חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דפי עסקים בפייסבוק

מאת: יהב שמררשתות חברתיות20/03/2013868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק בפסייבוק

דפי עסקים בפייסבוק

פייסבוק נחשב לאתר "הניגלש" ביותר באינטרנט והוא כבר עבר את גוגל מבחינת זמן הגלישה. כאשר כל כך הרבה מליונים של אנשים גולשים באותו האתר למשך זמן כל כך מושך הוא הופך לפלטפורמה החמה ביותר לפרסום ושיווק של מוצרים ושירותים שונים. שיווק בפייסבוק הפך בזמן האחרון למילה החמה ביותר בתחום השיווק באינטרנט.

ניהול תכנים בפייסבוק

כל אחד יכול לפתוח לעצמו חשבון בפייסבוק ולנהל אותו בעצמו. כאשר מדובר בחשבונות אישיים למטרות התחברות אין כל בעייה, אך כאשר מדובר בחברות מסחריות או מותגים ואישים ידועים, הופך ניהול התוכן של חשבונות אלה הרבה יותר מורכב. כדי לעשות זאת נכון ולהיות כל הזמן עם היד על הדופק ולהראות פעילות שוטפת ותמידית יש צורך בחברה לבניית אתרים מקצועית שיוכלה לנהל את התוכן בפייסבוק ולנצל את כל האמצעים העומדים לרשותו כדי לקדם את הדף העסקי בפייסבוק באתר ולהפוך יותר ויותר פופולארי.

מסעות פרסום בפייסבוק

מכיוון שהפייסבוק בנוי כך שאנשים מכניסים אין ספור פרטים על עצמם ובכל פעם שהם עושים לייק לאתר מסויים ניתן לדעת את העדפותיהם ואת רצונותיהם הרי שמסעות פרסום בפייסבוק הם מאד ממוקדים ומגיעים לאנשים שאותם המוצרים או השירותים מעניינים אותם ולא לכלל אוכלוסיית הגולשים שאין להם כל צורך בפרסומות אלה. בניית אתר בפייסבוק יכולה להיות מאד יעילה להשיג את המטרות במהירות.

ההצלחה של פייסבוק

בעקבות ההצלחה שנחלמה גוגל במסעות הפרסום שלה, פייסבוק רצתה גם להכנס לשוק ולקבל חלק מהרוויחים. לפייסבוק יש כיום כיותר ממילארד גולשים וכן היא משמשת כפאלטפורמה לתפיסת משתמשי קצה ברשת. הרבה מאוד מפרסמים פונים לכיוון השיווק בפייסבוק כיוון שלעומת גוגל, ניתן לפלח קהל יעד ולהגיע לקונה הפונציאלי הכי ממוקד. פייסבוק מספקת את כל המידע על הגולש וכך מפרסמים רבים יכולים לפרסם בעצם רק לאותו קהל יעד שהם רוצים לקלוע אליו וכך ולחסוך בלפרסם לקהל יעד שאינו רלוונטי. ההצלחה של פייסבוק תלויה בעצם ביכולת שלה לעבור מרשת חברתית לחברה מסחרית ורווחית.

בניית אתרים

על מנת לנצל את פלטפורמת הפייסבוק לשיווק ופרסום יש להקים תחילה אתר בפייסבוק ולקשר אותו לאתר האינטרנט הרגיל שלכם ולכל יתר הפרסומים שלכם ברשת. בניית אתר בפייסבוק לחברה מסחרית אינה דומה לבניית אתר כזה לגולש פרטי. כדי לעשות זאת נכון ולנצל את כל הכלים העומדים לרשותכם ולנהל את האתר באופן יום יומי ורציף, עליכם לפנות לחברה מקצועית לבניית אתרים כדי ליהנות מאתר מקצועי ויעיל שיווקית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה ויז'ן חברה לבניית אתרים

בניית אתר לעסקים, אתרי מכירות, אתרי תדמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהב שמר

מאת: יהב שמרמסחר אלקטרוני09/07/131056 צפיות
אתר מכירות הוא אתר המאפשר תשלום על המוצר באתר עצמו וקבלתו באמצעות משלוח עד הבית או אפילו באמצעות איסוף עצמי, חשוב שתדעו שאתר מכירות הוא לא רק כלי מכירתי לבעלי עסקים, אלא כל אחד מאיתנו יכול להקים אתר מכירות פשוט אפילו למוצר אחד או שניים ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלו.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131991 צפיות
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132044 צפיות
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132102 צפיות
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131541 צפיות
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131420 צפיות
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131433 צפיות
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162935 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152897 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152405 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148647 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148152 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147921 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148186 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica