חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

? איזה מסיבה רווקים יכולה להיות בלי בחורות- חשפניות יפות ומדהימות?

מאת: stasevichריקוד09/04/20131228 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

? איזה מסיבה רווקים  יכולה להיות בלי בחורות- חשפניות יפות ומדהימות?
רק כשאתה מסתכל לתמונות באתר "ארוטיק-דאנס",אתה מרגיש איזה מסיבה הולכת להיות!

סוכנות חשפניות "ארוטיק דאנס" –רק בחורות הכי יפות וסקסיות.
מסיבת רווקים שלכם תיזכר לתמיד עם מופעים חמים של חשפניות מקצועות. בחורות כאלה לא  תפגשו ברחוב.הן מטופחות,שזופות ויפיופות עם חזה סיליקון...—"אין דברים כאלה!-אתם תגידו-הזמנתי כבר!והגיעה שכנה שלי בכפר סבא, רותי הגמדה,רק בפייה..." ..
אז אתם לא הזמנתם מ"ארוטיק-דאנס",בטוח!בסוכנות שלנו רק בנות ברמה בינלאומית והתמונות הן  אמיתיות.
מה קורה בדרך כלל במסיבות רווקים?אתם,חברים הכי טובים של החתן,מתאספים יחד,משתכרים ברמות ו...
חשפניות עושות לכם הפתעות חמות ולאפ דאנס סקסי ומסיבה שלכם הולכת להיות פצצה!
הזמנה חשפניות מסוכנות שלנו היא פשוטה מאוד.רצוי להזמין לפני זמן מה,ימים או שעות.שיחת טלפון קצרה למספר סלולארי,כדי לברר את הפרטים,ואחר כך אתם שולחים הודעת טקסט לאותו המספר שמפורסם באתר שלנו עם כתובת ברורה ושעת הזמנה.וזה –הוא זה!
חשפניות מגיעות למסיבות רווקים בצוות של שתי או שלוש בחורות.
המופעים הם חמים וסקסיים ,בחורות מתחילות בתחפושות ואחר כך,לעט מורידות אותן,עד שלא נשאר..

האים מסיבה שלכם –היא במועדון סגור?או בבר שרק אתם וחברה שלכם?-אז חשפניות יפות למסיבות רווקים של סוכנות שלנו מגיעות גם להופיע במועדונים עם ריקוד גו-גו, והופעה ארוטית בתחפושות ייחודיות.
חשפניות יפות וצעירות  מקשטות את מסיבה שלכם ועושות אותה בלתי נשכחת.
בהזמנות ללופטים ניתן לעדכן את הפרטים לפני,כמה זמן שאפשר.
מופע של חשפניות נמשך כעבור שעה וכולל שלושה מופעים עם החלפת תחפושות.

בסוכנות "ארוטיק דאנס" חשפניות רק יפהפיות ומדהימות,שרוקדות לאפ דאנס ועושות מופעים ארוטיים. וזה בהחלט מתנה מעולה לחתן!

בא לכם מסיבה מיוחדת,חמה ,שכל החברים יזכרו בה? אז תזמינו חשפניות מהממות ותיהנו!

מ"סיפורי האורכים":
"..המסיבה הזאת הייתה גדולה.לא רק בכמות חברה,שזה עשרים וארבע איש,אלה גם בכלל גדולה!מוסיקה,רעש..חברה התארחו בקומה שנייה של בית ווילה ענק,ואחר כל התפזרו בכל הבית.
מסיבת רווקים של דורי הייתה בשיא שלה כשה הגיעו שלוש חשפניות מדהימות. אני לא ראיתי בחורות כאלה אף פעם.הן מזה יפות ומטופחות,וגם חמודות לא איזה סנוביות...הן רקדו וצחקו איתנו,עשו מופע משגע לחתן..וכמובן שעה זאת שהן היו אצלנו לא הספיק,אז המשכנו את הזמנה  לעוד שעתיים. אחד מבחורות,שחרחורת,יפה בטרוף הזמינה אותי ל"לאפ דאנס" פרטי באמצע הסלון על הכיסא נמוך...המוסיקה הייתה חזקה,חברה כיבדו את טראקים של מועדוני לילה...אך זה לא הפריע לחשפניות,שסיבבה לי את הראש ..היא מה זה סקסית. הריקוד התחיל, והיא הורידה את תחפושתה,קטנה ונוצצת,ונשארה בתחתון חוטיני כמעט בלתי נראה...אחר כך היא ביקשה ממני לקום,הזיזה את הכיסא הצידה וציוותה לי לשכב למתה...
מאיפו אני לא יודע היא הוציאה נרות ,הדליקה אותם,ושמה לי על הבטן. היא המשיכה לרקוד מעלי עוד כמה דקות והרגשתי שהנרות מתחממות..אז היא לקחה אותם,הרימה בתנועה יפה ו..שפחה עלי!!
זה הייה כואב!אך רק שנייה אחת. היא שכבה עלי עם גוף שלה בריקוד והכאב נעלם. שמעתי את חברה,שצעקו וצחקו..הם ידעו שזה הייתה הפעם הראשונה שלי..."

באתרי האינטרנט מלא הצעות של בילוי לילי.
חשוב לבחור נכון ולא להצטער כשהמסיבה נהרסה בגלל שהחשפנית שהגיעה,הפחידה את כל האורחים..
סוכנות חשפניות "ארוטיק דאנס" הבטיח לכם יופי חשפניות ויופי של מופע.
יש לחברך יום הולדת? אתה פשוט לא יודע איזה מתנה לעשות לו?
אז במקום שלקנות לו איזה שעון ומערכת חדשה,תעשה לו מסיבת הפתעה עם חשפניות!
זה הולך ככה.ביום שאתם עושים מסיבה ,בזמן מסוים,מבקשים את ילד יום הולדת לפתוח את הדלת,כשצלצול נשמע פתאום.הוא בא וראה חשפניות לבושות בתחפושות של ..שוטרות,למשל,שבאו לקחת אותו ולהפשיט..
התעניינתם?אז תתקשרו.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

"?rotik-dance" חשפניות חשפן סוכנות


 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת stasevich

מאת: stasevichריקוד01/09/131543 צפיות
הרוב אנשים חושבים שאם בן אדם מעיז ללכת למועדון חשפנות או להזמין חשפנית עד הבית אז משהו איתו לא בסדר והוא חייב להיות איזה שהוא בן אדם סוטה וחולה למין . זה לא נכון לחשוב כך כי כל גבר בריאה רוצה לראות נשים שונות וזה לא אומר שהוא חייב לעשות איתן משהוא פשוט הוא כזכר נמשך לנקבות וזה כך בראה אותנו ה' .

מאת: stasevichריקוד12/04/131523 צפיות
רקדניות ברזילאיות לכל סוגי הירועים ! קרנבל אמיתי אצלכם באירועה ... מארגנים אירועה ? באה לכם לעשות משהו מיוחד שישמח את האורחים? אנו מציעים לכם לארגן קרנבל ברזילאי ישר אצלכם באירוע... צוות רקדניות ברזילאיות יעשו את הערב מיוחד ועשיר במגוון תלבושות יפיפיות שיעבירו אותכם לערב קסום של קרנבל ברזילאי

מאת: stasevichריקוד09/04/131268 צפיות
רקדניות שלנו יטריפו לכם את הערב ויעירו את כל אורחים הביישנים במסיבות רווקים ולא רק... אתה מתחתן?אילי החבר שלך הוא החתן ואתה מחפש מתנה מיוחדת שתעשה את מסיבת רווקים שלו בלתי נשכחת? סוכנות חשפניות "סטריפרס—שואו" שולחת צוות חשפניות למסיבות רווקים,מסיבות חוף,מסיבות פרטיות ועוד.. הבחורות רקדניות במקצוע מגיעות עם תוכנית מטריפה של מופעים ארוטיים,שואו עם אביזרים ותחפושות חושניות. חשפנית עושה אווירה בכל סוג של מסיבות פרטיות,או יומי הולדת.

מאת: stasevichריקוד09/04/131188 צפיות
חשפניות למסיבת רווקים -מסיבת רווקים נערכת לכבוד הרווק לפני החתונה ובה חוגגים החתן לעתיד וחבריו את היום האחרון של חיי הרווקות שלו. ארגון מביסת הרווקים מוטל בדרך כלל על אחיו או חברו הטוב ביותר של החתן. טקס זה מאוד פופולרי בארה”ב ובאירופה ובשנים האחרונות התחילו לחגוג אותו גם בארץ. המסיבה הזאת נועדה לאפשר לחתן להרגיש בפעם האחרונה את רווקות ולחגוג יחד עם חבריו בבילוי גברי בלבד. המסיבה מסמנת את המעבר מחיי הרווקות להתמסדות ומשפחתיות ולכן, החתן צריך לחגוג את המעבר הזה כך, שלא ישכח לעולם.

מאת: stasevichריקוד09/04/131381 צפיות
אני חשפנית . אני יכולה אכשיו להגיד את זה בלי בושה כי אני לא מתפדחת מזה אכשיו . בהתחלה שהתחלתי לעבוד בחשפנות בשבילי זה היה קשה לקבל את זה כי אני לפני היתי רקדנית מכובדת ולא היתי קשורה לחשפנות בכלל אבל , גירושין אם בעלי הראשון ודרישה בכסף ואיך שהוא להחזיק את עצמי הביאה אותי לתחום הזה של חשפנות . הביאה אותי לתחום בחורה שכמה פעמים עשיתי הופעות של ריקוד עצלה במועדון ריקודים ושום דבר לא קשור לחשפנות . היא חיפשה בשביל מישהוא שהיא מקירה בחורה רקדנית כדי להופיעה איתו ביחד במופעה ארוטי . אני כרקדנית מאוד התעניינתי בזה והרגנו לנו בגישה . לאחר בגישה הראשונה התחלנו להתאמן על המופעה הארוטי שאיתה הינו אמורים להופיעה במסעדות ומועדונים .

מאת: stasevichריקוד09/04/131053 צפיות
הרבה חשפניות שמרוויחות הרבה כסף ( ואין חשפנית שמרוויחה לא הרבה כסף ) בעונה טסות לחו”ל כדי לנוח מעבודה הרגילה שלהן ובנוסף לזה לנסות לעבוד כחשפנית במדינה אחרת כדי להרוויח כסף בזמן החופשה וגם להקיר את התהליך העבודה בחשפנות במדינה שהיא באה לבקר . הטיסה כזאות יוצאת מאוד מעניינת כי חשפנית באצם עושה שני פעולות ביחד . גם עובדת וגם נימצאת בחופשה בחו”ל . הרבה בנות עושות את זה כדי לשנות את המקומות העבודה שלהן ובנוסף להקיר מדינות אחרות . כמובן שלאחר עונה הן תמיד חוזרות לארץ ישראל וממשיכות לעבוד בישראל . זאות היא חוויה מאוד כיפית כדי לשנות את האווירה אבל זה לא פטרון לעבוד כך תמיד אלא רק פעם ב אפשר לעשות נסיונות כאלה .

מאת: stasevichאומנות - כללי05/04/131262 צפיות
רופא שיניים – הוא מקצוע מבוקש מאוד בכל המדינות העולם.רופא שיניים יכול להיות גם רופא ניתוח וגם איש שעושה פרוטזת שיניים.קבלת לקוחות מתבצעת במרפאה או בבית החולים. רפואת שיניים מציע ללקוח הרבה טיפולים כהון: טיפולי שן ושורש,הלבנת שיניים,השתלת שיניים,יישור שיניים, טיפולי חניכיים וכדומה.

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172802 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162137 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152921 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152669 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152195 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152105 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145104 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica