חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ישראייר

מאת: ענת סתעופה12/03/20131655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראייר

אם אתם מתכננים חופשה זוגית או משפחתית באילת או ביעדים רבים ברחבי עולם אתם ודאי מעוניינים למצוא טיסות במחירים אטרקטיביים במיוחד שישאירו לכם יותר כסף לבזבוזים והנאות במהלך החופשה. חברת התעופה הישראלית, ישראייר, מציעה טיסות ליעדים שונים במחירים משתלמים במיוחד ולכן, מומלץ לבדוק מהן הצעות המחיר בחברה לפני שאתם ממהרים להזמין טיסה או חבילת נופש ממקום אחר.

מעט רקע על החברה:

ישראייר היא חברת תעופה ותיירות ישראלית שנוסדה בשנת 1996 על מנת לעודד את התחרות בשוק הטיסות הישראלי. בתחילת הדרך, החברה הציעה טיסות רק לאילת, אבל עם השנים פעילות החברה התרחבה גם ליעדים בינלאומיים רבים. כיום בנוסף לטיסות למגוון יעדים בחו"ל ניתן לרכוש דרך החברה גם חבילות נופש לאילת ומקומות שונים באירופה או באגן הים התיכון.

מהם יעדי הטיסות?

כאמור, חברת התעופה מציעה טיסות פנים ארציות לאילת וטיסות בינלאומיות ליעדים רבים באירופה כמו פריז, רומא, מוסקבה, אמסטרדם, בודפשט, מינכן, ברלין ועוד. החברה מציעה גם טיסות למספר יעדים באגן הים התיכון כמו רודוס וכרתים. אם אתם מתלבטים האם ליעד בו בחרתם ניתן לטוס עם חברת התעופה, ניתן לברר זאת בקלות באתר האינטרנט של החברה.

חבילות נופש:

אם אתם מעוניינים לטוס ליעד שבחרתם בראש שקט בלי לדאוג להזמנה נפרדת של מלון וטיסה, ישראייר מציעה מגוון דילים וחבילות נופש ליעדים רבים כמו לדוגמא חבילות נופש לפראג, חבילות נופש לרודוס וחבילות נופש לברצלונה. אם אתם גמישים מבחינת יעד הטיסה ותאריכי הטיסה אתם יכולים לחפש דילים משתלמים של הרגע האחרון במחירים אטרקטיביים במיוחד.

אם בחרתם לטוס לחו"ל במסגרת של חבילת נופש אתם יכולים לבחור באיזה מלון לשהות מבין רשימת מלונות מומלצים, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם ובהתאם להעדפה האישית שלכם. חשוב לדעת כי תאריכי הטיסות במסגרת של דילים הם דבר קבוע ולא ניתן לשינוי וחשוב להקפיד לקרוא היטב מה בדיוק כלול בכל דיל על מנת שלא להתאכזב או להיות מופתעים ברגע האחרון.

מידע חשוב לציבור הנוסעים:

צי המטוסים של החברה חדיש ומאובזר היטב ונועד לאפשר לכם טיסה נעימה, רגועה ובטוחה. צוות הדיילים מנוסה ואדיב וישמח לסייע לכם במהלך הטיסה ולהנעים את זמנכם במידת האפשר. אתם יכולים לבחור מראש מבין מספר סוגי ארוחות כמו לדוגמא ארוחה צמחונית, ארוחת ילדים או ארוחה המתאימה לדיאטה מסוימת, ללא גלוטן, ללא מלח או ללא לקטוז. כל הארוחות המוגשות בטיסה כשרות.

 



תגיות המאמר: ישראייר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


ענת,
כותבת תוכן מקצועית.
כתיבת מאמרים מכל הסוגים.
להזמנת מאמרים ופרטים נוספים ניתן לפנות במייל

anatsi4@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ענת ס

מאת: ענת סבתי מלון28/02/171028 צפיות
כל השנה אנחנו עובדים קשה ומשקיעים הרבה מאוד מאמץ בניהול משק הבית שלנו. פעם בשנה מגיע לנו לקחת פסק זמן ולנסוע לחופש. אחד המקומות הכי יפים לחופשה משפחתית או זוגית זה האי פאפוס. בפאפוס אנחנו יכולים ליהנות מחופשה באווירה מעולה עם כל הפינוקים שיהפכו את החופשה שלנו לחופשה בלתי נשכחת. מלון אליסיום פאפוס הוא מקום טוב להתאכסן בו כאשר אנחנו יוצאים לחופשה בפאפוס. המלון הוא מלון איכותי מאוד ויוקרתי ואנחנו יכולים ליהנות בו מאוכל מעולה, בריכה איכותית והרבה מאוד פעילויות לשעות הפנאי שלנו.

מאת: ענת סרכב19/08/131279 צפיות
כשרוכשים רכב, אפשר לרכוש אותו חדש מהחנות, או יד שנייה. כמובן שאין כמו התחושה של רכישת רכב חדש, אבל הרבה מאיתנו לא יכולים להרשות לעצמם רכישת רכב היישר מיבואני החברה, ולעיתים גם אין כל צורך בכך. רנו מגאן נחשבת מכונית אמינה וטובה גם כמכונית משומשת, ואפשר לחפש אחת כזו במקום להוציא כסף רב עבור מכונית חדשה.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131479 צפיות
יצרנית ויבואנית הרכב היפנית – ניסן החליטה לצאת מתדמיתה הסולידית ולהשיק רכב ייחודי שלא נראה כמותו לפני כן. בשנת 2010 הציגה ניסן את – ניסן ג'וק ותוך רגעים ספורים כבשה את כבישי העולם בכלל ואת כבישי ישראל בפרט. אנשים רבים הלכו שבי אחרי מה שמציעה ניסן ג'וק ורכשו לעצמם רכב פנאי שהוא גם משפחתי, גם ייחודי וגם חסכוני.

מאת: ענת סתחבורה ורכב - כללי19/08/131128 צפיות
בשנים האחרונות הפך שוק טרייד אין למקום מצליח ומשגשג. אנשים הבינו כי ישנם יתרונות רבים ברכישת רכב באמצעות טרייד אין והם נוהרים למרכזים וסוכנויות המציעות החלפת הרכב או רכישת רכב בטרייד אין. איך זה עובד?

מאת: ענת סאופנועים19/08/131854 צפיות
אם בעבר היה נדיר יותר לראות אופנועים על הכביש, הרי שכיום כבישי הארץ והעולם מלאים בהם. מעבר להיותו כלי תחבורה, אופנוע כיום משמש גם לשימושים נוספים כמו רכב שטח, רכב ביטחון ורכב פנאי.

מאת: ענת סתעופה03/04/131976 צפיות
טיסה לחו"ל או סתם נופש בארץ תמיד מתקבל בברכה, אך טיסה לחו"ל ונופש במחירים אטרקטיביים וזולים גורמים להנאה מרובה יותר.

מאת: ענת סבעלי חיים - כללי12/03/131983 צפיות
כשאנו בוחרים להביא לביתנו כלב, אנו מתחייבים להעניק לו את הטוב ביותר. עלינו מוטלת האחריות לשמור על בריאותו ולהבטיח לו תוחלת חיים ארוכה. בריאות הכלב ואיכות חיים הם העקרונות שמנחים את חברת המזון הבינלאומית– רויאל קנין. החברה הוקמה בשנת 1967 וחרטה על דגלה לייצר מזון בריא ואיכותי, המותאם לצרכיהם האינדיבידואליים של ידידנו השעירים והנאמנים.

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181226 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171541 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172208 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161598 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132433 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131743 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132742 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica