חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל אודות סרטים לצפייה ישירה באינטרנט

מאת: moridimטלוויזיה08/04/2013841 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתרי אינטרנט רבים של סרטים לצפייה ישירה מציעים לנו מבחר רב מאוד של סרטים מכל הסוגים ומכל הזמנים. יש סרטים רבים שקשה להשיג אותם בספריות הדי וי די וגם בווי או די, אבל באינטרנט באתרי סרטים לצפייה ישירה ניתן למצוא אותם ולצפות בהם. המבחר שמציעות ספריות הדי ווי די נקבע על פי העדפת הרוב, ואילו דווקא באינטרנט, שם אפשר לצפות בחינם לפחות בחלק מהסרטים שבאתרי הסרטים לצפייה ישירה, לטעם הרוב אין כמעט השפעה ולכן יש כזה מבחר עצום של סרטים לצפייה ישירה. הסרטים הללו מחולקים כמובן לקטגוריות וניתן לבחור את סוג הסרטים המועדפים על פי הקטגוריות. אבל הבעיה הגדולה עם הסרטים הללו היא הפרת זכויות היוצרים. כידוע, הפרת זכויות יוצרים היא עבירה על החוק, וכל סרט שמועלה לאתר אינטרנט ומופץ באינטרנט ללא קבלת אישור מהיוצרים, מהווה פגיעה בזכויות היוצרים ולכן גם עבירה על חוק זכויות היוצרים.המבחר העצום של סרטים לצפייה ישירה באינטרנט הוא גם תוצאה של הפרת זכויות היוצרים. אילו כולם היו שומרים על חוק זכויות היוצרים ולא מעלים לאתר סרטים לצפייה ישירה אף סרט שלא קיבל את אישורם של יוצריו, מן הסתם היה מבחר הסרטים לצפייה ישירה באינטרנט הרבה יותר מצומצם. אין ספק שיש כאן ניגוד אינטרסים בין יוצרי הסרטים ותעשיית הסרטים לבין הצופים והצופות. יתכן שבעתיד יבוטלו אתרי הסרטים לצפייה ישירה באינטרנט, אבל יתכן גם ההפיך  הלחץ של הצופים והצופות תגרום דווקא לחקיקה שתכשיר את הפצת הסרטים בחינם באתרי סרטים לצפייה ישירה.השיפור הרב באיכות הצפייה באתרי הסרטים לצפייה ישירה באינטרנט הוא כמובן עוד גורם שמגביר את הפופולריות של הצפייה בסרטים בדרך הזאת, ויוצר לחץ על תעשיית הסרטים ועל המחוקקים. למעשה, גנבת זכויות יוצרים היא דבר ישן ביותר שקיים לכל אורך ההיסטוריה. זה בוודאי לא התחיל בעידן האינטרנט. זוהי תופעה שכנראה לא ניתן למנוע אותה לגמרי. הכשרה מלאה של הסרטים לצפייה ישירה בחינם באינטרנט תבוא על חשבון תעשיית הסרטים ויוצרי הסרטים. האם ניתן למצוא איזשהו איזון בין שני האינטרסים המנוגדים הללו ?המקום הטוב ביותר למצוא בו סרטים לצפייה ישירה, היא כאן באתרי ההורדות בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סרטים לצפייה ישירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת moridim

מאת: moridimטלוויזיה17/01/131072 צפיות
כיום אפשר למצוא לכל סרט צפייה ישירה באינטרנט לכל סרט יש מבחר גדול של לינקים לצפייה ישירה באתרים שונים קיימים הרבה אתרים של סרטים לצפייה ישירה עם מבחר סרטים גדול.

מאמרים נוספים בנושא טלוויזיה

מאת: יובל בן בסטטלוויזיה19/05/191532 צפיות
לראות את קובי מרימי בוכה מעל הבמה בסיום זה היה מרגש. ערב גיבוש משפחתי יכול להיות בכל סידרה אפשרית. ההבדל בין ערב גיבוש לעובדים לבין ערב גיבוש משפחתי יכול להיות משהו מאוד מאוד קטן. אירווזיון הוא ברמה לכידותית של עם שלם. רק לחשוב איזה רגשות שמחה פרצו כאשר ישראל זכתה במקום הראשון בשנת 2018.

מאת: אורן זוזלטלוויזיה10/03/152337 צפיות
צפיתי עכשיו לראשונה בחיי באחד מפרקי הסדרה ״בית הקלפים״. כשאני אומר צפיתי אז כמובן שאני מתייחס אל עצמי והעצמי הזה הוא אורן זוזל. http://ozoozle.com/ בהתייחס לעובדה שחוש האומנות שלי שמע והבין שמדובר בסדרה עם אחוזי צפייה גבוהים, סדרה מדוברת עם המון יחסי ציבור חזקים ומשרדי פרסום מן השורה הראשונה. סדרה אחת שצפייה בפרומואים דלה הבנתי שקווין ספייסי חריף, הוא השחקן הראשי שלה. הפרומו עצמו מריץ את תמונתם של כוכבי הסדרה אך ללא שמות ואילו באישיות מפורסמת כמו ספייסי, נעצר הפרומו שמכריז על ימי ושעות השידור.

מאת: רז דרוםטלוויזיה08/09/143358 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר להישאר מעודכנים עם סדרות לצפייה ישירה חדשות היא להכיר את האתרים הנכונים אשר יודעים לספק את כל הפרקים המלאים של הסדרות הכי חדשות. אנחנו כאן על מנת לדבר על האתרים האלה שבמקרה יש לנו שניים כאלה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/09/143324 צפיות
אין ספק כי במידה ואתם מעוניינים לראות את הסדרות הכי חדשות והכי חמות בארץ ובחו"ל אין ספק כי האתרים שלנו יספקו לכם את הסחורה.

מאת: רז דרוםטלוויזיה03/09/143049 צפיות
אין ספק כי כיום רוב האנשים צופים בסדרות האהובות עליהם באינטרנט באמצעות צפייה ישירה. מציאת סדרות לצפייה ישירה נעשתה קלה מתמיד מאחר ויש הרבה מאוד אתרים אשר מספקים תוכן לצפייה ישירה באופן קל, מהיר ונוח.

מאת: רז דרוםטלוויזיה04/08/143586 צפיות
סדרות לצפייה ישירה היא אחת הפתרונות העיקריים והחשובים לכל בני האדם, וכי לכולנו יצא כי לפחות פעם אחת בחיים שלנו אנחנו פספסנו פרק באיזושהי סדרה ולא היה לנו איך להשלים אותו,

מאת: רז דרוםטלוויזיה16/07/144022 צפיות
ערוץ 2 נוסד בשנת 1993 וחולל מהפכה ענקית בדרך שבא אנחנו רואים טלוויזיה. ערוץ 2 שידור חי הציג לראשונה פרסומות, דבר שכיום אולי נשמע שלילי, אבל בשנים הראשונות זה נחשב היה למשהו חדש ומרענן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica