חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלבים למכירה או מסירה? - האם לאמץ כלב או לקנות?

מאת: משה סויסהאימוץ בעלי חיים06/08/20205235 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני שרוכשים כלב או מחפשים כלבים לאימוץ אתם צריכים לשאול את אצמכם מספר שאלות:

האם אני מחפש כלבים למכירה?

האם אני מחפש כלבים גזעיים למכירה? האם אני מחפש כלבים למסירה?

שאלה שנייה כמה אנ י מוכן להשקיע על הכלב מבחינה פיננסית לדוגמה: אילוף כלבים מחיר לכל כיס או מזון וכמו כן משחקים עבור הכלב

וכמו כן לבוש חם לחורף ותספורת כל הדברים האלה עולים כסף אבל יש גורם נוסף ומאוד משמעותי כמה אתה אוה ב כלבים גזעיים וכמה אתה אוהב כלבים מעורבים????

אם התשובה היא ככה או ככה אזלכו עם לבכם.

אם בחרתם בכלב גדול המרחב מאד חשוב לכלב והוא אוהב לרוץ ולשחק בשדות.

אם ברשותכים בית קטן עם קומות אז פחות מומלץ אם תשחררו את הכלב לבחוץ מבלי להשגיח יש מצב שיגנבו לכם אותו זה קרה לי.

אם החלטתם לרכוש כלב קטן אז חשוב הרבה להתכרבל איתו בשמחה בחורף ובקיץ לשחק איתו בבית ובחוץ ההמלצה שלי

שני טיולים ביום בבוקר ובערב וכמו כן לסדר לכלב קצת משחקים שלא ישעמם לו.

מומץ לרכוש גור כלבים וזאת על מנת שיתרגל אליך ויחשוב שאתה אבא שלו זה חשוב כי אז זה קשר דם.

גם כל ההלחך של לראות את הכלב גודל זה מסב אושר רב.

ניתן לאלף ביתר קלות גור כלבים וזאת בניגוד לכלב בוגר לא מאולף לפי אחרים האומרים זאת.

מומלץ להסתכל על כל האפשרויות :

כלבים ננסיים גזעיים למי מתאימים?

כלבים מסוג זה מתאימים בעיקר למשחe בבית וכמו כן לילדים, אלה כלבים מהממים חמודים ומתוקים שנראים כמו גורים לאורך שנים.

כלבים ננסיים מתאימים למשפחות עם בית קטן או בית ללא גינה או חצר.

כלבים גזעיים גדולים למי הם מתאימים?

כלבים אלה מתאימים לבית גדול עם חצר גדולה או בית במושב, אלה כלבים שאוהבים חופש ומרחבים וכמו כן מצויינים לאליוף

ותחרויות כלבים במיוחד.

במה לבחור כלב ננסי גזעי או כלב גדול גזעי?

אז כמו שכתוב למעלה זה הרבה תלוי בסוג הבית ואם יש חצר או אין חצר וכמו כן בחיבה, האם החיבה שלך היא לכלב גדול או לכלב קטן. יש הבדל גדול כי המשחק עם כלב גדול שונה מהמשחק עם כלב קטן וכמו כן הפינוק שונה והמשחקים שאפשר לרכוש לכלב משתנים וזאת לפי גודל הכלב.

לסיכום לכל כלב היתרונות והחסרונות שלו אני ממליץ לבדוק עם שאר בני המשפחה מה יותר מתאים וכמו כן מבחינה כלכלית ומבחינה של מיקום או מרחב מה עדיף ושיקולים נוספים אם יש ילדים קטנים בבית או אין.

אני באופן אישי מאחל לכם בהצלחה במציאת הכלב המתאים עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימר בדרום לזוגות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה סויסה

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204902 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: משה סויסהקידום אתרים07/07/163196 צפיות
כיצד גוגל עובד? גוגל מתוכנת עם האלגוריתם בצורה מדוייקת מאוד, גוגל אינה מגלה כיצד היא מדרגת אתרים. עם זאת יש הרבה חברות של קידום אתרים שפועלים על פי טכניקות שהוכיחו את עצמם פעם אחר פעם, בהוצאת קישורים בדרך שנראת טבעית ובתוכן מקורה המותאם לאתר היעד. מחקר מילות מפתח התאמת האתר שלך למילות חיפוש הקשורות לעסק שלך היא הדרך הטובה ביותר לדירוג גבוהה בגוגל. על מנת להתחיל במחקר מילות המפתח שאל את עצמך מספר שאלות: מה קהל היעד שלך מחפש?

מאת: משה סויסהקלפי טארות26/07/152305 צפיות
כיצד לשאול את קלפי הטארוט שאלה סוגי השאלות שניתן לשאול ואיזה מידע הקבל? רוב האנשים מבקשים לשאול שאלות של כן ולא כשהם עושים קריאה בקלפים אפילו שהם מעונינינים לשאול שאלות ממוקדות יותר. כדי לאפשר לכם לשאול נכון כשתם עושים פתיחה בטארוט ושתתקדמו בטכניקה שלכם, עליכם לקחת כמה דקות כדי לחשוב על שאלתכם לקלפי הטארוט ומה אתם מתכוונים לעשות בתשובה שתקבלו. האם במידע זה תשתמשו לפיתוח הרוחני שלכם? האם במידע הזה לא תשתמשו בכלל ופשוט תמשיכו בחייכם? האם במידע שתקבלו תשתמשו על מנת לפתור את בעיותכם?

מאת: משה סויסהפלילי25/07/151239 צפיות
על מנת לעבור ועדת שליש קודם כל עליך למלא מכתב שבו אתה מצהיר שאתה מעוניין להופיע בפניי הועדה. וכמו כן חובה עלייך לכתוב למה אתה חושב שמגיע לך שישחררו אותך על תנאי והאם שחרור דרך ועדת שחרורים יתרום לך ולחברה. וזאת עליך לעשות על מנת לקבל שליש בוועדה. עכשיו עלייך להמתין להודעה ממנהל האגף שבה הוא יודיע לך על תאריך הועדה שבה תוזמן. טיפ ראשון על תחכה קח עורך דין פרטי ומהר ולאחר מכן פנה לרשות לשיקום האסיר

מאת: משה סויסהבריאות הנפש19/07/151449 צפיות
למה התמכרות לסמים ומחלות נפש לעתים קרובות מגיעות כעסקת חבילה? קיימת נטיה מוגברת להתמכרות לסמים דווקא לאנשים בעלי מחלות נפש ברקע וזאת בניגוד לאנשים שאין להם הפרעה נפשית ברקע. אחת ההשערות לכך שאנשים שיש להם בעיות נפשיות קשה לה להתמודד הן עם בעיותיהם והן עם המציאות. השערה נוספת היא גנטית ואינה קשורה למצבו הנפשי של המכור. השימוש בסמים אכן עוזר להקל התסמינים של הסובל מהפרעה נפשית ברקע מה ששנקרא תחלואה כפולה וכמו כן הסמים עוזרים לתת לחולה תחליף ךתרופות שהרופא רשם לו משום שלתרופות אלה ישנ תופעות לוואי

מאת: משה סויסהצימרים17/07/151295 צפיות
לצאת לטיול כזוג לצורך של ללון במתחם צימרים בדרום הארץ היא אחד מהנהגים המבטיחים ביותר של זוגות צעירים שאין להם איך לבלות בארצנו מלןבד מלונות יוקרה. הצימרים הם הכן מתחרה עדיף לבתי המלון ואכן לוקחים להם נתח מכובד מהשוק. אך זה בעיקר אצל תושבי ישראל. עיקר התיירים מחול מעדיפים להגיע לבית מלון מסודר ומאורגן כםי שהם רגילים בחול. אך גם שינויים קטנים אלו של מורדי בתי המלונות עושים את שלהם בשוק העולמי.

מאמרים נוספים בנושא אימוץ בעלי חיים

מאת: ליאת מנדלסוןאימוץ בעלי חיים09/04/132558 צפיות
רבים נוטים לחשוב על בחירת בעל חיים, מבחינת תהליך הבחירה בעקבות מגוון הסוגים והעדפותיהם, לבחירה של טבעות אירוסין. כלומר, ניתן למצוא שפע של טבעות למטרת אירוסין, כמו לדוגמא: טבעת אירוסין וינטאג', טבעת אירוסין עם יהלומי צד, טבעת למטרת אירוסין סוליטר וכן הלאה, בסופו של דבר אנשים בוחרים את הסוג המועדף עליהם על פי מה שהם הכי מתחברים ובדיוק כמו בעלי חיים – אנשים בוחרים את החיה אליה הם הכי מתחברים.

מאת: משה יוניאימוץ בעלי חיים26/02/131737 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- אחרי לחץ מהילדים קניתם כלב? אתם ודאי רוצים לתת לו תשומת לב רבה אבל אחרי כמה חודשים מבינים זאת מטלה: צריכים לקנות אוכל מתאים,

מאת: ירון וקניןאימוץ בעלי חיים29/01/131715 צפיות
על אילוף ופנסיון כלבים- קניתם כלב חמוד לבית? אתם רוצים לבטח לפנק אותו ככל שאפשר אבל אחרי התרגשות הראשונה מגלים שזה לא פשוט כלל:

מאת: הילה שביטאימוץ בעלי חיים06/11/128933 צפיות
החלטתם לאמץ כלב? יישר כוח! האם תבחרו בכלב בוגר או שמא בגור כלבים? לכל אחת מההחלטות הללו משמעות שונה לחלוטין מבחינת אופי החיים הנלווים אליה, ומבחינת הדרישות, ההשקעה והזמן שהיא תדרוש מכם;

מאת: אייל קלייןאימוץ בעלי חיים29/08/129061 צפיות
אימוץ כלבים הוא אפוא מעשה אנושי יפה. עם הזמן כלב מאומץ חש עצמו אהוב ומקובל ככל כלב, בדיוק כמו ילד מאומץ אשר עבור הוריו הוא ילד לכל דבר ועניין והקשר הרגשי עמו הוא קשר אנושי חזק וחם בדיוק בעצמה רגשית שחשים הורים כלפי ילדיהם הביולוגיים.

מאת: נטלי הרוש אימוץ בעלי חיים18/07/128622 צפיות
אין ספק כי אימוץ של כלב הוא שמחה גדולה עבור המשפחה כולה! אך רגע לפני שעושים את הצעד ומאמצים כלב לחיק המשפחה, הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב גם... רק כדי לראות את "התמונה הגדולה".

מאת: רחליאימוץ בעלי חיים05/07/129016 צפיות
אם אתם מרגישים שאתם יכולים לנצל את החלל בצורה טובה יותר יש פתרונות. מחיצות דקורטיביות אפשר להציב במקומות שלעיתים אתם מרגישים שאתם זקוקים לפרטיות. היום, ישנן מחיצות דקורטיביות בתאי שירותים, במקלחות ובמקומות ציבוריים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica