חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תפילת 1000 השופרות שחיפשו כלות בעמוקה

הסגולה שמעוררת הדים בעולם היהודי כולו * סגולה נדירה שהתגלתה בספרי הקבלה והקדמונים, שביכולתה לחולל מהפך במזלו של כל אחד ואחת * התעניינות שיא וביקוש רב לעריכת "סגולת 1000 השופרות" * מעניין ביותר!

זה התחיל בגל של שמועות. מפה לאוזן עברה השמועה על הסגולה הנפלאה והבדוקה שנתגלתה בספרי הקבלה. גדולי המקובלים מצאו בקדמונים את הסגולה שבכוחה להפך ולשנות את מזלם של מעוכבי הזיווג.

המעמד האדיר, תיקון 1000 השופרות, נערך מזה מספר שנים בעמוקה. בהשתתפות גדולי המקובלים, ובהכוונתו של הרב דוד בצרי שליט"א, הידוע בכוחו הגדול בעריכת מעמד התיקון ובתפילות וכוונות ייחודיות.

מי שנכח בתיקון לא יכול היה להישאר אדיש. עמוקה. קבר התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל. במשך שש שעות עמד הרב בצרי ומקובלי ישיבת "ישועות בעמוקה" בדמעות ובתפילות, וערכו את שבע ההקפות הידועות ע"פ הקבלה, עם תיקונים נשגבים בהזכרת שמות קודש מסוגלים. עין לא נותרה יבשה כאשר החלו באמירת "יהי רצון מלפניך, שומע קול בכיות... שתשים דמעותינו בנאדך להיות..." בזעקות ובבכיות קרעו רבני הישיבה יחד עם גדול המקובלים ואלפי המתפללים את שערי השמים. התחושה באוויר הייתה כי הישועה עומדת בפתח. ששערי השמים נפתחים וכל אחד עומד לקבל את בן או בת הזוג שלו.

ואז בוקע קולו של גדול המקובלים רבי דוד בצרי שליט"א. קולו הרם נישא בין ההמון, ומרעיד את הלבבות. זה הרגע אליו ייחלו. זה הרגע אשר יפתח את מזלם וישנה את חייהם!!! והרגע הגדול של פתיחת השערים מגיע. מעמד התיקון המרומם והנשגב מגיע לשיאו. 1000 השופרות המסוגלים לישועה מחולקים למשתתפים במעמד. המקובל הגדול רבי דוד בצרי שליט"א עובר לפני התיבה. י"ג מידות של רחמים. "שמע קולנו", "חוס ורחם עלינו".

והקולות הבוקעים מהשופר מרעידים את הלבבות, ופועלים גדולות ונצורות. קולות השופר על פי תורתו של הרש"ש כמובא בספרי הסוד, הופכים את העולמות העליונים. משנים את המזל של כל אחד ואחד. פותחים את שערי השמים.

1000 השופרות שינו למאות אנשים את החיים. תקופה קצרה לאחר התיקון, והלא יאומן  התרחש אל מול עיניהם הצופיות של מאות המשתתפים בתיקון. מאות רווקים ורווקות, שבמשך שנים ניסו הכל ולא האמינו, שחשבו שלעולם כבר לא יתחתנו, זכו לאחר התיקון למצוא את בן זוגם באופן פלאי. טלפון אחר טלפון, שיחה גוררת שיחה, בקול רועד מהתרגשות, בבכי ובדמעות התבשרנו על אנשים שלראשונה אחרי שנים העלו על שפתותיהם חיוך אמיתי של תקוה ושמחה.

במעמד התיקון הקדוש נכחו רווקים ורווקות שבמשך שנים רבות חיפשו את זיווגם, אך מזלם היה חסום. גרושים וגרושות שכבר נואשו מלמצוא את האהבה האמיתית לחייהם. מעוכבי זיווג אשר ניסו לעשות הכל, אך נשארו בודדים. והם היו שם כולם. בכו, זעקו, והתפללו. הם לא האמינו שזה יכול לקרות. שיום אחד הם יתעוררו למציאות חדשה. מציאות שתשנה להם את החיים, ותמלא את לבם באור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

וסדות "ישועות בעמוקה", אשר הם הם ממשיכי דרכו בעולם של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל, שמו להם למטרה לעשות נחת רוח לתנא האלוקי ולזכות את הרבים בישועת נפלאות מכוחו. לשם כך הם פתחו - במאמצים גדולים ובמסירות נפש - את כולל רבי יונתן בן עוזיאל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישועות בעמוקה

מאת: ישועות בעמוקה נישואין21/03/131259 צפיות
מחקרים שנערכו בקרב אוכלוסייה מגוונת, מאששים בבירור את מה שכבר ידוע שנים לאלו שמתעסקים בתחום הזוגיות. "מי שלא מודע לבעיה עמה הוא מתמודד, לעולם לא יוכל לעזור לעצמו לפתור אותה" * אנשים שהתמודדו עם בעיות קשות ומורכבות, הצליחו לטפל בבעיה שלהם, לאחר שהכירו את עמוקה * השורות הבאות הם קריטיות עבורכם בכדי לכוון לכם את הדרך ולתת לכם הזדמנות שתפתור את בעייתכם אחת ולתמיד.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191195 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103248 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182150 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181847 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181424 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162322 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica