חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גדרות עץ ומה הם מציעים גינה שלך

מאת: doferantinsonאימון לכסף03/04/2013730 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הום ??הסנטר השיקה מחלקת עץ דק, פרגולות מכירה וגדרות חדשות, ולצורך כך הוקמה אולם תצוגה גדולה ומרהיבה. מחלקה זו יכולה להיות שירותי עיצוב, תכנון וייעוץ לכל סוגי העץ הזמינים. גם אתה יכול לקבל הכשרת התקנה עצמית.

מוצרים שנמכרו במחלקה הם:

עצים דקים להקמה: איפאה, קומר, אורן פיני ועוד.

אמריקניות סינטטיות דק.

עצי פרגולה: אורן, אורן רב שכבתיים.

פרגולה Kireuim שונה:, ערבה, צפחה, הצללת במבוק ועוד.

גדרות: עץ רשת, איפאה, אורן וכן הלאה.

בנוסף, כל המוצרים הנלווים דרושים להקמה ותחזוקה של עץ: זיוף, ברגים, צבעים ושמני עץ מקצועי. כל המוצרים המותאמים אישית נמכרים ללקוח, Tailor Made, והציעו תקנות שירותים - ידי אנשי מקצוע ממרכז הבית. גם ספק שירותי ייעוץ - על ידי אנשי מקצוע בבית הלקוח, או בהכשרה מקצועית למי שמעוניין לעשות את העבודה בעצמו.

גן דק

גן דק סינטטי דק אינו דורש כל תחזוקה או טיפול. הם קלים לניקוי במים ואין צורך לטפל בם בחומרים מיוחדים.

ש קטגוריה של מגוון סינטטי דק של צבעים ומרקמים המאפשרים מגוון רחב של עיצובים. בת היא תקן ישראלי סינטטי דק, זה בטוח להתקין סביבת מים ומגן מפני החלקה בכל הסביבה הרטובה. בנוסף, הוא עמיד לחרקים ומזיקים ולא דורש חומרי הדברה לטבול.

הום ??סנטר דק סינטטי הוא נמכר טק עץ הדק מיובאים מארה"ב. טקטונית גם חתך של מ"מ 27/140. ניתן להתקין דק על שני הצדדים: צד אחד חלק וצד השני כמו קליפת עץ. האחריות של יצרן הסיפון ארוך במיוחד טק העץ של 25 שנים, המצביעה על איכות המעולה.

פרגולות מעץ

פרגולות הן למעשה סוג של עץ סכך, מגן מפני שמש וגשם. ניתן לקשר פופולרי מאוד בישראל שטופת שמש ופרגולות פרגולות כמעט לכל מבנה: בתים פרטיים, מרפסות, פרקים, מבנים מסחריים ואפילו בחוץ.

באפשרותך לעצב את הצורות השונות פרגולות, פרגולות עץ הן כאשר המומלצות ביותר משום שעץ הוא חומר גלם גמיש, המאפשר התאמה של פרגולות ועיצוב מגוון רחב של סיבות. כמו כן, פרגולות מעץ במראה חדש ושילוב הרמוניים מטרי נוף ובתים טבעיים יותר.

מפתה לבנות פרגולה באופן עצמאי, אבל זה לא פשוט בכלל. חשוב לזכור - גם אם יש לך זוג טוב של ידות טובות וחוש טכני עבודות טכניות המפותחים, בניית הפרגול הוא מבנה אמיתי, עם עקרונות הנדסיים שנותנים להם את הידע.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: