חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיסק און קי כמוצר פרסומי מתנה להגדלת קהל לקוחותיך

מאת: שמרית גרשוןצרכנות14/04/20131146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיסק און קי או ובשמו העברי זיכרון נייד, מהווה כיום מוצר פרסומי וכלי עבודה יעיל ואפקטיבי כאחד. הדיסק און קי נחשב כמתנה איכותית ויעילה הן לעובדי החברה ולהן ללקוחות וללקוחות פוטנציאלים.

יתרונותיו של הדיסק און קי
הדיסק און קי הינו מוצר קטן ונוח המתנייד אתנו לכל מקום. הדיסק און קי הינו USB המתחבר למחשב ומשמש אותנו בשמירת מסמכים חשובים אשר ביכולנו להעביר ממחשב למחשב: טפסים, רשימות, תמונות, מוסיקה, סרטים וכו'.

יתרונותיו של הדיסק און קי הממותג
דיסק און קי מעוצב וממותג עם הדפסת לוגו החברה הנו מתנה פרסומי מצוינת.
עובדים רבים בחברות גדולות משתמשים היום בדיסק און קי ממותג עם שם חברתם. מלבד השימוש היעל שבו לשמירת המסמכים, מיתוגו עם שם החברה הופך אותם לחלק ממנה. כמובן שמותר לציין שעובדים רבים שמים את הדיסק און קי על מחזיק המפתחות שלהם, אשר מסתובב אתם ממקום למקום וכך הם הופכים לצינור שיווק של החברה.

דיסק און קי מוצר פרסומי להגדלת קהל הלקוחות
מי לא ירצה לקבל מתנה ששימושית כל כך כמו דיסק און קי. היום כמעט כל אדם המשתמש במחשב יחזיק גם דיסק און קי. אפילו ילדים לוקחים אותו לבית הספר, לתנועות הנוער ועוד.
ולכן דיסק און קי מפלסטיק עם הדפס של לוגו החברה או דיסק און קי המעוצב בצורת לוגו החברה או כל צורה העולה בדמיונכם (דיסק און קי בצורת אופניים, בצורת רופא ועוד)  ו/או אפילו דיסק און קי כרטיס אשראי הנכנס לארנק יהוו מוצר פרסומי יעיל אשר לקוחות ישמחו לקבל , יזכרו ממי קיבלו אותו ובכך יהפוך למוצר פרסומי שיווקי יעל וזול.







בבן ליין דיקרט תוכלו לעצב ולמתג לחברתם דיסק און קי מכל סוג שרק תרצו. ישנם אפילו דיסק און קי מעץ, דיסק און קי מסתובב, דיסק און קי צמיד, מתנה מקסימה לתלמידים. מנהלים רבים אף רוכשים לחברתם זיכרון נייד מעוצב כעט.

רכיבי זיכרון
לפני שאסיים, כשנותנים מתנה חשוב שהיא תהיה מתנה מכל הלב, מתנה איכותית.
ולכן שנותנים דיסק און קי חשוב שרכיבי הזיכרון הנייד יהיו איכותיים. נהוג לתת היום דיסק און קי עם כמות זיכרון מ 2-8 ג'יגה ביט. שימו לב איזה תוצר הזיכרון: סיני קוראני ועוד. אנו מספקים רכיב זיכרון תוצרת סמסונג. רכיב זיכרון זה נחשב לאיכותי ואמין ואנו אף מעניקים על רכיב זיכרון זה שנתיים אחריות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן ליין דירקט| כי מוצרי פרסום רוכשים בבן ליין דייקרט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמרית גרשון

מאת: שמרית גרשוןביגוד והנעלה22/05/13935 צפיות
לבישה של חולצות מודפסות ממותגת היא מעל הכל אמירה ייחודית והשתייכות לעסק כזה או אחר.

מאת: שמרית גרשוןשיווק20/05/13970 צפיות
מוצרי פרסום ומתנות הם מוצרים קיימים אשר תופסים מרכיב בתקציב הפרסום שך חברות ועסקים גדולים וקטנים כאחד. מתנות פרסומיות הן גימיק פרסומי אשר מלבד היותו מפרסם את העסק הוא הנו סוג של צעצוע / גאדג'ט ללקוח.

מאת: שמרית גרשוןאטרקציות19/05/131070 צפיות
להיות גננת לילדים בגיל הרך זו בהחלט משימה לא קלה, בין מטלות היום יום, לכובד הראש בלחנך, ללמד, לחבק ולדבר עם ההורים. את רוצה שיזכרו גם אותך ואת השנה שעוד מעט תגיע לסיומה.

מאת: שמרית גרשוןקניות 19/05/131148 צפיות
מה הן מתנות עם תמונה? מתנות עם תמונה הן מתנות שניתן להדפיס עליהן תמונה אישית ואף להוסיף משפט או מס' משפטים. בין שלל המתנות ניתן למצוא: חולצות מודפסות עם תמונה, כובעים, אבן בזלת, בגד גוף לתינוק, ספל עם תמונה, שעון קיר, כיסוי לסלולרי, כריות מודפסות בהגדשה אישית ועוד ועוד.

מאת: שמרית גרשוןשמלות כלה ובגדי חתן28/04/131013 צפיות
חולצות לחתן – כל חתן מחכה לרגע בו יוכל להשיל מעליו את העניבה , החולצה המכופתרת והג'קט ולהחליפם בטישרט נעימה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214245 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204382 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205284 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica