חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סדנאות יין ואלכוהול

מאת: מוטי קלמוביץיין ואלכוהול26/03/2013962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סדנאות יין בישראל

סדנת יין כגיבוש לעובדים- סדנת יין ואלכוהול היא אטרקציה נהדרת כגיבוש לעובדים, ידוע שיין ואלכוהול משחררים עכבות וגורמים לאנשים להתחבר. הסדנא יכולה להערך במקום העבודה, בבית או במסעדה בה מלווים את הארוחה ביינות איכות. סדנת יין היא מתנה נהדרת לעובדים, כהרמת כוסית לחג, ציון סוף שנה או כיום גיבוש.  שילוב של גבינות כבשים או עיזים,  בשרים או סתם פשטידות וקישים, כל יין יותאם למנות שונות ויעצים את החוויה. היכן יוצר היין? כיצד? ריחותיו, טעמיו והמיוחדות שלו. בסדנת היין והאלכוהול מקבלים המשתתפים כלים וטיפים כיצד לבחור יין כמתנה? איזה יין לשלב עם הארוחה? היכן לקנות יין ואיך להגישו? כל זאת ועוד בסדנת יין חוויתית.

סדנת יין לימי הולדת- יום הולדת הוא תאריך אותו אוהבים לציין בכל העולם, עוד תירוץ טוב למפגש משפחתי או חברי, האירוע מצויין כל שנה, חלק מהאנשים מעדיפים להתעלם ממנו אך רוב האנשים אוהבים לחגגו. לא פעם ולא פעמיים הוזמנתי להעביר סדנת יין ואלכוהול חוויתית כהפתעה בימי הולדת. לרוב הוזמנתי כאטרקציית הפתעה לאנשים שחוביי יין והוא קרוב ללבם. כאשר אני מעביר סדנת יין למביני דבר, אני מעדיף להביא יינות לא מוכרים על מנת להפתיע את המשתתפים כדי לא להיות נדוש ולחזור על טעימות שחוו כבר בעבר.אנשים אוהבים להיות מופתעים ואין דבר יותר טוב מטעימות מפתיעות של יינות איכות מגוונים ולא מוכרים. בסדנא אני אוהב לגוון בארבעה סוגי יינות שונים, חלקם מיקבי בוטיק ישראלים וחלקם תוצרת חוץ.

סדנת יין לנשים- נשים אוהבות לכייף ולהיפגש ולהחליף חוויות, מחקרים מראים כי נשים משתכרות מהר יותר מגברים בשל הבדל פיזיולוגי שלא אפרט כאן. "נכנס יין יצא סוד"

אוכל ונשים הולך טוב ביחד, יין ואוכל הולך מצויין, לכן משוואה זו מביאה לכך שנשים אוהבות יין. התארחתי במפגשי נשים לא מעט. סדנת יין לנשים הינה חוויה ששמחתי להיות חלק ממנה. הנשים הפתיעו אותי בהתענינותם בנושא , שיתפו פעולה במהלך הסדנא ואף רכשו יין בסופה. המלצתי תמיד לא לשתות יין על כיבה ריקה, המלצה זו רק חיזקה את הנשים לערוך שולחן עשיר מכל טוב שהשתלב מצויין עם היינות שטעמנו במהלך הסדנא. גיוון האוכל ואיכותו השתלבו לכל יין בצורה מושלמת, כך עמדנו על הטעמים העשירים במהלך טעימת היין בפה ושילובו עם מנת האוכל. אז במקום לבקר בעוד מסעדה תכינו מספר מנות יצירתיות ואני אדאג לכל השאר. מבטיח להפתיע J

סדנת אלכוהול בישראל

סדנת אלכוהול כגיבוש עובדים- בתור מנהלת רווחה את שוברת את הראש כל פעם מחדש איזה פעילות תארגני הפעם לעובדים? סדנת צחוק כבר עשיתם, בטיול בצפון כבר הייתם, סקסולוגית כבר הזמנתם, אז מה עושים עכשיו? אם לא חוויתם סדנת יין ואלכוהול עד היום אז הגיע הזמן. סדנת האלכוהול הינה סדנא שכולם יתחברו אליה, גם אלה שלא שותים אלכוהול יהנו מהסדנא. תרשו לי להציג לכם את סדנת הקוקטיילים, סדנת הקוקטיילים מתאימה לכל אדם מעל גיל 18 כמובן. אם מדובר בסדנת רווקות, יום הולדת, גיבוש לעובדים או כל אטרקציה אחרת. סדנת הקוקטיילים מפעילה את הקהל, לא עוד סדנא פרונטלית, הקהל מכין את הקוקטיילים בעצמו, חווה חווית בר לכל דבר, מנער, מערבב ומקשט. בואו לחוות חווית בר בלתי נשכחת כל זאת ללא צורך לעבור קורס ברמנים. אצלכם בבית , במשרד או בבר.

סדנת אלכוהול לימי הולדת- קוקטיילים ישתלוו מצויין בימי הולדת, הכוסות המרהיבות, הקישוטים האקזוטים והקוקטיילים המרווים יגרמו לכולם לחייך. סדנא זו מפעילה את כל החושים. האורחים שיגיעו ליום ההולדת ימצאו את עצמם בתוך אטרקציה שלא חלמו עליה מראש. ריח הפירות, צבע המשקאות וטעמם יגבירו את ההנאה. הקהל פעיל בסדנא מכין את הקוקטיילים בעצמו, מקשט וכמובן שותה. במהלך הסדנא מכינים שבעה קוקטיילים שונים מהקוסמופוליטן המפורסם, עד הדקירי האקזוטי ואפילו משקה קינוח אלכוהולי עם גלידה פרי המצאתי. הסדנא תשלב הגרלת פרסים ומשחקים.

עדיין חושבים?

סדנת אלכוהול למסיבת רווקות- מסיבת רווקות הינה אטרקציה שכל בחורה לא שוכחת אף פעם. החברות הכי טובות של הכלה מארגנות את האירוע, המטרה להפתיע אותה ולהפיק לא ערב של ישכח. בערב כזה הכלה לעתיד שותה עד שיכרון חושים "לילה אחרון בחיי הרווקות" נשים בדר"כ יותר מתחברות לקוקטיילים מאשר גברים, הקוקטיילים מעורבבים על פירות ומיצים לכן הם הרבי יותר עדינים ממשקאות נקיים כמו וויסקי , וודקה או כל משקה נקי אחר. נשים אוהבות אסתטיקה הבאה לידי ביטוי בסדנא זו. כל הבנות בסדנא משתתפות בהכנת הקוקטיילים, אם מדובר במשקה אלכוהולי הנעשה בבלנד כמו: מרגריטה קפואה או דקירי המוכנים עם פירות, משקה אלכוהלי עם גלידה, קוקטייל עם קווה או סאוור כזה או אחר. קישוט התפוז המסולסל על רגל הכוס בקוקטייל הקוסמופוליטן, התפוח המעוצב כגלגל שיניים על הטרופיקל סאוור, או מניפת התפוח על המרגריטה הקפואה, מהווים במה לתמונות מרהיבות לעלות לפייסבוק או ליו טיוב כמזכרת מאותו אירוע חד פעמי. הכלה תקבל מתנה אישית במהלך הסדנא ושאר הבנות יגרילו פרסים שווים. רשימת הקוקטיילים להכנה ביתית תשלח למחרת כי במהלך הערב אחרי מספר קוקטיילים הן כבר לא יזכרו מה היה.

 



תגיות המאמר: סדנאות יין ואלכוהול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מוטי קלמוביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי קלמוביץ

מאמרים נוספים בנושא יין ואלכוהול

מאת: רוני הכהןיין ואלכוהול21/12/172759 צפיות
אם עד כה ראיתם רק את אותם מיכלי נירוסטה רק במבשלות גדולות ומוכרות של בירות בארץ הקטנה שלנו, הרי שכיום מבשלות בוטיק בולטות לא פחות ופזורות בכל מיני מקומות בארץ.

מאת: בני דואנייין ואלכוהול29/12/142550 צפיות
יקב בוטיק הוא יקב אשר מייצר לרוב כמות קטנה של יין (כמות שאינה מסחרית באופן כזה שאפשר למכור את היין בסופרים הגדולים) ואשר שם דגש על הטעמים של היינות אותם הוא מוציא, כך שאלו יהיו משובחים במיוחד.

מאת: משקאות דניאליין ואלכוהול03/11/142917 צפיות
אנשים רבים שחושבים שמשקאות חריפים מאוד משמינים, אך במידה ושותים נכון, בכמויות מדודות- אין בהכרח סיבה לבהלה. כולם מכירים את הביטוי "כרס בירה", אך דווקא בבירה בשונה משאר המשקאות החריפים- יש את כמות הקלוריות הנמוכה ביותר.

מאת: בן טליין ואלכוהול09/06/144444 צפיות
קוקטייל העיתונאי הופיע לראשונה בספר 'The Savoy Cocktail Book' שיצא לראשונה ב1930 ונכתב ע"י הארי קראדוק, ברמן אמריקאי אשר היגר לאנגליה לאחר שחוק היובש נכנס לתוקף.

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול13/03/1411833 צפיות
ד"ר אביטבול מסביר על "תהליך בניית בלנד או "ממסך" שכולל בד"כ מיזוג יינות מזנים שונים ומאותו בציר אך ניתן גם כן למזג יינות העשויים מאותו זן מאזורים שונים, בתנאים שונים ואף מבצירים שונים"

מאת: ד"ר אילן אביטבוליין ואלכוהול10/03/148164 צפיות
ד"ר אביטבול, בעל תואר ביננות, מעניק הדרכה חוויתית ביקבים הכוללת הכרות עם תהליך ייצור היינות מהענבים ועד הבקבוק, הסבר אודות תהליך טעימת ורכישת היין וכן התאמת יין ואוכל.

מאת: allgiftsיין ואלכוהול05/02/148483 צפיות
השקעתם ורכשתם יין איכותי, אך אינכם מתכננים לפתוח אותו באופן מיידי. לא פעם עולות השאלות כיצד למנוע התחמצנות של יין וכיצד לשמור על בקבוקי היין באופן האופטימאלי ביותר בתנאים הביתיים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica