חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הקשר בין אינדקס בעלי עסקים לתרומה לקהילה?

מאת: אלעדשיפוצים15/04/2013708 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איפה מוצאים אינדקס בעלי עסקים?

באינטרנט כמובן תמצאו מספר אינדקסים כאלה, שיאפשרו לכם למצוא את בעלי המקצוע והעסקים שאתם צריכים. אבל רק אינדקס אחד תורם לקהילה בשיתוף שלכם, לצד היותו אינדקס מפורט, מהימן ומגוון.
באתר סיפתח תמצאו בקלות אינסטלטור בגבעתיים, כשהצנרת בדירה שלכם תעשה צרות, או בעלי מקצוע תחת הקטגוריה הדברה כשמקקים בלתי קרואים יבקרו אתכם השכם והערב. פורטל סיפתח מגוון ומקיף מגוון רחב מאוד של תחומים, החל בבעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין, רואי חשבון, עבור דרך בעלי מקצוע ושיפוצניקים בערים שונות ברחבי ישראל, כמו אינסטלטור בגבעתיים, חשמלאי בתל אביב (או בכל אזור אחר בארץ).

איך האינדקס בסיפתח תורם לקהילה?

מחצית מרווחי האתר הנוצרים כתוצאה מגלישה בו נתרמים על ידי בעליו לעמותות חברתיות ולמלכ"ר. עד כדי כך פשוט. לכן, כשאתם גולשים באתר ומחפשים חברת הדברה, אתם כבר מייצרים הכנסה לאתר, שמחציתה יופנה לתרומה.

איך אתם משתלבים בתהליך התרומה?

מעבר לבחירת בעל מקצוע כמו אינסטלטורבראשון לציון, אתם יכולים להקליק גם על שם העמותה שאתם רוצים שהכסף יופנה אליה. יש לכם הכוח להשפיע! כל זה, בלי שאתם צריכים לתרום מכיסכם.

רקע כללי

פורטל סיפתח הנו מדריך אתרים ועסקים מקצועי הנמנה על המגזר הרביעי, המשלב עשייה עסקית בצד תרומה לקהילה. מחצית מרווחי האתר נתרמים חזרה לקהילה על פי הגדרת הגולשים, ומועברים למגוון עמותות בעלות אישור לניהול תקין, הניתן ע"י משרד המשפטיפ

גלשו ותרמו! היכנסו כבר עכשיו לאתר סיפתח www.siftach.co.il והתרומה בדרך לעמותה שבחרתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל סיפתח הנו מדריך אתרים ועסקים חברתי, התורם מחצית מרווחיו למוסדות חברתיים ללא כוונת רווח

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלעד

מאת: אלעדבניין ואחזקה - כללי28/09/14792 צפיות
אינסטלציה היא תחום מורכב שמשולבים בו ידע ונסיון היכולת לפתור בעיות מגוונות, כמו סתימה, הצפה, פיצוץ בצנרת, התקנת מוצרי סניטציה ועוד. רוב תקלות האינסטלציה, או שדרוגים ושיפוצים דורשות עבודה מקצועית של אינסטלטור. אולם בעיות שכיחות, למשל סתימה בכיור, יכולות להיפתר גם עצמאית. שווה לנסות

מאת: אלעדבניין ואחזקה - כללי19/09/12798 צפיות
מאז ומתמיד היה לרצפת פרקט את הקסם משלו. אולם, גם בתחום זה יש למצוא בעל מקצוע מיומן, אמין והוגן במחירים. הדרך למצוא אחד כזה היא באמצעות כניסה לאינדקס העסקים ונותני השירותים של סיפתח

מאת: אלעדעסקים - כללי19/09/12757 צפיות
כשאתם זקוקים לייעוץ פיננסי ומחפשים מקצוענים בתחום של פיננסים או מנהל חשבונות בבאר שבע, עשו זאת באתר סיפתח. בסיפתח מחכה לכם אינדקס מפורט של בעלי עסקים ובעלי מקצוע שעוזרים לכם בחיי היומיום. המידע באתר מגוון ומכיל פרמטרים רבים לגבי בעלי העסקים המבוקשים.

מאת: אלעדעסקים - כללי05/09/12846 צפיות
באתר סיפתח מציעים לכם להזמין בעלי מקצוע כמו אינסטלטורים או שיפוצניק בבאר שבע, ולקחת חלק בתהליך של תרומה לקהילה. כיצד זה יתכן? באופן פשוט מאוד.

מאת: אלעדעסקים - כללי03/09/12815 צפיות
אין ספק שבזמן שיפוץ דירה יש צורך בעזרה של בעלי מקצוע: צבעים, נגרים, חשמלאים ועוד. כשאתם מחפשים בעלי מקצוע אלה, היכנסו למדריך בעלי העסקים באתר סיפתח. שם תמצאו שיפוצניק בירושלים לדירתכם שזקוקה לשיפוץ ובעלי מקצוע נוספים. מידע אמין ומפורט יקל עליכם בגלישה באתר. החיפוש נוח וידידותי מאוד לגולש ובעת החיפוש של שיפוצניק בירושלים, אתם גם תורמים לקהילה.

מאת: אלעדעסקים - כללי02/09/12795 צפיות
רק באתר סיפתח, מנעולן באשדוד כמו מנעולנים בחיפה, ירושלים וכל עיר אחרת, נרתמים למען הקהילה. האמת היא שזה לא רק הם אלא כל בעלי המקצוע והעסקים הרשומים באינדקס של אתר סיפתח.

מאת: אלעדעסקים - כללי29/08/12934 צפיות
אם התפוצץ לכם הצינור בבית ואתם זקוקים למצוא בדחיפות אינסטלטור בחיפה, אם הגינה מוזנחת והגיע הזמן להזמין גנן, או אם אתם מבקשים צבע כדי לסייד את הבית, אתם צריכים מדריך עסקים טוב. באתר סיפתח תמצאו מדריך עסקים מפורט עם מידע מגוון ונרחב על עשרות בעלי מקצוע. המידע מקוטלג לפי פרמטרים שונים כמו אזור גיאוגרפי והכי חשוב – הוא אמין ומקיף. אבל סיפתח הוא לא רק מדריך עסקים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232604 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223275 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica