חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לאמץ בעל חיים ולהציל חיים

 

אפשר להגיד על נושא זה כל כך הרבה דברים. אפשר לשפוך אינסוף נתונים שיגרמו לכם להתכווץ במושב הכיסא ולתפוס את הראש אבל כל הדברים הללו כבר ידועים מראש ולכן עדיף שפשוט נברר את השאלה העיקרית שמעניינת את כולם – איזה בעל חיים רצוי לאמץ ולמה? התשובה לשאלה זו במאמר הבא שלפניכם.

איזה בעל חיים כדאי ולמה?

מדובר על שאלה נורא סובייקטיבית ומדוע? ובכן, ניתן למצוא אנשים אשר אלרגיים לחתולים, אנשים שאלרגיים לכלבים וכן הלאה ובשל כך לא יכולים תמיד לאמץ חיה מסוימת. מעבר לכך, ניתן למצוא אנשים שיותר מתחברים לאופי של חתולים ואנשים שיותר מעדיפים חיות "עצלניות" שלא זזות יותר מדי כמו איגואנות.

רבים נוטים לחשוב על בחירת בעל חיים, מבחינת תהליך הבחירה בעקבות מגוון הסוגים והעדפותיהם, לבחירה של טבעות אירוסין. כלומר, ניתן למצוא שפע של טבעות למטרת אירוסין, כמו לדוגמא: טבעת אירוסין וינטאג', טבעת אירוסין עם יהלומי צד, טבעת למטרת אירוסין סוליטר וכן הלאה, בסופו של דבר אנשים בוחרים את הסוג המועדף עליהם על פי מה שהם הכי מתחברים ובדיוק כמו בעלי חיים – אנשים בוחרים את החיה אליה הם הכי מתחברים.

אפשרויות

כמו טבעות אירוסין נהדרות ניתן למצוא מגוון נרחב של אפשרויות לאימוץ של בעלי חיים כחיות מחמד, כמו לדוגמא:

· כלבים – כלבים הם חיה מבויתת מאוד ומדובר על דבר מאוד ידוע שהכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. ניתן למצוא לפחות כחמש מאות גזעים של כלבים. כלבים ידועים כנאמנים, משעשעים ומרגעים ומדובר על טיפול קל שלא דורש מאמץ רב אלא רק הענקת התייחסות ואהבה לכלב.

· חתול – חתולים נחשבים כחיה חביבה אך עם זאת מעט יותר אינטרסנטית ופחות מתמסרת מאשר כלבים. על פי הערכות שנעשו בנושא ככול הנראה ישנם כ600 מיליון חתולים ביתיים ברחבי העולם. קיימים כמאה חתולים שהינם גזעים בעולם (כמובן שאם מדובר על חתולים מעורבים קיימים סוגים רבים נוספים). מדובר על חיה שמעניקה אהבה, חתול בייתית שלא דורשת טיפול רב כל כך.

· איגואנות – איגואנה היא חיה נהדרת בעלת דם קר אשר משתייכת אל משפחת הזוחלים. מדובר על חיות חביבות מאוד שאינן מראות אהבה כפי שחתולים וכלבים מראים אך מראות הן בדרכן שלהן, לדוגמא: אם איגואנה נשארת לבדה מספר ימים ללא בעליה בביתה, היא עלולה להיכנס לדיכאון ולמות. מעבר לכך, מדובר על חיה שמעט קשה לגידול בשל רגישותה.

· אוגרים – אוגרים היא חיה מאוד נפוצה לגידול בשבי ובאופן יחסי יותר קל לגדלה מאשר איגואנה. עם זאת, ישנם דברים שאסור בשום פנים ואופן לעשות עם האוגרים, כמו לדוגמא: אסור בשום פנים ואופן לרחוץ את האוגר, להשתדל שלא לשים יותר מאוגר אחד בכלוב, לרפד את הכלב בנסורת, להקפיד על מים ומזון טריים וכן הלאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאת מנדלסון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאת מנדלסון

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 07/05/151177 צפיות
עיצוב רהיטי יוקרה – כיצד זה עובד? אז בואו נחזור לשאלה שעמה פתחנו את המאמר הנ"ל – כיצד אנחנו נעצב עבורכם את הרהיטים ומדוע לבחור דווקא בנו? ובכן, בדרך כלל כאשר לקוחות מגיעים אלינו, הם מגיעים עם מעצבי פנים ואדריכלים שאלו, בזכות הידע והיכולות המקצועיים שלהם, יודע כיצד לכוון את קהל לקוחותם

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 05/05/151192 צפיות
לעיתים יש צורך בפיתרונות יצרתיים על מנת לספק לבית מראה פתוח ומרווח יותר. לעיתים, הבעיה היא לא בגודל הבית אלא דווקא בחדרים ספציפיים החל מהמטבח ועד לחדרי ארונות, חדרי אמבטיה וכן הלאה. לבעיה זו בשנים האחרונות נמצא פיתרון יוצא מן הכלל שממשיך להתפתח עם השנים, כן, ניחשתם נכון – דלתות הזזה.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 04/05/151197 צפיות
הרבה יותר קל לערוך מעין רשימה של – מדוע כן ומדוע לא – עבור מוצר שרוצים לרכוש, זה בדיוק מה שאנו עומדים לעשות כעת. אנו נציג בפניכם מדוע אתם פשוט חייבים לבחור בדלת פלדה לכניסת הבית שלכם. מוכנים? בואו נתחיל.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 14/04/151029 צפיות
על מנת להצליח לשלב את שני האלמנטים המעט פרדוקסליים הללו – דלתות מעוצבות כעת ואלו שסביר להניח יהיו מעוצבות גם בעתיד, יש לעשות דבר אחד: לבחון היטב קטלוגים ומדוע? ניתן תמיד בעיצובי דלתות לראות אלמנטים שחוזרים על עצמם החל מידיות ועד לאלמנטים בדלתות עצמם. כך למעשה ניתן לרכוש דלת שהאלמנטים שלה, על פי קולקציות קודמות, מוכיחות שהסגנון שלה (פחות או יותר) נישאר חדש, מרענן ומעניין!.

מאת: ליאת מנדלסוןרהיטים08/04/151236 צפיות
כן, תופתעו, לא רק אתם עוסקים בשאלה זו ממש: כיצד מחליטים על דלת שתתאים לבית זו שאלה שמעסיקה אנשים רבים שנמצאים ממש לפני רכישה של דלת חדשה אשר תעטור את ביתם. הסיבה לכך, שרבים תוהים אודות סוג הדלת, מתמקדת בעקבות שתי סיבות עיקריות: ראשית כל, המחיר – איש איננו רוצה להוציא סכומים המגיעים (בדרך כלל) לכמה אלפים ולאחר מכן להתאכזב מהמוצר שרכשו.

מאת: ליאת מנדלסוןריהוט 03/04/151284 צפיות
האפשרויות הינן רבות ואנו ננסה לחלקן על פי הצבעים, האפשריים, שיכולים להיות בביתכם (כמובן שמדובר על צבעים סטנדרטיים שלרוב עוטרים את קירות ביתנו). אפשרות 1: צבע לבן. כאשר מדובר על קירות הצבועים בצבעי לבן הרי שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות. ניתן לקחת את כל גווני הדלתות שקיימים והפונקציות היחידות שמשנות הן העלות וסוג הדלת (זכוכית, הזזה וכיוצא מכך).

מאת: ליאת מנדלסוןקידום אתרים13/01/151190 צפיות
כן, אנחנו יודעים מה אתה חושב – מה הקשר בין קידום אתרים לבין אפיון אתר ובדיוק לשם השאלה הזו התכנסו כאן היום. רבים אינם מייחסים לכך חשיבות ולמעשה חושבים שעל ידי מחיר נמוך של בניית אתר ולאחר מכן מחיר נמוך של קידום האתר, הם יוכלו להגיע ללקוחות. אז נכון – אפשר למצוא מחירים נמוכים הן בבנייה והן בקידום אך הבעיה מתחילה כאשר הקידום נהדר אך האתר עצמו בעייתי.

מאמרים נוספים בנושא אימוץ בעלי חיים

מאת: משה סויסהאימוץ בעלי חיים06/08/205239 צפיות
לפני שרוכשים כלב או מחפשים כלבים לאימוץ אתם צריכים לשאול את אצמכם מספר שאלות: האם אני מחפש עלבים למכירה? האם אני מחפש כלבים גזעיים למכירה? האם אני מחפש כלבים למסירה? שאלה שנייה כמה אנ י מוכן להשקיע על הכלב מבחינה פיננסית לדוגמה: אילוף כלבים או מזון וכמו כן משחקים עבור הכלב וכמו כן לבוש חם לחורף ותספורת כל הדברים האלה עולים כסף אבל יש גורם נוסף ומאוד משמעותי כמה אתה אוה ב כלבים גזעיים וכמה אתה אוהב כלבים מעורבים???? אם האתשובה היא ככה או ככה אזלכו עם לבכם.

מאת: משה יוניאימוץ בעלי חיים26/02/131738 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- אחרי לחץ מהילדים קניתם כלב? אתם ודאי רוצים לתת לו תשומת לב רבה אבל אחרי כמה חודשים מבינים זאת מטלה: צריכים לקנות אוכל מתאים,

מאת: ירון וקניןאימוץ בעלי חיים29/01/131716 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- קניתם כלב חמוד לבית? אתם רוצים לבטח לפנק אותו ככל שאפשר אבל אחרי התרגשות הראשונה מגלים שזה לא פשוט כלל:

מאת: הילה שביטאימוץ בעלי חיים06/11/128933 צפיות
החלטתם לאמץ כלב? יישר כוח! האם תבחרו בכלב בוגר או שמא בגור כלבים? לכל אחת מההחלטות הללו משמעות שונה לחלוטין מבחינת אופי החיים הנלווים אליה, ומבחינת הדרישות, ההשקעה והזמן שהיא תדרוש מכם;

מאת: אייל קלייןאימוץ בעלי חיים29/08/129061 צפיות
אימוץ כלבים הוא אפוא מעשה אנושי יפה. עם הזמן כלב מאומץ חש עצמו אהוב ומקובל ככל כלב, בדיוק כמו ילד מאומץ אשר עבור הוריו הוא ילד לכל דבר ועניין והקשר הרגשי עמו הוא קשר אנושי חזק וחם בדיוק בעצמה רגשית שחשים הורים כלפי ילדיהם הביולוגיים.

מאת: נטלי הרוש אימוץ בעלי חיים18/07/128623 צפיות
אין ספק כי אימוץ של כלב הוא שמחה גדולה עבור המשפחה כולה! אך רגע לפני שעושים את הצעד ומאמצים כלב לחיק המשפחה, הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב גם... רק כדי לראות את "התמונה הגדולה".

מאת: רחליאימוץ בעלי חיים05/07/129016 צפיות
אם אתם מרגישים שאתם יכולים לנצל את החלל בצורה טובה יותר יש פתרונות. מחיצות דקורטיביות אפשר להציב במקומות שלעיתים אתם מרגישים שאתם זקוקים לפרטיות. היום, ישנן מחיצות דקורטיביות בתאי שירותים, במקלחות ובמקומות ציבוריים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica