חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגים של טיפולי הלבנת שיניים

מאת: דוקטור שןבריאות השן27/03/20131275 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיניים לבנות לחיוך מושלם כיום נמצא בהישג יד זמין בשיטות שונות ולעיטים גם ללא כאבים!

רבים האנשים הסובלים משיניים צהובות, מלוכלכות ואפילו מושחרות עקב גורמים שונים המשפיעים על צבעה המקורי של השן כגון: עישון, שתיית משקאות כהים, הצטברות חיידקים ולפעמים אפילו עקב טיפול רפואי כמו טיפול שורש אשר החומר דולף אל רקמות השן.

לכל זאת כיום יש פתרון!

ישנם כמה סוגים של הלבנת שיניים אשר המטופל יכול לבחור ע"פ הקריטריונים החשובים לו כגון: עלות, תופעות לוואי, משך טיפול, נוחות וכו'...

הלבנת שיניים במרפאה ע"י רופא: פעולה המתבצעת ע"י מריחה של חומר כימי שבבסיסו מי חמצן ב35%, הפעלתו של החומר מתבצעת ע"י אור חזק כגון לייזר, הלוגן או מכשיר פלזמה. הלבנת שיניים מסוג זה למעשה גוררת איתה רגישות בשיניים למשך כשלושה שבועות מהסיבה שחומר פוגע בחלק הרך של השן שלמעשה קובע את צבע השן, מחקרים שנעשו גילו כי השפעתו של חומר ההלבנה הוא על החלק הרך של השן ועקב כך נוצרת רגישות למשך זמן שנעלמת ברגע שהגוף מחדש את החומר.

הלבנת שיניים ביתית: למעשה הרופא מתאים למטופל סד לילה, על המטופל למרוח בכל לילה את הסד בחומר המלבין ולהלבישו על השיניים למשך הלילה. שיטה זו למעשה נמשכת כמה לילות עד לקבלת התוצאה המבוקשת. אחוז מי החמצן נמוך יותר בין 10%-20% וכך גם הרגישות בשיניים פחותה. בנוסף שיטה זו היא זולה יותר מאשר הלבנת שיניים במרפאה.

משחת שיניים מלבינה: למעשה זו משחת השיניים איננה טיפול להלבנת שיניים אלה יותר פתרון בעיקר לאנשים המעשנים שצבע הניקוטין משאיר כתמים על השיניים, המשחה למעשה יעילה בהסרת הכתמים. לא מומלץ להשתמש במשחה יותר מ2-3 פעמים בשבוע.

חשוב לציין שאת תהליך הלבנת השיניים יש לבצע לאחר סיום כל הסתימות בשיניים בכדי שחומר ההלבנה לא יפגע בחלקה הפנימי של השן מה שיכול לגרום לרגישות גבוהה וכאבים עזים בשן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוקטור שן רשת מרפאות שיניים מומחים לרפאות השן בישראל

טיפולי השיניים שלנו כוללים: השתלות שיניים בהרדמה מלאה וביום אחד, הלבנת שיניים, יישור שיניים, טיפולי שורש, טיפולי אסתטיקה של הפה, טיפולי שיניים לילדים ועוד, במרפאות שלנו בפריסה ארצית  יקבלו אתכם צוות רופאים בעלי התמחויות ברפואת השן.

טיפול שיניים הוא עסק למקצוענים. בבריאות לא משחקים! 1700-555-875

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוקטור שן

מאת: דוקטור שןבריאות השן17/06/131236 צפיות
מאמר זה מתייחס לכל מי מאיתנו שצריך לעבור שיקום הכולל עקירות של כל הלסת והרכבת תותבת שלמה עליונה או תחתונה. נסקור את כל היתרונות והחסרונות הכרוכים בקבלת ההחלטה לפני השתלת שיניים

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201587 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181665 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181588 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171502 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171502 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica