חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יבוא מסין –נסיעה לתערוכה זה לעסקים או לטיול?

מאת: דוד ספרןעסקים בינלאומיים10/11/20091004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
יבוא מסין –נסיעה לתערוכה זה לעסקים או לטיול?

רבים נוטים לחשוב שנסיעה לתערוכה לצורך יבוא מסין תביא להצלחה מיידית ושגשוג בעסקים כבמטה קסמים .

כדי לגרום להצלחה לקרות יש לבחון בדקדקנות רבה מספר לא מבוטל של תערוכות לפני שמחליטים באיזו מהם להשתתף.

תערוכות מתקיימות בסין וברחבי העולם כולו כדי להפגיש בין יצרנים ,ספקים ,יצואנים וחברות שיווק למיניהם לבין יבואנים וחברות מכל הסוגים.

בעשור האחרון במיוחד התפתחה בסין תרבות עניפה ביותר של תערוכות שאותם ניתן למצוא בכל עיר גדולה ובכל מחוז במדינה.

במקרים רבים ניתן למצוא תערוכות מקומיות לפי אזורי הייצור שלהם (התערוכות הנ"ל מאד ממוקדות ולכן בחיפוש אחר מוצר מאד ספציפי יש להעדיף אותם על אחרים) ולעיתים התערוכות הן ענקיות ומקיפות אין ספור תחומים.

אחת מתערוכות הענק כפי שרק בסין ניתן לראות נקראת קנטון והיא נערכת בעיר גואנגז'ו במחוז גואנגדונד שבדרום סין.

התערוכה שהיא ענקית בכל קנה מידה חולקה ופוצלה לשלושה תאריכים שונים והיא מתקיימת  בחודשים אפריל ואוקטובר בכל שנה,אך בכדי לראות את כל הנושאים המוצגים בתערוכה עליך לשהות בסין שלושה שבועות ברציפות ועדיין לא הספקת הרבה.

יש לזכור שסין היא מדינה יצרנית מהגדולות בעולם וכמעט ואין מוצר שבו אתה חפץ שלא ימצא לו יצרן או ספק בסין.

השוני במנטליות הסינית ואי הבנת השפה והתרבות מקשים ביותר על המבקרים בתערוכות ליצור קשר טוב ומהימן עם הספק. התקשורת בסין כל כך קשה ומסובכת שאפילו שפת הגוף ותנועות הידיים שונות ממה שאנו מורגלים ועלולים לגרום לאי נעימות לא מבוטלת.

בניגוד לתערוכות באירופה ובארצות הברית בהן ניתן לבקר אצל מספר רב של ספקים בתערוכות לאסוף מחירונים וקטלוגים ועם השיבה הביתה ולאחר עיון מדוקדק ובחירת המוצר המתאים והספק הנכון ניתן להתקשר טלפונית ו/או בדואר אלקטרוני ולהמשיך את ההתקשרות הרי שבתערוכה בסין כדי לקבל מחיר

למוצרים מסויימים ברוב המקרים עליך לשבת עם הספק ולעבור עימו פריט אחר פריט ,להתמקח ובסופו של יום להרגיש שהמון זמן התבזבז לריק.

לסיכום סין היא מדינה מרתקת מעניינת וטעימה לחיך ואם הרגשת שלא בדיוק הצלחת בביקורך בתערוכה טוב תעשה עם תמשיך ותטייל ברחבי המדינה שם באמת האפשריות וההנאה הן בלתי מוגבלות.......

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב דוד ספרן בעל וותק של מעל 35 שנה ברכש, יבוא, שיווק וסחר בינלאומי משמש כמנכ"ל ובעלים של חברת WTAQC LTD  שהוקמה בתפיסה חדשנית והפכה במהרה למובילה בתחומה במתן שירותים כוללים, יעוץ והכוונה ליבואנים ובעלי עסקים ביבוא מסין, איתור מוצרים בסין, חיפוש ספקים בסין וברחבי העולם, רכש, ייצור, שינוע בינלאומי, עמילות מכס ובקרת איכות בסין.

משרד הרכש הראשי שלנו ממוקם בעיר שנחאי שבסין ומעסיק עובדים סינים המומחים בתחום.

WTAQC הבטחון שלך ב- יבוא מסין.

אתר החברה  www.wtaqc.com

דואר אלקטרוני david@wtaqc.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד ספרן

מאת: דוד ספרןיבוא ויצוא25/11/09983 צפיות
אימרה סינית חכמה ועתיקת יומין מספרת שרק מי שעשה את הדרך יודע אילו מן הבורות הם העמוקים ביותר ומהם צריך להיזהר. קל מאוד היום לאתר מוצרים וספקים בסין, הפיתוי להזמין מוצרים באמצעות האינטרנט הוא אדיר (בסין כיום מעל 300 מיליון אתרי אינטרנט פעילים), רק טבעי הוא שבכמות כל כך ענקית של יצרנים ומשווקים ניתן בקלות להיות מולך שולל וכפי שהסינים בעצמם אומרים: הדג תמיד רואה רק את הפיתיון ולא את החכה של הדייג.

מאת: דוד ספרןיבוא ויצוא10/11/091083 צפיות
אין ספק תנאי השוק השתנו!! בעקבות המצב הכלכלי העולמי ועקב ירידת הביקושים בעולם כולו ובעיקר באירופה ובארה"ב החלו ספקים רבים בסין ל"חזר" אחרי הלקוחות. אם עד להידרדרות של המצב הכלכלי העולמי היה השוק בסין לטובת המוכר ומפעלים גבו תשלום למפרע (לעיתים אפילו את כל סכום הרכישה) והלקוח היה נאלץ להמתין 60-70 יום ולעיתים גם יותר. לאחרונה המצב בסין השתנה לחלוטין, הספק/ יצרן "מחפש" לעבוד עם הלקוחות על בסיס של לקוח קבוע ולא על בסיס של לקוח מזדמן, צבר ההזמנות של המפעלים בסין קטן בצורה משמעותית והם מחפשים היום

מאת: דוד ספרןיבוא ויצוא10/11/091266 צפיות
מאז נאום החתולים המפורסם של נשיא סין בתחילת העשור שאמר "לא חשוב באם החתול הוא שחור או לבן העיקר שהוא אוכל עכברים.... "הפכה סין להיות הכלכלה השלישית בגודלה בעולם ואליה נוהרים סוחרים, מפעלים,משווקים ויצרנים רבים מכל רחבי העולם בנסיון לבצע יבוא מסין. מספר סיבות לכך שסין הפכה ליצרנית הגדולה ביותר בעולם חומרי הגלם זמינים, זולים ונצרכים בכמיות אדירות מערך תשתיות, כבישים,רכבות ונמלי היצוא בים וביבשה מפותחים ביותר ובמיוחד כח האדם לעבודה במפעלים זמין, מיומן ובעיקר זול במיוחד

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161460 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152373 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151867 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151852 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146601 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148356 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148413 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica