חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הן 6 הסיבות המעכבות את הזיווג שלך - קיראו על עמוקה ותבינו

מאת: ישועות בעמוקה נישואין21/03/20131260 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השאלה הנפוצה בה נתקלים יועצים ופסיכולוגים המתעסקים בתחום הזוגיות, היא "מדוע לא הולך לי?", "מדוע קשה לי יותר מכולם???". תחום הזוגיות נותר עד היום כסימן שאלה אחד גדול, וכחידה עלומת פיתרון. ישנם כאלו שכלל לא נתקלים בקשיים בדרך למציאת האהבה, ואילו אחרים מתמודדים במשך שנים רבות עם הבדידות. בשורות הבאות ננסה לעמוד על הבעיות המרכזיות אשר הוכחו כמעכבות את הזיווג. הכרת הבעיות, כמו גם חיפוש אחר פתרונם, הוכח ככלי מרכזי בדרך למציאת הזיווג ולהקמת בית.

באחת מן ההרצאות של פרופסור ר., מומחה בעל שם לענייני זיווגים, נשאל הפרופסור שאלה מפי אחד המשתתפים. השואל, גבר כבן 40, הציג עצמו כאדם נורמטיבי שלא רואה כל סיבה לכך שכל פגישה או ניסיון לקשר הולך כלעומת שבא. המומחה החל לפרט לו את הסיבות המעכבות את הזיווג, ומדוע לאחרים הולך, בעוד שהוא מתקשה במציאת אהבה.

השואל לא הסתפק בתשובה זו. הוא ניסה להתווכח, ולהבין את הקשר בין אותם מחקרים לבין העובדה הפשוטה שהוא אינו מצליח ביצירת קשר. במקום להתווכח עמו, סיפר לו המומחה סיפור זה: "החיים של יהודה השתנו באחת, כאשר שכאב ראש וסחרחורת תפסו אותו באמצע העבודה. הוא נכנס לבית מרקחת הסמוך למקום עבודתו וקנה "אופטלגין" בכדי לשכך את כאביו. כדור ועוד כדור, אך הכאב נותר כשהיה.

הוא הבין שאין לו ברירה. פניה לבדיקה רפואית הבהירה לו כי הוא לוקה במחלה מסוימת ל"ע. הרופא הזמין אותו לשיחה, והודיע לו על חומרת הבעיה. "בכדי לרפא את מחלתך" אמר לו הרופא, "אתה צריך לעבור סדרת בדיקות וטיפולים".

יהודה חייך לעבר הרופא. "בדיקות??? טיפולים???, מה הבעיה, יש לי אופטלגין..."

"האופטלגין והאקמול שבאמתחתך לא יכולים לעזור לך לטווח ארוך!!!", ענה לו הרופא בנחרצות. הם בסך הכל משככי כאבים, ובעוד מספר שעות הכאב יחזור להטריד אותך. בשביל לפתור את הבעיה ולמצוא מזור למחלה, חייבים לטפל בשורש הבעיה!..."

"רבים ממעוכבי הזיווג חושבים לעצמם את אותם המחשבות", הוסיף הפרופסור ואמר: "דבר אחד עליך לדעת. נכון שיש כאלו שהתגברו על החסימות ולבסוף הגיעו אל האושר, אך כל זה היה לאחר שבדקו וחקרו מהי הסיבה הגורמת לחסימת המזל. יש חסימות שחייבים לטפל בהם מהשורש, ולא לטייח אותה במשככי כאבים. רק בדיקה לעומק של הבעיה מאפשרת להגיע לפתרונה".

1. "חוסר מזל"

לכל אחד מאתנו יש מזל, אשר משפיע באופן ישיר על חיינו. לאחד הוא מאיר פנים ולשני להפך. כאשר אדם חסום-מזל מחפש את אהבתו, יכולים לקרות דברים רבים בדרך. למרות שהוא מנסה למצוא חן בעיניה, או שהיא מחפשת למצוא חן בעיניו, למרות שמנסים להראות אכפתיות האחד כלפי השני, כאשר יש חסימה במזל– אין לכך כל משמעות! יכול אדם לעמוד מן הצד ולשאול: "למה הוא לא מתחתן??? הוא ממש מרשים ונראה טוב, אך זוהי מציאות שעמה מתמודדים אלפי רווקים ורווקות.

בשביל למצוא את בן או בת הזוג שלך חייבים מזל.אם אין מזל, צריך להסיר את החסימה, ולא לטייח עם תירוצים. עד שלא תוסר החסימה במזלכם, שום דבר לא יתקדם. כל פגישה שיהיה לכם זה יהיה כמו משככי כאבים בלבד...

2. "יש עלי עין הרע..."

אחד העיכובים הנפוצים, קורה מעין הרע. זה יכול להיות של חבר לשעבר, שכן צר עין, או כל אדם אחר.גם אנשים שהיו בטוחים שאין עליהם עין הרע, הופתעו לגלות אחרת. העין הרע שיש עליהם מעכבת אותם בעניין הזיווג, וללא הסרת העין הרע, לא יוכלו להתקדם בחיים.

קשר שהסתיים בפיצוץ, או גירושין לאחר נישואין כושלים, שהותיר אחריו ריב ומדון, כשאחד מן הצדדים מקפיד ולא מוחל, או מקלל את הצד השני. כאב הקללה והקפידה יכולים לגרום לעיכוב וחסימה ולעין הרע.

יש כאלו שמרגישים וחוששים שיש עליהם עין הרע, ומנסים לבטל אותה בכל מיני דרכים. אך פעמים רבות במקום להועיל לעצמם, הם מזיקים. כי את הסרת העין הרע צריך לדעת כיצד לעשות. בשביל למצוא זוגיות טובה ובכדי לגלות אהבה אמיתית, חייבים לנקות את העיניים הרעות שיש מעלינו הגורמים לנו לעיכוב בדרך אל האושר.

3. "הקשר הקודם לא יוצא לי מהראש..."

בהרבה מקרים של מעוכבי זיווג שומעים את המשפט הבא: "אני לא יכול/ה לשכוח את...." רובינו חושבים שזהו סתם זיכרון, ואין לייחס אליו כל חשיבות. מבחינה מדעית ומחקרית הובהר כי אדם שיש לו זיכרונות מקשר קודם והוא משחזר אותם כל הזמן,לעולם לא יוכל להקים קשר חזק ואמיתי של זוגיות טובה. דבר זה הוא אינו זיכרון אלא סוג של כישוף שלפעמים אפילו נוצר מעצמו, בלא שהשותף או השותפה לקשר הקודם שותפים ביצירתו. דבר זה גורם לחסימה חזקה, עד שרבים נותרים תקועים כל חייהם עקב כך. כולם מנסים את אותה השיטה. "לשכוח את הקשר ולנסות לא לחשוב עליו..." אך בלא טיפול אמיתי בכישוף,ובלא פעולה חזקה שתמחק את העבר, כל מה שנעשה לא יועיל.

4. "אני לא מסוגל/ת להחליט..."

גם כאלו שכבר הכל זורם אצלם וכבר נמצאים בעיצומו של קשר שמתחזק והולך,עלולים למצוא את עצמם בבעיה של "קושי-החלטה - בררנות". ברוב המקרים זה הולך כך: הם מרגישים שהקשר מתחזק והכל זורם, עד שמגיע הזמן בו היא כבר מחכה להצעת נישואין... באותו הרגע הוא או היא חוטפים "פיק ברכיים". רוב הזוגות כאשר רואים שהצעת הנישואין בוששת מלהגיע, הם מבינים שזה לא באמת קשר אמיתי ומבטלים את מערכת היחסים.[במקרים אלו אנשים מפספסים את ההזדמנות החזקה ביותר שלהם].

קושי ההחלטה הוא אחד המעכבים הגדולים ביותר שיש. גם אלו החושבים שהם לא סובלים מבעיה זו, יווכחו לגלות שהם אכן לוקים בחוסר יכולת להחליט. במקרים אלו יש צורך להיעזר בכוחות חזקים, המגיעים בדרך כלל ע"י הכרה אמיתית של הבעיה.

5. "לחץ חברתי / משפחתי..."

בעיה שעמה מתמודדים הרבה רווקים ורווקות הוא הפחד מתגובת הסביבה לקשר המתגבש. ישנם קשרים שיכלו בהחלט להיות מוצלחים, אבל אחד מן הצדדים מפחד לחזק את הקשר. הוא חושש מהלא נודע או מהתגובה השלילית של האבא או האמא או החְברה הקרובה זה גורם שהקשר לא יתחזק ובן או בת הזוג מפסיקים להשקיע בו. כאשר מפסיקים להשקות את העציץ, העציץ נובל. גם בקשר של אהבה, כשמפסיקים להשקות אותו ולהשקיע בו, הקשר מתפרק. ישנם מקרים שכאשר בן או בת הזוג מגלים את המשפחה או החְברה של הצד השני, הם חוטפים פיק ברכיים ואומרים לעצמם: "עזוב אני מפחד/ת להיכנס למשפחה כזאת... זה לא מתאים לי... זה מלחיץ אותי..."

6. "מראה חיצוני, חולי, או עבר לא נקי"

ישנם מספר מקרים המוכרים מאוד בהם אנשים מאבדים את הביטחון העצמי שלהם, ואינם מסוגלים להאמין בעצמם, חולי, מראה חיצוני, בעיות כלכליות, וכן עבר לא נקי.

מחלות הקיימות אצל בני הזוג, לרוב מוסתרות[חולי סכרת וכד'].הם מסתירים את דבר מחלתם מהחשש מהתגובה השלילית של הצד השני. ישנם מקרים שלמרות שדבר המחלה גלוי וידוע לצד השני, החולה במחלה מרגיש עמדת נחיתות בגלל מחלתו, והוא מגלה חוסר בטחון עצמי. אנשים אלו בדרך כלל אינם יציבים וממילא אין משיכה בין בני הזוג.

מקרה נפוץ נוסף כאשר אדם מרגיש נחות עקב מראהו החיצוני, בעיות כלכליות, או עבר בעייתי,  וממילא הוא חסר ביטחון, דבר זה גורם לו קושי ברקימת קשרים נכונים, או שנקלע לקשרים שאינם מתאימים לו, מה שגורם לעיכוב ממושך בזיווג הנכון שלו, והוא נותר מעוכב זיווג.

לבעיות אלו יש פתרון וודאי מתורת הקבלה אשר הוכח במציאות כי כל האנשים שהשתמשו בפתרון זה הצליחו לשנות את מזלם ומצאו את בן או בת הזוג תוך תקופה קצרה [יש ביניהם רבים שכבר ניסו הכל, ורק כך שינו את מזלם לטובה].

לכל אחד יש חלום. חלום לחיים טובים יותר. משאלת לב להיות במקום טוב יותר. לפגוש את האושר ולגעת בו... בואו להכיר את המקום שכבר הועיל לאלפי אנשים למצוא את האושר ולפגוש את בן/בת זוגם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

וסדות "ישועות בעמוקה", אשר הם הם ממשיכי דרכו בעולם של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל, שמו להם למטרה לעשות נחת רוח לתנא האלוקי ולזכות את הרבים בישועת נפלאות מכוחו. לשם כך הם פתחו - במאמצים גדולים ובמסירות נפש - את כולל רבי יונתן בן עוזיאל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישועות בעמוקה

מאת: ישועות בעמוקה רוחניות - כללי21/03/131306 צפיות
כל מי שבקי בספרים הקדושים, ללא ספק יודע את התשובה: כנגד דינים קשים צריך לעורר רחמי שמים. וכיצד מעוררים רחמי שמים? על ידי תקיעת שופר. שמתם לב פעם שכמעט בכל תיקון תוקעים בשופר? תקיעת שופר מסוגלת לקרוע ולבטל גם את הדינים הקשים ביותר מעל האדם,

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201603 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182082 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172037 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152397 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152405 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152059 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141914 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica