חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי פרסום לקידום מכירות

מאת: שמרית גרשוןשיווק20/05/2013967 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוצרי פרסום ומתנות הם מוצרים קיימים אשר תופסים מרכיב בתקציב הפרסום שך חברות ועסקים גדולים וקטנים כאחד. מתנות פרסומיות הן גימיק פרסומי אשר מלבד היותו מפרסם את העסק הוא הנו סוג של צעצוע / גאדג'ט ללקוח. כמו כולם גם הלקוח נהנה לקבל מתנה שהוא יכול להשתעשע עמה. כדאי כמובן לרכוש מוצר פרסומי שהינו סוג של צעצוע אך גם מוצר מתנה אפקטיבי, כמו דיסק און קי מעוצב למשל.

מוצרי פרסום - אז מה הם בעצם ?
מוצרי פרסום של בן ליין דירקט, נמצאים כיום בכל תחום בחיינו, כמו למשל במתנות לגני ילדים, לחיילים, אביזרים נלווים לאנדרואיד או לאיפון, מתנות לנשים ולגברים, לקטנים ולמבוגרים. מוצרי פרסום הם בעצם מתנות פרסומיות מדליקות אשר נתינתם מעלה חיוך והתפעלות ובעיקר ושוברת את הדיסטנס בין החברה ללקוח. הלקוח הפוטנציאלי ישמח לקבל מתנה מבלי שעשה דבר (וכמובן לא שילם) הוא  ישתמש במוצר לצורכיו האישים אך גם יזכור ממי קיבל אותו (כמובן שגם יראה מה כתוב על המוצר )ואולי יפנה לעסק בעתיד הקרוב או הרחוק על מנת לקבל את שרותיו.

אז מי באמת צריך אותם ?
מי הוא קהל היעד שרוכש מוצרים אלו? התשובה היא כמובן – כמעט כולנו ! כל אחד ואחד הוא צרכן בפועל או צרכן פוטנציאלי. החל מאנשים שזקוקים לתיק , או לכובע או לחולצה מנדיפת זיעה. דרך גננת שרוצה שיזכרו אותו ומעניקה לילדים מתנות סוף שנה וכן חברים, בני משפחה או עמיתים לעבודה.

מי לא ישמח לקבל מתנה?

האם יש מי שלא צריך את זה?
כן. קיימים גם מתנות שאף אחד לא צריך. מכל אלפי מוצרי הפרסום שממוצאים מדי שנה תמיד יהיו כמה שהם חסרי תועלת לחלוטין, ובאמת גורמים לנו לשאלות קשות לגבי המציאות ואורח קיומנו הכללי. כך למשל (כמובן נאמר בהומור) כיסוי למחזיק מפתחות, שאינו מאפשר את השימוש במפתחות ומצריך מהמשתמש להוריד את כיסוי בכדי להגיע אליהם.

לסיכום
אז אם אתם רוצים לפרסם את חברתם בצורה הטובה והזולה לאורך זמן רכשו מוצר פרסומי שיהווה מתנות ללקוחות שלכם וללקוחות הפוטנציאלים.עולם שלם של מוצרים ומתנות מחכה לכם, אך דעו לכם שכדאי לרכוש מתנה שהיא גם צעצוע וגם מוצר יעיל שהלקוחות הפוטנציאלים יזכרו אתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן ליין דירקט| כי מוצרי פרסום רוכשים בבן ליין דייקרט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שמרית גרשון

מאת: שמרית גרשוןביגוד והנעלה22/05/13935 צפיות
לבישה של חולצות מודפסות ממותגת היא מעל הכל אמירה ייחודית והשתייכות לעסק כזה או אחר.

מאת: שמרית גרשוןאטרקציות19/05/131069 צפיות
להיות גננת לילדים בגיל הרך זו בהחלט משימה לא קלה, בין מטלות היום יום, לכובד הראש בלחנך, ללמד, לחבק ולדבר עם ההורים. את רוצה שיזכרו גם אותך ואת השנה שעוד מעט תגיע לסיומה.

מאת: שמרית גרשוןקניות 19/05/131146 צפיות
מה הן מתנות עם תמונה? מתנות עם תמונה הן מתנות שניתן להדפיס עליהן תמונה אישית ואף להוסיף משפט או מס' משפטים. בין שלל המתנות ניתן למצוא: חולצות מודפסות עם תמונה, כובעים, אבן בזלת, בגד גוף לתינוק, ספל עם תמונה, שעון קיר, כיסוי לסלולרי, כריות מודפסות בהגדשה אישית ועוד ועוד.

מאת: שמרית גרשוןשמלות כלה ובגדי חתן28/04/131013 צפיות
חולצות לחתן – כל חתן מחכה לרגע בו יוכל להשיל מעליו את העניבה , החולצה המכופתרת והג'קט ולהחליפם בטישרט נעימה.

מאת: שמרית גרשוןצרכנות14/04/131146 צפיות
דיסק און קי מעוצב וממותג עם הדפסת לוגו החברה הנו מתנה פרסומי מצוינת. עובדים רבים בחברות גדולות משתמשים היום בדיסק און קי ממותג עם שם חברתם. מלבד השימוש היעל שבו לשמירת המסמכים, מיתוגו עם שם החברה הופך אותם לחלק ממנה. כמובן שמותר לציין שעובדים רבים שמים את הדיסק און קי על מחזיק המפתחות שלהם אשר מסתובב אתם ממקום למקום וכך הם הופכים לצינור שיווק של החברה.

מאמרים נוספים בנושא שיווק

מאת: קורן דורשיווק06/07/222334 צפיות
כיצד ניתן לשווק בפייסבוק עם הכלים המתקדמים שיש היום בדפים עסקיים בפייסבוק? טיפים חשובים

מאת: nirשיווק24/06/213570 צפיות
הקמת אתר עסקי בפייסבוק הינו כלי מצוין המאפשר לכם לפרסם את עצמכם ולהגיע אל קהלים חדשים, המחפשים אחר המוצר או השירות אותו אתה מציע ולשמר את הלקוחות הקיימים שלכם.

מאת: ישראל רף שיווק31/05/213742 צפיות
העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים במארזי שי, עציצים ממותגים, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם עם מסר ממותג בעציץ להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: שלום כהןשיווק02/05/175459 צפיות
אף יום הולדת אינה שלמה בלי מסיבה נחמדה, קטנה או גדולה, שמאפשרת לנו לעשות בדיוק את זה וגם לחגוג את שעתיד לבוא.

מאת: שלום כהןשיווק16/11/162609 צפיות
מעבר דירה זה בדרך כלל מסוג אותם הדברים שמאוד לא קל להתמודד איתם. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לקבל את ההחלטה ולמצוא את הדירה שאליה עוברים, ומייד לאחר מכן מתחילה העבודה. צריך למיין את החפצים, כי איזה זמן טוב יותר יש מאשר מעבר הדירה כדי להיפרד מכל מה שכבר לא משמש אתכם?

מאת: שלום כהןשיווק28/08/162953 צפיות
זה לא משנה אם יש לכם אתר אינטרנט או לא, אם יש לכם עסק קטן או גדול. כיום כל עסק שרוצה להצליח חייב שיהיה לו לוגו מתאים אשר ישדר על הגל של השירותים שהעסק בוחר להעניק לשירותיו. כך שאם יש לכם מסעדת דגים לדוגמה, תצטרכו כמובן לדאוג לכך שהלוגו ישדר על הקונספט הזה, תוכלו לעצב לוגו בהשראה של ים או כזה שמופיעים בו דגים. האפשרויות הינן רבות למדי וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבחור מבחינתכם.

מאת: SEOMANשיווק25/05/162065 צפיות
אפילו מתנות קטנות לעובדים עשויות לשווק את העסק שלכם בצורה מעולה ולשלב חוויית יחסי עובד מעביד נפלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica