חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעפי חרס- יופי פרקטי

הבנייה מודרנית מביאה עמה מגוון רחב של פתרונות לכל סוג של אקלים ומבנה טופוגרפי של הקרקע.כיום, לכל סוג של חומר בנייה – בלוקים לקירות המבנה, ריצוף הגגות וכו' ישנם מספר פתרונות אפשריים המביאים לידי ביטוי טכנולוגיות מתקדמות או טכנולוגיות מסורתיות שהוכיחו את עצמן במבנים רבים לאורך השנים. גג הרעפים (רעפי חרס או רעפים מחומרים אחרים) הוא למעשה ייבוא של שיטות בנייה אירופאיות ואדריכלות אירופאית לארץ. מהם היתרונות של אותם גגות רעפים, רעפי חרס או אחרים, על פני הגגות השטוחים אשר במשך שנים רבות אפיינו את הבנייה באיזור ארצות הים התיכון ועדיין מאפיינים את מרבית הבנייה בארץ?

יתרונות גג הרעפים ורעף החרס

לרעפים בכלל ולרעפים מחרס בפרט יתרונות רבים ומטרות נוספות לבד ממניעת הצטברות של שלג על הגג, הפונקציה העיקרית שלהם בארצות אירופה הקרות. ראשית, תוספת גג הרעפים מעניקה מראה כפרי וחמים לבית ומייצרת חלל אחסון נוסף בגג הבית, מעל לתקרה, בדמות עליית הגג, אשר ניתן גם להפכה לגלריה פתוחה המשקיפה על הסלון או לקומת חדרי שינה.

מהם אותם רעפים עשויי חרס?

רעפי חרס, אשר לרוב מגיעים בצבע אדום (אם כי ניתן למצוא אותם גם בצבעים אחרים), הם הרעפים שלרוב נעשה בהם שימוש בריצוף גג רעפים. הם עשויים מחימר השרוף בתנור (והופך כך לחרס) ולרוב מיובאים מארצות כמו ספרד או איטליה. מדובר ברעפים הנחשבים לעמידים ביותר. למעשה, הייצור של רעפים עשויי חרס הינו אקולוגי וסביבתי, טבעי וללא כימיקלים שהם תוצרי לוואי של תהליכי ייצור שונים.

רעפים מחרס לעומת רעפים אחרים

בשימוש ברעפי בטון למשל, יש לתכנן את יסודות הבית כך שיישאו משקל כבד יותר לעומת גגות בהם נעשה שימוש ברעפי חרס. כך, עלות החומרים תהיה גבוהה יותר וכן סכום גבוה יותר יצטרך להיות מוקצה לזמן עבודה נוסף של פועלי הבנייה. כמו כן, תחזוקת גג רעפים הינה זולה משמעותית לעומת תחזוקת גגות מרעפים העשויים מחומרים אחרים, אפילו לעומת גג שטוח אשר דורש סיוד וזיפות כל כמה שנים. רעפי חימר ידועים כמבודדים טובים כנגד חום וקור ובכך חוסכים באנרגיה המתבזבזת על חימם או קירור הבית.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מחסן עץ טרילוג חברה מובילה בשיווק ואספקת עץ לבניית פרגולות,דקים, בתי עץ ועוד.

טרילוג מחסן עצים מספק דקים מעץ אורן ועץ איפאה שינגלס טיק בורמזי ועוד עצים איכותיים לבנייה ביתית,treelog מחסן עץ איכותי לבנייה והקמת דקים , פתרונות בניית גגות רעפים, חיפויי עץ ופרגולות עץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טרילוג מחסן עץ ודקים

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232626 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223291 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201399 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica