חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אריאל מליק על המגמה הירוקה בבריטניה

בעיירה קטנה בבריטניה צפוי לקום בקרוב אחד המפעלים החשובים באזור לייצור אנרגיה מפסולת. המגמה הירוקה באיזור ממשיכה לקרום עור וגידים – ובגדול

מאת אריאל מליק

פינוי של עד 85 טונות אשפה בשנה


מפעל חדש הממיר פסולת לאנרגיה הצפוי לקום בעיירה הקטנה פטרבורו וכולו ממומן מהלוואות וכספי ציבור. כך נמסר מחברת עורכי הדין הבינלואמית מייסון פיינסט אשר ייעצה למועצה המקומית פטרבורו. החברה מסרה כי  הסכום הדרוש בסך 200 מיליון יורו לטובת הפרויקט ואילו המועצה המקומית הצליחה לגייס 75 מיליון ממשאבים שונים ומחסכונות.

חברת וירידור, היא חלק מקבוצת פנון, הצליחה להשיג אישור בנייה למתקן בינואר 2013, בעקבות החלטה תכנונית כמעט פה אחד, ובנייתו צפויה להתחיל במאי 2013. נשיא חברת מייסון פיינסט הסביר כי הם מתכננים להעביר את הבעלות על הפרויקט בהמשך הדרך. לדברי עורכי הדין, החברה תנהל תיק לקוחות בנושא פרויקטים של אנרגיה ירוקה, הפקת אנרגיה סולרית, כך יסייעו למועצה במטרתה להפוך לבירת איכות הסביבה בבריטניה.

"האנרגיה מהפקת הפסולת מהווה חלק עיקרי באסטרגיות המועצה בהגברת המיחזור ובפינוי פסולת לטובת הפיכתה לאנרגיה בהמשך הדרך." כך התבטא מנהל הלקוחות במועצת העיר פטרבורו. למפעל תהיה היכולת לטפל ולפנות עד 85 טונות אשפה בשנה ותפקידו יהיה לייצר קיבולת חשמל של 7.25 מגה-וואט.

פעילות המועצה ראויה להערצה

המפעל צפוי להיות ממוקם באתר המחזור הקיים של המועצה המקומית באזור התעשייה פנגייט והוא ייבנה במיזם משותף של באבקוק ווילקוקס ובין מספר גורמים במועצה. קבלן של חברת וירידור צפוי להפעיל את המפעל בשלושים השנים הקרובות.

משרד עורכי הדין מסר בתגובה כי מדובר בפרויקט השני אשר מוקם באמצעות מימון והלוואות, אשר מקבל ייעוץ וליווי צמוד, בעקבות מועצת לינקשייר אשר אחראית אף היא על פרויקטים בתחום המרת פסולת לאנרגיה.

"פעילות המועצה בנושא הפקת הכנסה מתוך השקעה באנרגיה המיוצרת מפסולת ראויה להערצה ואמורה להוות מודל לחיקוי עבור מועצות שלטון נוספות באיזור" סיכם בכיר במשרד עורכי הדין של מייסון פיינסט.

אריאל מליק – איש עסקים ויזם.
אריאל מליק משקיע בחברות אנרגיה וביוכימיה ומתמחה בעיקר בשוק ההון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריאל מליק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל מליק

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 13/11/138577 צפיות
כשמדברים על מחזור, שבדיה היא מדינה מוצלחת מאוד, לכל הדעות. רק ארבעה אחוזים מהפסולת הביתית במדינה מועברת למזבלות. שאר הפסולת ממוחזרת או משמשות כדלק בתחנות כוח הפועלות באמצעות פסולת. בכתבה שפורסמה ב-PRI נכתב על הפתרון היצירתי שמצאו בשבדיה למחסור בפסולת.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 21/10/131133 צפיות
בכתבה שפורסמה באתר Energy Digital נכתב כי סין צפויה להאיץ את קצב הצמיחה של ייצור אנרגיה מפסולת. על פי הפרסום, הצפי הוא להכפלת נתח השוק שלה בענף עד סוף שנת 2018.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 06/10/131053 צפיות
בכל יום מייצרת נפאל כ-2,000 טון של פסולת מוצקה ב-58 הרשויות המקומיות שלה, אבל בשלב הזה עדיין אין במדינה מערכת יעילה שתנהל את הפסולת, ואולי אף תפיק ממנו אנרגיה. לזה כידוע, קוראים מומחי אנרגיה "בזבוז של פסולת".

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 27/05/131522 צפיות
בניית מפעל לאנרגיה סולארית החלה במרוקו עם טקס מרשים של הנחת אבן הפינה בהשתתפותו של המלך מוחמד החמישי.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 19/05/131443 צפיות
מפעלים חדשים שאמורים להיות מוקמים בבריטניה הם העתיד של האנרגיה הירוקה עליה בונים כיום. צמד מפעלים שצפויים לשנות את פני האנרגיה הירוקה.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 13/05/13971 צפיות
בכפר קטן בהודו מצטרפים למהפכה הירוקה ומתחילים בהקמת מפעל חדש שכל מטרתו המרת פסולת רטובה ויבשה לצרכי אנרגיה.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 23/04/131116 צפיות
חברה העוסקת בשריפת פסולת לטובת אנרגיה באבו דאבי עושה את המיטב על מנת להקים מפעל לשריפת פסולת לצרכי אנרגיה לקראת 2017. עתיד ירוק באמירויות.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222485 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222428 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222573 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/222257 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22581 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22563 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica