חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דפי נחיתה - כל המידע על דפי נחיתה

מאת: יהב שמרפרסום באינטרנט20/03/2013897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דפי נחיתה

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד פרסומי שכל מטרתו היא ליצור עניין ולהניע לפעולה מאד מסויימת. דף נחיתה עוזר לבנות מערכת של קשרים עם הלקוחות והגולשים על בסיס הצרכים שלהם. הרעיון הוא לגרום לגולש לבצע פעולה שהוא עצמו חפץ בה כגון: יצירת קשר, המשך גלישה בתוך האתר עצמו ועד לביצוע רכישה של ממש. דף נחיתה הוא עמוד פשוט ומאד קל להבנה ואין צורך לנווט בו אלא לעקוב אחר סדר הפעולות המצומצם הנדרש.

איך ליצור דף נחיתה אפקטיבי לעסק שלך

כדי ליצור דף נחיתה אפקטיבי לעסק שלכם עליכם לפנות לחברה המעסיקה קופירייטרים המנוסים בסוג זה של כתיבה שיווקית. עד כמה שהדבר נראה קל לעשייה בהצצה חטופה, אין הדבר כך כלל. יצירת דף נחיתה יעיל וטוב מצריכה הבנת העסק ותחום העיסוק שלו והייעוד של דף הנחיתה במכלול מאמצי השיווק של העסק.

עקרונות ליצירת דף נחיתה

העקרונות החשובים ליצירת דף נחיתה טוב הם: עיצוב נקי וברור, טעינה מהירה של העמוד והתאמה לדפדפנים שונים, מינימום טקסט בעמוד מאוורר, בחירת טקסט מושך קצר וקולע, מיקוד במילים כמו: בלעדי, חינם, הטבה וכדומה, טקסט קריא ולא גבוה, כפתורי הנעה לפעולה, התמקדות במסר בעל רעיון אחד וברור.

המטרות של דף נחיתה

ישנם אלפי ווריאציות של דפי נחיתה וישנם מטרות שונות לעמודי נחיתה. ישנם עמודי נחיתה שמבקשים להשאיר שם וטלפון, וישנם דפי נחיתה שמטרתם היא הורדה של קובץ. אך לפני שניגשים לבנות דף נחיתה צריך להגדיר מה המטרות שלנו, מה אנחנו רוצים להשיג והאם המטרות שאנחנו מציבים לדף נחיתה בכלל תואם את מה שאני מוכר. שאלות אלו צריכות להשאל לפני בכלל שניגשים לבנות את דף. הרבה עסקים מפספים את המטרה שלהם כאשר הם לא שואלים את השאלות החשובות ולא מגדירים בדיוק מה הם רוצים מהדף נחיתה ובעצם מפספסים את המטרה שלו.

הנעה לפעולה בדף נחיתה

הנעה לפעולה בדף הנחיתה נעשית על ידי העברת מסר ברור המגובה בעיצוב גרפי פשוט שגורם לגולש לבצע את הפעולה מבלי שהוא מרגיש זאת כמעט. ההנעה הינה גם מילולית באמצעות הטקסט וגם באמצעות העיצוב והממשק הקל ונוח להפעלה באותו הרגע.

דף נחיתה הוא דף שהגולש מגיע אליו מיוזמתו ולכן הוא חייב לממש את מה שהגולש רצה וציפה לו ולא להתחיל לשווק לו את העסק כולו, מוצריו ושירותיו. דף שכזה יזכה לבריחה מסיבית ולא ימלא את ייעודו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה ויז'ן חברה לבניית אתרים

בניית אתר לעסקים, אתרי מכירות, אתרי תדמית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יהב שמר

מאת: יהב שמרמסחר אלקטרוני09/07/131053 צפיות
אתר מכירות הוא אתר המאפשר תשלום על המוצר באתר עצמו וקבלתו באמצעות משלוח עד הבית או אפילו באמצעות איסוף עצמי, חשוב שתדעו שאתר מכירות הוא לא רק כלי מכירתי לבעלי עסקים, אלא כל אחד מאיתנו יכול להקים אתר מכירות פשוט אפילו למוצר אחד או שניים ולהגדיל את ההכנסה החודשית שלו.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131988 צפיות
הטרנד החדש בעולם העיצוב פונה לכיוון מזרח והרבה אנשים נוסעים לסין כדי לייבא משם מוצרים. החסכון בעלות , המבחר הרב, והשירות המקוצעי גורם להרבה אנשים לארוז מזוודות ולטוס לסין למטרת יבוא מוצרים לביתם.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132040 צפיות
כדי להתמצא בסין, יש צורך בליווי אישי ומקצועי על ידי אנשים שמכירים היטב את השוק המקומי ומכירים את הסוחרים הנכונים. בעקבות המחר הרב של החניות, יש צורך במלווה מקצועי המתמצא בשוק המקומי.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/132099 צפיות
ישנם אלפי מוצרים שניתן לייבא מסין במחירים מאוד זולים. לסין מבחר רב של מוצרים שניתן לייבא, . סין מספקת ללקוח הישראלי מבחר ענק של מוצרים והאפשריות הינם אין סופיות.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131539 צפיות
רבים תוהים מה זה בדיוק תכולת בית מסין? אך זה בדיוק עובד? והאם זה משתלם? הינה פירוט קצר על מה זה בדיוק יבוא תכולת בית מסין.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131417 צפיות
השאלה העיקרית שהרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי יבוא של מוצרים מסין, הינו האם זה ישתלם להם לעשות את המהלך הזה. הנה כמה תשובות לגבי הסוגיה הזאת.

מאת: יהב שמריבוא ויצוא18/04/131430 צפיות
ישנם הרבה שאלות לגבי אך עושים יבוא מסין, הנה כמה טיפים שיקלו עליכם בדרך ליבא תכולת בית מסין.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213478 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172777 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172698 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162273 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162841 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162744 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica