חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדבקות - סוגים מינים ושימושים

מאת: Eli Levyפרסום23/03/20131214 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מדבקות - סוגים מינים ושימושים

קיימים בשוק מגון של סוגי מדבקות, כאשר כל סוג מיועד למטרות וצרכים שונים. מדבקות בדפים מיועדות לשימוש בהיקפים קטנים יחסית, והן מודפסות בשיטת פרוצס. מדבקות בדפים ניתן לייצר על פי דרישת הלקוח במגוון של צורות. מדבקות אלו מיוצרות על סוגי נייר וחומרים שונים.

מדבקות שניתנות להסרה:

מדבקות אלו מיוצרות עם דבק מיוחד, המאפשר להסיר את המדבקה ללא גרימת נזק למוצר וללא השארת סימני דבק מיותרים. מדבקות מסוג זה מיועדות בדרך כלל למטרות סימון מוצרים בבית או בחברות. למשל, סימון ספרים, כלי בית, מוצרי חשמל חדשים או מוצרי חשמל שחוזרים מתיקון. כמו כן, מדבקות אלו משמות גם בתעשיית הפרסום.

מדבקות למדפסת:

כשמדברים על מדבקות אי אפשר שלא להזכיר מדבקות שמותאמות במיוחד למכשיר שיש לכל אחד בבית, המדפסת. ישנם בשוק מדבקות מיוחדות שהן מדבקות למדפסת ומותאמות במיוחד להדפסה ביתית.

מדבקות אחריות:

מדבקות מסוג זה קשות להסרה ולא מיועדות להעברה ממוצר למוצר. לא ניתן להסירה בשלמותה ולכן נוטים להשתמש בסוג זה של מדבקות על תקן תעודת אחריות למוצרים שונים כגון מצלמות, מחשבים, חלקי חילוף לרכב, סוללות לניידים ועוד לרוב הן מגיעות בצורה של מדבקות בגלילים.

מדבקות ברקוד:

על מדבקות אלו מודפס ברקוד קבוע או משתנה, אשר לשלב בו גם לוגו בהתאם לדרישה של הלקוח. מדבקות ברקוד הן מדבקות שמודפסות על מגוון חומרים:  נייר רגיל, פוליאסטר ועוד. מדבקות ברקוד ניתנות להזמנה הן בפורמט של מדבקות בגלילים והן בפורמט של מדבקות בדפים, והן משמשות בעיקר מפעלים, חנויות, תעשיות, ספירות מלאי וכדומה.

מדבקות  פוליאסטר עם / בלי  ציפוי למינציה:

אינן מצריכות שימוש בגלופות או בתבניות, וניתן להדפיס עליהן במגוון צבעים. מדבקות אלו איכותיות ובעלות עמידות גבוהה. ישנן מדבקות שמצופות ציפוי דק של פלסטיק שמטרתו לשמור על המדבקה. מדבקות אלו עמידות לחומרים אלכוהוליים כגון טינר, ספירט, טרפנטין וכדומה, ומטרתן לשמור על הכיתוב שעל המדבקה. ציפוי פלסטיק זה ניתן לבצע על נייר, PVC ופוליאסטר, בהתאם לדרישת הלקוח ולצרכיו. מדבקות פוליאסטר עם ציפוי למינציה הן בעלות חחי מדך ארוכים. הן נשמרות לאורך זמן, עומדות בדרישות התקן הישראלי, הן בעלות עמידות גבוהה  ויש להן מראה איכותי ויוקרתי.

מדבקות פוליאסטר בעלות עמידות לחום:

מדבקות שמיועדות להדבקה על מוצרים שנוטים להתחמם כגון: תנורים, שנאים, מסכי טלוויזיה וכדומה. צבען של מדבקות אלו הוא בדרך כלל לבן או כסוף והן שומרות על צורתן המקורים גם בתנאי חום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Eli Levy

מאת: Eli Levyהדברה14/10/132519 צפיות
תיקנים ונמלים בקיץ? מעופפים? ברחשים? יתושים וזבובים? מי מאיתנו לא חווה באופן אישי את טרדות הקיץ?ומה בנוגע למכרסמים- חולדות? עכברים? הדברה מקצועית אמנם מספקת לנו איכות חיים, אולם בנוסף לנוחות ולאיכות היא מספקת גם אלמנט בריאותי –תברואתי.

מאת: Eli Levyאדריכלות פנים14/10/133195 צפיות
המכנה המשותף לכל מטבחי היוקרה הוא באיכות חומרי הגלם מהם הם עשויים, בתכנון העיצוב שלהם, וביכולת שלהם להיות מותאמים ללקוח באופן אישי, בהתאם לצרכיו, לסגנון החיים שלו ולשימושי המטבח עבורו (בנוסף לשימוש הסטנדרטי).

מאת: Eli Levyניקיון30/05/132547 צפיות
ללא קשר לגילכם או לסגנון החיים שלכם, אתם חיים ומתמודדים עם אבק ועם לכלוך. בין אם אתם חובבי ניקיון מושבעים ובין אם אתם לא מאלו שמקפידים במיוחד, כך אך כך, בית דורש ניקוי ותחזוקה שוטפת.

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132481 צפיות
בכדי שאיש מקצוע העוסק בקידום אתרים יוגדר, ובצדק , מומחה קידום אתרים, עליו לשלוט היטב בכל הלוגיסטיקה והמדיניות שמתרחשת מאחורי הקלעים ברשת. כשאנו מדברים על מומחה קידום אתרים אנחנו מתכוונים לאיש מקצוע היודע לקדם את האתר שלנו בגוגל

מאת: Eli Levyקידום אתרים29/05/132406 צפיות
רבים שוגים בשעה שהם חושבים שאם הם יטמיעו לינקים לאתר שלהם בכל מיני אינדקסים שבגוגל, אזי הם יזכו לצפות באתר שלהם בעמוד הראשון שלו. ימים אלו חלפו מזמן.

מאת: Eli Levyבניין ואחזקה - כללי29/05/132533 צפיות
מי מאיתנו לא חווה סתימה בכיור או בשירותים? המים לא מתנקזים ? מציפים את הכלים הסניטאריים? משאירים לנו לכלוך דבוק לדפנות ועוד לא דיברנו על הריחות הלא נעימים המלווים לכל העניין. אין ספק שהדבר האחרון...

מאת: Eli Levyפרסום28/05/132509 צפיות
במידה ואתם מעוניינים בצבעוניות רבה אשר תשתקף מהמדבקות של החברה שלכם, מומלץ לכם לעשות שימוש במדבקות מסוג פרוצס, כלומר המדבקות הצבעוניות. מדובר על שמונה תחנות של צבע אשר מביאות את המדבקה לרמה גבוהה מאד של פרזנטציה ייצוגית

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222828 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213678 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175877 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175339 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161960 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica