית, כן או לא?

ודאי יצא לכם לא פעם ולא פעמיים לראות אנשים מבצעים פעילות גופנית, ואולי אתם אפילו נמנים בין אלו שנהנים מן היתרונות של פעילות שוטפת. אין ספק שאחת הפעילויות שהפכה פופולארית במיוחד בשנים האחרונות היא הריצה, במיוחד בחצי השנה האחרונה, כאשר נאלצנו להכנס לסגר בעקבות משבר הקורונה, וכל מה שנותר לנו הוא לעשות פעילות גופנית בסביבת הבית. כאשר חדרי הכושר סגורים, והאימונים האישיים אסורים, אין כמו לקחת את עצמנו לריצה או הליכה משחררת, על מנת להיפטר מכל הלחץ האופף את חיי היום יום במשבר שכזה.

 

לרוץ עם מוזיקה?

נשאלת השאלה האם אתם נמנים בין אלו שמעדיפים פעילות גופנית עצימה בליווי מוזיקה טובה, או שאולי אתם מעדיפים שקט על מנת לתת למחשבות בראש להשתולל בזמן הריצה. האמת היא שהתשובה מאוד אינדיוידואלית. אין ספק שמוזיקה קצבית טובה יכולה לתרום משמעותית לעצימות של האימון, מכניסה בנו אנרגיה ודרייב, ממריצה, ובעיקר מהנה שומרת על קצב פעילות אחיד. יחד עם זאת, לא כולם מתחברים לקונספט הזה, ואצל אחרים זה בדיוק הזמן להנות מקצת שקט בראש.

 

איך לבחור אוזניות בצורה הטובה ביותר?

אם אתם נמנים בין אלו שאוהבים ללוות את הריצה שלהם במוזיקה טובה, ודאי תרצו לדעת מה היא הדרך הטובה ביותר לבחור אזניות לפעילות גופנית. הנה כמה פרמטרים שיש לתת עליהם את הדעת לפני שאתם רוכשים:

בראש ובראשונה חשוב מאוד לדאוג שהאוזניות מפיקות סאונד בווליום גבוה ומספק. ברוב הפעמים נבצע את הפעילות הגופנית בחוץ או בחדר הכושר, ולא בסביבה שקטה, כך שחשוב לדאוג שרעשי הרקע לא יעלו בעוצמתם על המוזיקה שאנחנו שומעים.

ספורטאים אוהבים מאוד אוזניות קומפקטיות, קטנות ועם כמה שפחות כבלים וחוטים שיפריעו למהלך הפעילות. לכן בשנים האחרונות הפכו פופולאריות מאוד אוזניות אלחוטיות, שמאפשרות שמיעת מוזיקה ללא חיבור ישיר בכבל לטלפון הנייד או לנגן המוזיקה. יחד עם זאת, חלק מהאוזניות הללו נוטות ליפול בקלות מהאוזן, ולכן חשוב מאוד לעשות בדיקה, ואפילו לשאול ספורטאים אחרים, אילו אוזניות נוטות להישאר באוזן גם במהלך הפעילות.

 

מבדיקה שנערכה ניתן לומר כי ספורטאים אוהבים במיוחד את האוזניות מסוג 1more וכן את הדגמים של חברת soundpeats. הסיבה העיקרית בגינה אזניות אלו חביבות במיוחד על ספורטאים שמבצעים פעילות גופנית בעצימות גבוהה, היא בעיקר היכולת שלהם לענות על כלל הפרמטרים שהופכים אותם לאוזניות נוחות ומושלמות לצרכים האלו.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר שלו

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213663 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214066 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201534 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201744 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204859 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205208 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196118 צפיות
ציוד למסעדות

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205456 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172873 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173431 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163120 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

מאת: פבלספורט וכושר גופני - כללי29/04/163811 צפיות
מקורות אנרגיה עיקריים לעבודת שרירים תקינה הם: 1. קישורי פוספט - אדנוזין טריפוספט (ATP) וקראטינפוספט (KP) 2. פחמימות- גלוקוז וגליקוגן. 3. שומן 4. חלבון, אך לשמחתנו, באספקת האנרגיה של הגוף יש לו תפקיד שולי, רק במקרה של רעב או אימונים מטישים וארוכים המנגנון מופעל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica