חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציפוי דקורטיבי – אמירה עיצובית אקסקלוסיבית

מאת: פרסקו צבעיםשיפוצים31/03/2013853 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם צבעי הקירות עבר שינוי מהפכני בשנים האחרונות, כבר אין מדובר על צבעים סטנדרטיים ומשמימים, אלא על מגוון אפשרויות עצום. בין הציפויים המומלצים נמצא גם ציפוי דקורטיבי, המשווה לבית מראה מיוחד במינו, מראה מסוגנן, יוקרתי ואיכותי. למי שמחפש צבעים שאינן שגרתיים, זהו הפיתרון הטוב ביותר בנמצא.

שינוי קטן גדול

תוכלו למצוא צבעים לקירות דקורטיביים במגוון רב של גוונים וטקסטורות. אם אינכם סגורים עם עצמכם באשר לצבע הדקורטיבי המתאים ביותר לקירות הבית ולאופיו של הבית, בהחלט מומלץ להתייעץ עם יועץ צבע, אפילו להזמינו אליכם הביתה, על מנת שיסייע לכם לבחור את הצבע הדקורטיבי הנכון והמתאים לכם ביותר. תוכלו גם לקבל הנחיות ועצות על הליך הצביעה, וזאת כאשר אתם מתכננים לוותר על שירותיו של צבע מקצועי.

על הצבעים הייחודיים והסגנונות השונים

וולוט אנגלי מעניק מראה קלאסי ויוקרתי והוא מתאים לקירות פנימיים שעברו החלקה באמצעות שפכטל והוא מתאים גם לקירות גבס. רק דמיינו לעצמכם עד כמה ייחודי יהיה מראו של קיר גבס צבוע בצבעים דקורטיביים. טרה פנלו הוא צבע מינראלי המיועד הן לקירות פנימיים והן לקירות חיצוניים, הוא מעניק לקירות מראה מעונן ומיוחד ומתאים גם לשחזור מבנים בעלי ערך היסטורי. סטוקו ונציאני הינו ציפוי דקורטיבי המיועד לקירות פנימיים בבית, ויש לו טקסטורת שיש מרהיבה ביופייה. המראה המתקבל הוא מראה קלאסי ואלגנטי בסגנון איטלקי. סטוקו מטאלי מעניק לקירות מראה מתכתי משהו, מראה יוקרתי מאוד. זהו למעשה ציפוי דקורטיבי לקירות פנימיים בבית, והגימור הוא מתכתי ומבריק. מתאים לצביעת קירות טיח, אך גם לבטון ולבנים. ישנו עוד מגוון רב של צבעים דקורטיביים, אתם רק תחליטו מהו הסגנון שלכם, למשל סגנון יווני, או אנגלי, או יפני או איטלקי ועוד. הצבעוניות והטקסטורה המתאימה יכולים ליצור מראה מרהיב בכל הבית, ולהביע אמירה עיצובית ייחודית רק לכם. בחרו חברה השמה דגש על יצור צבעים העשויים מחומרים טבעיים. בחירת החברה הנכונה המייצרת את הצבעים האיכותיים ביותר, תבטיח לכם דירות יוקרתיות וצבעים אשר ישמשו אתכם למשך זמן ממושך, מבלי כל צורך לחדשם כל שנה או שנתיים. צבעים עמידים בפני נזקים שונים..

 



תגיות המאמר: צבעים, צבע, צבעי קיר, דקורציה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פרסקו צבעים יצרנית צבעים ישראלית המייצרת צבעים דקורטיבים, צבעים מינרליים טבעיים, מוצרי שימור מבנים ועוד. לפרטים נוספים: 03-6826562 frescocolors.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרסקו צבעים

מאת: פרסקו צבעיםשיפוצים28/05/13679 צפיות
כדי ליהנות מקירות צבועים היטב ולקבל את התוצאה הטובה ביותר, יש לצבוע נכון את קירות הבית ולהשתמש נכונה בצבעים שלכם. לפניכם טיפים לצביעה נכונה של קירות:

מאת: פרסקו צבעיםשיפוצים29/04/13726 צפיות
צבעים לקירות כבר מזמן לא משמשים רק בתור ציפויים בעלי פיגמנט של צבע כזה או אחר. הצבעים של היום מיוצרים בטכנולוגיות ייחודית שמעניקות להם גמישות ועמידות וגם יכולת למלא סדקים נימיים ולספק עמידות גבוהה לאורך שנים. הצבעים החדישים מבטיחים עמידות גבוהה אפילו לקרצוף מאסיבי, עמידות בנזילות והם גם מגנים מפני יצירת עובש ופטריות.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232599 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223270 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica