חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל האמת אודות הדמיית שיער בישראל ובעולם

מאת: הדמיית שיערשיער23/03/20131007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני כמה שנים הדמיית שיער הגיע לארץ. מאז נפתחות מספרות רבות אשר עושות את ההליך ללקוחות רבים. ישראלים רבים משלמים אלפי שקלים על מנת לטשטש את הקרחת שלהם. הפרסומים הרבים אומרים כי "הדמיית שיער זה סקסי, קרחת זה לא" ואפילו לאחרונה פרסמו באחד מהפורטלים הישראלים הגדולים קופון שמקנה ללקוחות ולגולשים הדמיית שיער במחיר רצפה - שבריר מהמחיר המלא.

כמה זה עולה?

בישראל נכון להיום ההליך החדש הזה שנקרא הדמיית שיער אינו יקר כמו שהיה לפני כמה שנים. התחרות הרבה שנוצרה בשוק גרמה לירידה גדולה מאד במחירים - יחד עם זאת נכנסו הרבה חובבנים לתחום. כיום הדמיית שיער איכותית באמת עולה כ - 5,000 שקלים חדשים (לפני מבצעים והנחות של פורטלים או אתרי קופונים).

מה הן התוצאות של הדמיית שיער?

התוצאה במקרים האיכותיים והמקצועיים צריכה להיות טשטוש הקרחת במראה טבעי לגמרי. הדבר היחיד שמרמז על כך שנעשה טיפול מיקרופיגמנטציה הוא העור המבריק של הקרקפת. אלו שמבצעים את ההליך במספרה או מרפאה מקצועית יותר לא יצטרכו לדאוג גם בקשר להשתקפות האור מהקרקפת שלהם. ההליך כאשר נעשה בצורה הכי טובה שיש גם תטשטש את המראה המבריק של עור הקרקפת.

האם זה שווה את הכסף?

כאשר עושים הדמיית שיער אצל מומחה אז כן, זה בוודאי שווה את הכסף. אך כאשר עושים את זה אצל חובבנים או אצל מספרה אשר אינה עושה את ההדמייה בצורה הכי טובה, אז התמורה אינה שווה את ההשקעה הכספית הגדולה. מה שבכלל זה יכול לצאת לא יפה אם ההליך נעשה אצל חובבן ובמקרים כאלו תצאו קרחים מכל הצדדים, בהפסד כספי ועם קרקפת מצויירת בצורה לא יפה.

מי נחשב הכי טוב בישראל?

בישראל יש כמה מרפאות מקצועיות מאד שנחשבות לאיכותיות מאד, מבצעות הליכים אשר נראים ממש טוב שם תקבלו תמורה אמיתית בעבור ההשקעה הכספית שלכם. לא אפרסם את החברות הללו בצורה ישירה בכתבה זו, אך אתן לכם רמז קטן, אם תחפשו בגוגל תמצאו את אתרי האינטרנט שלהן בעמוד הראשון והשני של התוצאות.

 



תגיות המאמר: הדמיית שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר אינטרנט נשירת שיער של ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדמיית שיער

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197689 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172152 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172062 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163496 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161962 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161889 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162148 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica