חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבח יוקרה – לא רק בדירות פאר

מאת: מיכלריהוט 14/03/2013824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאלה מכם שמנסים למצוא מטבח חדש לבית יש אופציות רבות ומבחר מטבחים, בכמה גדלים, מעוצבים ושמישים. תוכלו למצוא חנויות רבות אשר מציעות רק מטבחים ואילו חנויות אחרות אשר מוכרות ריהוט נוסף לבית כגון מערכת ישיבה, אסלות, אמבטיות, מקלחונים, שולחנות אוכל וכולי. כל חנות ומה שהיא מומחית בו.

חשוב לא לשכוח שמעבר למראה החיצוני ולעיצוב המטבח, צריך לברר האם המבטח שאתם רוצים ישמש אתכם ויענה על כל הדרישות שלכם, מהבחינה של מקום האחסון, גודל משטח וכדומה.

נוכל למצוא מטבח יוקרה או מטבחים פשוטים ופחות יקרים אבל לא פחות שימושיים. המחירים של המטבחים משתנים בהתאם לגודל המטבח, החומר ממנו הוא עשוי, הפונקציות הקיימות בו וכדומה. מטבחי יוקרה הם לרוב של מעצבים מוכרים, שהרי נחשב הדבר כמותג, בדיוק כמו רכישה של בגדים של מעצב ספציפי לעומת חברה המייצרת קו ביגוד זול יותר. לדוגמא, נוכל למצוא מטבח איטלקי מיובא של חברה מובילה בשוק המטבחים האיטלקי ונוכל למצוא מטבחים של חברות אצלנו או בחול שהן פחות מוכרות.

כמו כן, חלק מאותן חנויות וחברות שמוכרות מטבחים יציעו שפע של פתרונות אפילו לחללים קטנים שכן יש מודעות לדירות קטנות ובמקרים מסוימים דירות חדר שצריך למצוא להן פתרון מיוחד למטבח בחלל הקטן, סלון, חדר שינה ואם זה אפשרי אז גם שולחן עבודה. ניתן למצוא גם יחידה שתתאים לחלל הזה ותכיל את הפרטים הללו. כמובן שניתן גם לפנות למעצב פרטי או לנגר על מנת לבנות תוכנית בהתאמה אישית שאותה יבנה הנגר בשבילכם על בסיס הצרכים שלכם- גודל החלל, חומר ממנו עשוי המטבח, סוג וצבע השיש ועוד.

הנגר בדרך כלל יבוא לביתכם על מנת לקחת מידות של אותו החלל בו ברצונכם לשים את המטבח ועל בסיס מידות אלה הוא יתאים את גודל המטבח תוך ניצול השטח בצורה המקסימלית. כמובן שאלה מכם שמעוניינים במטבח פשוט יוכלו למצוא הרבה מטבחים פונקציונאליים תעשייתיים שיתאימו לכם ובמחירים לא גבוהים במיוחד.

בין אם בחרנו לרכוש מטבחי יוקרה מהחנות ובין אם החלטנו לבנות מטבח בהתאמה אישית בעזרת נגר, חשוב שהמטבח שבחרנו אכן יתאים לנו מבחינת השימוש בו ויענה על רוב הדרישות שלנו. במטבח אנחנו אמורים לעבוד, זאת אומרת, להכין ולבשל מאכלים כאלה ואחרים, ולכן הכרחי שיהיה לנו נעים ונוח לעבוד במטבח שבחרנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161203 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151947 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151721 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152583 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151336 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201162 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191607 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191587 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica