חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיבי שיער למילוי שיער דליל

מאת: דודשיער02/04/2013729 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למי מיועדים מוצרים לשיער מסוג סיבי שיער?

סיבי שיער לשיער דליל מיועדים לכל מי שסובל משיער דליל:

נשים שסובלות מנשירה מאסיבית עקב בעיות הורמונאליות ואחרות. גברים הסובלים מהתקרחות, אנשים שהשיער הטבעי שלהם הוא דליל ואינם מרוצים מהמראה החיצוני, ועוד.

חשוב לציין כי סיבי השיער מחזיקים מעמד על הראש על החפיפה הבאה. כלומר, אין מדובר במוצרים לשיער המשקמים את השיער או שתוצאותיהם יחזיקו מעמד לאורך זמן אלא בפתרון זמני.

סיבי השיער מתאימים לגברים הנמצאים בשלב של התקרחות ורוצים לטשטש את התהליך. למשל, אנשי טלוויזיה רבים משתמשים עם מוצרי שיער מסוג סיבי שיער לזמן הצילומים. כמו כן מתאימים סיבי השיער לאנשים המתכוננים לאירוע מיוחד כמו חתונה, ומעוניינים להיראות במיטבם באירוע זה.

כיצד פועלים סיבי שיער?

סיבי שיער הם בעצם סיבים קטנים של שיער מלאכותי הדומים בדיוק למראה של שיער טבעי. הם עשויים מחומר טבעי ואורגאני המורכב מקרטין ופרוטאין. סיבי השיער טעונים בחשמל סטטי בעוצמה גבוהה. כאשר סיבי השיער מפוזרים על השיער הם נדבקים מיד לשיער הקיים, ועל ידי כך יוצרים מראה של שיער מלא ושופע.

סיבי השיער נשארים על הראש עד החפיפה הבאה. הם אינם נושרים במהלך שנת לילה ולא ישאירו סימנים על הכרית. כמו כן הסיבים עמידים בפני מזג האוויר ויישארו במקומם גם כאשר יש רוח בחוץ או אפילו גשם.

סיבי השיער נראים כשיער טבעי ולא ניתן להבחין בהם גם ממרחק קצר של כמה סנטימטרים.

ההבדל בין סיבי שיער לבין מוצרים לשיער אחרים המיועדים לנשירת שיער או התקרחות

כאמור, סיבי שיער הם פתרון מהיר, קל ומיידי, אך זמני. לאחר החפיפה, סיבי השיער ינשרו ומראה השיער יחזור למראהו המקורי. בשוק ישנם מוצרים לשיער מסוגים שונים המנסים לתת פתרונות למניעת או האטת נשירת שיער עבור אנשים בעלי שיער דליל, או לטשטוש המראה הדליל. מוצרים לשיער מסוג זה כוללים:

שמפו הגורם לעיבוי של השערות עצמן - כל שיערה הופכת לעבה יותר בעקבות השימוש בשמפו ובכך מיטשטש הדלדול.

שמפו לשיער דליל: שמפו המכיל חומרים הממריצים את זרימת הדם והתחדשות התאים על עור הקרקפת. כמו כן ישנם מוצרים לשיער דליל המווסתים את הפרשת החלב מתאי העור ובכך מאטים נשירה ומחזקים את השיער.

סיבים לשיער הם סוג של מוצרים לשיער דליל הנותנים פתרון מהיר ויעיל לפרק זמן מוגבל.

 



תגיות המאמר: מוצרי שיער, מסכה לשיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197709 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172155 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172064 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163501 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161964 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161894 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162151 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica