חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכונים מושלמים לפסח

מאת: גודי211מתכונים ואוכל - כללי19/03/20131323 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכונים לפסח במרבית הבתים בישראל הם מתכונים קלים מיוחדים וחגיגיים אשר לא מכינים בכל יום. חומרי הגלם המעט שונים מהחומרים בהם אנו משתמשים במשך שאר ימות השנה ותחושת החגיגיות הנלווית לאכילת מאכלים אותם נוהגים לאכול רק בפסח הופכת הכנת מאכלים מסוימים לפעולה חגיגית ומיוחדת. הרי מתכונים לפסח כוללים גם את המאכלים לליל הסדר עצמו: חרוסת, חזרת, מצות תוצרת בית וכוללים גם את כל אותם המאכלים המיוחדים אשר מכינים במהלך חול המועד פסח כאשר המשפחה מטיילת יחד בארץ או נפגשת לפיקניק בטבע עם המטעמים המיוחדים של החג, ובפרט עם העוגיות הטעימות של פסח.

מתכון לפסח, ובפרט מתכונים קבועים אותם מכינים מחדש מדי שנה, הם מסורות במשפחות רבות. עם זאת, לצד המתכונים המוכרים והאהובים לחג הפסח, אותם אנחנו מכינים למשפחה ולחברים מדי שנה, לא פעם אנחנו רוצים לגוון ולהכניס מאכלים חדשים אל תוך הרפרטואר שלנו, במסגרת הגבלות הכשרות המיוחדות של החג. לרוב, ניתן למצוא באתרי בישול באינטרנט מתכונים לפסח, של כל העדות ומכל הסגנונות, שיאפשרו לנו לגוון את המאכלים של החג, להמשיך לשמור על כשרות ולהנות מאוכל טעים באמת.

מתכונים לפסח ניתן כמובן למצוא במגוון של מקומות ולא רק באתרי אינטרנט. כיום, עבור אנשים רבים, אתרי אינטרנט מסוימים כן נהפכו למקום קבוע בו הם מחפשים מתכונים. ראשית, כמעט כל אתרי הבישול הם בחינם ואין צורך לשלם עבור להנות מהמתכונים, בין אם מדובר במתכונים לפסח, לשבועות, לראש השנה או לכל חג אחר. כמו כן, בניגוד למתכונים המופיעים בספרי בישול כאשר מתבוננים במתכונים ברשת האינטרנט ניתן לראות את התגובות של הגולשים האחרים למתכון או את דירוג הגולשים לאותו מתכון. כך ניתן לא פעם לגלות אילו מתכונים הם מוצלחים יותר ואילו מתכונים הם מוצלחים פחות וכדאי לוותר עליהם. יתרון נוסף של חיפוש מתכונים לפסח ומתכונים לחגים נוספים באתרי בישול באינטרנט הוא שלא פעם המתכונים באינטרנט מלווים בסרטון הדגמה של שף המראה לנו בדיוק כיצד להכין את המנה ועונה לנו על מגוון של שאלות אשר יכולות להתעורר במהלך ההכנה.

מתכונים לפסח ניתן למצוא לא רק ברשת האינטרנט אלא אם כי במגוון מקומות נוספים. אם אתם מחפשים מתכונים חדשים לכבוד החג ישנם ספרי בישול נהדרים ומומלצים שמייחדים את עצמם למאכלים של פסח. ספר בישול אחד אמין יכול לעזור לכם מאוד במטבח ולהפוך לידיד הנאמן שלכם כאשר אתם מכינים מטעמים נהדרים לכל המשפחה. ניתן לבקש גם מחברים טובים ומבני משפחה שאוהבים לבשל את המתכונים המיוחדים שלהם לפסח ולאגד את כל המתכונים המשפחתיים היקרים באוגדן. אין כמעט בשלן שלא אוהב ששואלים אותו על המתכונים שלו ולא אוהב לחלוק את המתכונים שלו עם סביבתו הקרובה. כך שבהחלט יש שפע של מקומות מהם ניתן לשאוב מתכונים לפסח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המתכונים הקלים ל גודי - האתר מתכונים קלים להכנה וטעימים לכל אירוע.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גודי211

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205286 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205203 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205506 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205596 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195910 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196116 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica