חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חולצות מודפסות כמיתוג עיסקי

מאת: שמרית גרשוןביגוד והנעלה22/05/2013935 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חולצות כמיתוג עסקי
לבישה של חולצה מודפסת ממותגת היא מעל הכל אמירה ייחודית והשתייכות לעסק כזה או אחר. כשאתה לובש חולצה מודפסת עסקית כולם יודעים שאתה עובד שם.
בעלי עסק רבים ישמחו לחלק חולצות לעובדיהם ואף ללקוחותיהם, כי זוהי "פרסומת מהלכת".
אנו הולכים, נוסעים, פוגשים אנשים כאשר החולצה הממותגת עם שם העסק והטלפון שלנו מלווים אותנו לכול מקום ויוצרים את הפרסומת הטובה והזולה ביותר.

סוגי חולצות מודפסות
היום בשוק קיימים סוגים רבים של חולצות, החל מחולצות דריפיט ממותגות אשר מנדפות זיעה ועד גופיות מרוץ ממותגות עם שם המרוץ.

חולצות טישרט פשוטות
החולצות המודפסות הפופולריות ביותר היום הן הטי-שרט, 100% כותנה.
חולצות אלו קיימות במגוון רחב של צבעים החל מלבן ושחור ועד ירוק תפוח, כחול נייבי, כחול רויאל ועוד. רוב בעלי עסקים רוכשים חולצות אלו ומדפיסים עליהם בצבע אחד. כלומר חולצה כחולה ועליה לוגו העסק בצבע צהוב או לבן (רצוי שבחירת צבע ההדפסה יהיה שונה ובעל קונטרסט מצבע החולצה וזאת על מנת שיבלוט בצורה הטובה יותר).


חולצות דרי פיט – לא לספורטאים בלבד
החולצות אשר תופסות את מיקומן במקום השני בביקוש הן חולצות הדריפיט- חולצות המנדפות זיעה ויוצרות חווית לבישה מסוג  אחר. חולצת הדריפיט מתייבשת במהירות ואינה סופגת זיעה. גופים רבים במשק ועסקים רבים אשר עובדיהם עובדים  עבודה פיזית רוכשים חולצות אלו: שוטרים, עובדי בניין, עובדי מוסך, ספורטאים, עובדי מכון כושר.

חולצות פולו
אין כמו חולצת פולו ממותגת , גם יפה, גם נוחה ומשדרת בעל עסק מכובד.
על חולצת הפולו ניתן להדפיס גם הדפסת כיס יפה מקדימה וגם מאחור. בעלי עסקים רבים מזמינים את חולצת הפולו עם הדפס כיס יפה מקדימה בתור חולצה ייצוגית לעסק. על חולצת הפולו ניתן גם להדפסי וגם לרקום.

חולצת פולו דריפיט
אחת החולצות החדשות שנמכרות היום בשוק הוא שילובן של הפולו עם הדריפיט.
עסקים רבים בוחרים להדפיס על חולצות דריפיט פולו, אשר נותנות גם מענה מכובד וגם מנדפות זיעה בצורה הטובה ביותר.

לסיכום
חולצות מודפסות וממותגות משרתות את כל סוגי האוכלוסייה: עובדי מוסך שלובשים חולצה עם שם העסק, חולצות בית ספר, עובדים במכון הכושר הלובשים חולצות מאמן, חולצות פולו של עובדי היי-טק, טי שרט מקורית לחתונה, חולצות לחיילים המסיימים מסלול וגאים ללכת עם החולצות גם לאחר סיום השרות הצבאי.
בבן ליין – חברה המתמחה מזה למעלה מ 25 שנה בשוק החולצות תוכלו למצוא את מגוון החולצות הדרוש לכם, כמויות, צבעים, מידות וגדלים ומעל הכל תוכלו להדפיס על מה שתרצו.
בבן ליין קיים מגוון המכונות הטובות ביותר בשוק. בוא למתג את החולצה שלכם אצלנו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן ליין דירקט| כי מוצרי פרסום רוכשים בבן ליין דייקרט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמרית גרשון

מאת: שמרית גרשוןשיווק20/05/13970 צפיות
מוצרי פרסום ומתנות הם מוצרים קיימים אשר תופסים מרכיב בתקציב הפרסום שך חברות ועסקים גדולים וקטנים כאחד. מתנות פרסומיות הן גימיק פרסומי אשר מלבד היותו מפרסם את העסק הוא הנו סוג של צעצוע / גאדג'ט ללקוח.

מאת: שמרית גרשוןאטרקציות19/05/131070 צפיות
להיות גננת לילדים בגיל הרך זו בהחלט משימה לא קלה, בין מטלות היום יום, לכובד הראש בלחנך, ללמד, לחבק ולדבר עם ההורים. את רוצה שיזכרו גם אותך ואת השנה שעוד מעט תגיע לסיומה.

מאת: שמרית גרשוןקניות 19/05/131148 צפיות
מה הן מתנות עם תמונה? מתנות עם תמונה הן מתנות שניתן להדפיס עליהן תמונה אישית ואף להוסיף משפט או מס' משפטים. בין שלל המתנות ניתן למצוא: חולצות מודפסות עם תמונה, כובעים, אבן בזלת, בגד גוף לתינוק, ספל עם תמונה, שעון קיר, כיסוי לסלולרי, כריות מודפסות בהגדשה אישית ועוד ועוד.

מאת: שמרית גרשוןשמלות כלה ובגדי חתן28/04/131013 צפיות
חולצות לחתן – כל חתן מחכה לרגע בו יוכל להשיל מעליו את העניבה , החולצה המכופתרת והג'קט ולהחליפם בטישרט נעימה.

מאת: שמרית גרשוןצרכנות14/04/131147 צפיות
דיסק און קי מעוצב וממותג עם הדפסת לוגו החברה הנו מתנה פרסומי מצוינת. עובדים רבים בחברות גדולות משתמשים היום בדיסק און קי ממותג עם שם חברתם. מלבד השימוש היעל שבו לשמירת המסמכים, מיתוגו עם שם החברה הופך אותם לחלק ממנה. כמובן שמותר לציין שעובדים רבים שמים את הדיסק און קי על מחזיק המפתחות שלהם אשר מסתובב אתם ממקום למקום וכך הם הופכים לצינור שיווק של החברה.

מאמרים נוספים בנושא ביגוד והנעלה

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204652 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: ניב אבןביגוד והנעלה11/08/161947 צפיות
ההתלבטות מסתכמת בסופו של דבר בבחירה בין חנות בוטיק מקצועית לבין חנות רשת אופנתית שבשתיהן יש שמלות ובגדים נהדרים לאירוע. איך יודעים מה עדיף? קוראים את המאמר הבא.

מאת: דודישביגוד והנעלה26/04/163962 צפיות
פעם עם בוא החורף לא היו הרבה חוכמות – את הנעליים הלבישו בערדליים – מעין מגפיים עשויים מגומי שנלבשו מעל הנעל על מנת לשמור עליה מפני בוץ, רטיבות ושאר צרות העונה הרטובה.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה10/04/147556 צפיות
תחום הביגוד לילדים הפך להיות פופולארי ביותר ורשתות אופנה רבות פותחות ליין שלם של בגדי ילדים. גם בבגדי ים לילדים נוגעת התופעה הזו. אולם, כאן יש חשיבות וערך מוסף לא רק ללוק של בגד הים אלא גם לאיכות שלו ולמידת ההגנה שהוא יכול לספק לילד שלכם. להלן מידע רלוונטי.

מאת: elichai rubinביגוד והנעלה26/03/147679 צפיות
הבגדים שאנו לובשים מספרים עלינו דברים רבים ומשפיעים על הרושם שאנו יוצרים.

מאת: Rami-Mashiachביגוד והנעלה07/03/148440 צפיות
בגדי ים שלמים – למי זה מתאים? אם הגעת לכאן בוודאי נמאס לך כבר מאותם בגדי ים ביקיני רגילים. מתחשק לך השנה למצוא בגד ים מיוחד, להפתיע ולהציג סגנון קצת שונה. בגדי ים שלמים הם המילה האחרונה בתחום. אם בעבר חשבת כי הגוף נראה טוב יותר בבגד ים ביקיני, תגלי כי בגד ים שלם יוכל להיות מושך ומעצב בדיוק באותה מידה ואף יותר.

מאת: תמיר נוריאלביגוד והנעלה18/02/149348 צפיות
כאן תוכלי לקבל טיפים משמעותיים לבחירת שמלות ערב או שמלות כלה על ידי סוגי בדים שונים שיתאימו לגזרה שלך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica