חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תותבת על גבי שתלים או ללא שתלים?

מאת: דוקטור שןבריאות השן17/06/20131236 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הפרוצדורה היא לאחר העקירות מתאמים תותבת זמנית וממתינים לריפוי של החניכיים. לאחר מכן מתחילים בדרה של מידות והתאמות ללסת, תקופה זו יכולה לנוע בין חודש ל-3 חודשים על לקבלת התותבת הקבועה. קיים זמן הסתגלות בשני השיטות עד להתאמת התותבת באופן מושלם לחניכיים תקופה זו מאופיינת בדרך כלל בהורדת /הוספת נקודות לחץ לתותבת.

תותבת ללא שתלים

לסת עליונה- התותבת ללסת עליונה היא יחסית גדולה, האחיזה שלה בלסת מתקבלת על ידי יצירת ואקום עם החיך. תותבות מסוג זה בדרך כלל מחזיקות טוב אם נעשו כהלכה ולרוב אין צורך בדבק.

חסרון- מאחר והתותבת מכסה את החיך לעיתים תחושת הטעם והדיבור נפגע מעט.

יתרון- אסטטית, יחסית יציבה בפה, עליות זולות.

לסת תחתונה - התותבת יותר קטנה, נתמכת אך ורק ברכס האלואולרי, יש צוקך בדיוק מירבי במידה מאחר שקשה מאוד ליצור ואקום בלסת התחתונה בגלל חוסר המקום. בנוסף- הלשון במקרים רבים שוברת את הואקום מה שגורם לתותבת "לרקוד" בפה.

חסרון- לרוב מצריכה שימוש בדבק, לא יציבה בפה.

יתרון- אסטטית,עלויות זולות.

תותבת על גבי שתלים

במקרים בהם אפשר לבצע השתלות שיניים באמצעות שתלים דנטלים (כאשר ישנה כמות עצם מספקת/ השתלת עצם) קיימת האפשרות לבצע תותבת על גבי שתלים.

הפרוצדורה היא מאוד פשוטה - מבצעים 2 עד 6 שתלים בלסת (לפי החלטת הרופא ומצב העצם), על גבי השתלים מתקינים מבנה מיוחד שמתחבר באופן מדוייק וחזק לתותבת. בלסת עליונה- מאחר ואין צורך בואקום התותבת היא קטנה יותר ויושבת רק על הרכס האלוואולרי (במקום שהיו פעם שיניים).

חסרון- עלויות יותר יקרות מהשיקום ללא שתלים.

פתרון זה הוא האופציה המועדפת מבחינת יציבות התותבות בפה הן בלת העליונה ובמיוחד בלסת התחתונה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוקטור שן רשת מרפאות שיניים מומחים לרפאות השן בישראל

טיפולי השיניים שלנו כוללים: השתלות שיניים בהרדמה מלאה וביום אחד, הלבנת שיניים, יישור שיניים, טיפולי שורש, טיפולי אסתטיקה של הפה, טיפולי שיניים לילדים ועוד, במרפאות שלנו בפריסה ארצית  יקבלו אתכם צוות רופאים בעלי התמחויות ברפואת השן.

טיפול שיניים הוא עסק למקצוענים. בבריאות לא משחקים! 1700-555-875

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוקטור שן

מאת: דוקטור שןבריאות השן27/03/131276 צפיות
כל מה שצריך לדעת על הלבנת שיניים, סוגי הטיפולי הקיימים והאלטרנטיבות של המטופל. אם חשוב לך איך את נראת מול אנשים, שיניים לבנות זה קריטריון שנבחן על ישי הסביבה שלך, במאמר זה נבחן את סוגי טיפולי השתלות שיניים הקיימים בישראל

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201587 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181665 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181588 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171503 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171503 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica