חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד עובד קמין גז

מאת: yakovco51בריאות ורפואה כללי19/04/2013852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד עובד קמין גז
מבין סוגי הקמינים השונים לחימום ביתכם, קמין גז הוא בלי ספק אחד מהיעילים והמבוקשים ביותר. קמין הגז עושה שימוש בגז טבעי בתור חומר בערה והאפקט הסופי שלו הנו החימום של בית המגורים באופן טבעי (בשונה מהמזגן ותנורי הספירלות לסוגיהם), יכולות וויסות טמפרטורה טובות והקניית פן עיצובי אלגנטי כמו שרק קמין יכול להקנות. קמין הגז ידידותי למשתמש, אינו מאלץ התעסקות מיותרת בהדלקתו והוא כלל לא טומן בחובו לכלוך ואבק. באיזה אופן הוא למעשה עובד? תיכף לפניכם.

כפי שהוזכר, קמין גז משתמש בגז רגיל (גז בישול) כחומר גלם לתהליך הבערה. הקמין עצמו במרבית המקרים עשוי מפלדה מסיבית, ארובה, חלון, חיישנים ולחיצי בקרה. קמין הגז מחובר לתשתית הגז בבית ככה שהשימוש בו בטיחותי לגמרי. דרך ההדלקה מסוג כל קמין גז לא מורכב למדי – אין צורך בהבערת אש, אין צורך בשימוש במאיצי בערה אלא אך ורק בלחיצה על אודות כפתור אשר מפיק ניצוץ ומזרים את הגז לעומק חלל הבערה. הגז הנשרף עושה שימוש בחמצן ש מוזרם כל העת לתוך חלל הבערה מתחתית הקמין ומפתח החלון. גזי השריפה מאתרים אחר דרכם במעלה הארובה באורח פיזיקאלי לגמרי עקב הבדלי טמפרטורות והבדלים בריכוז החמצן.

קמין גז איכותי מאפשר שליטה מלאה על עוצמת החום (וקצב שריפת הגז) וכל זה על ידי ווסת הזרמת החמצן שלו. הווסת בעצמו מפחית או לחילופין מגביר את קצב כניסת האוויר מחלקו התחתון של הקמין אבל אין זה קשור לפתח הצר בחלון הבערה היות ו חדירת אוויר קבועה בחלק זה שומרת על גבי נקיונה של הזכוכית ושקיפותה. נחוץ לומר ש הגז המוזרם לקמין כלל לא נשרף בכלל מקום הבערה אך נשרף מיד עם כניסתו אל תוך הקמין ע"ימבער קרמי אשר מתאים לחום בטמפרטורות גבוהות במיוחד.

אופן השימוש בקמין גז הנו בטיחותי לחלוטין וזאת בלבד אם הוא למעשה הותקן בידיים מקצועיות ואכן נבדק בכלל הדרישות של מכון התקנים. כדאי לרכוש קמין גז עם ארובה מכופלת, אשר דואגת ש בית המגורים לא ירוקן ממאגרי החמצן שלו או לחלופין, לרכוש קמין עם ארובה יחידה אבל לדאוג שתמיד יוותר פתח אוורור מרכזי בבית לגישה של אוויר צח.

על ידי שימוש קמין גז לעולם לא תחושו קור במעונכם וכערך מוסף תרוויחו חדר מגורים מעוצב וחוויה משפחתית חמימה לנוכח הלהבות המרצדות.

 



תגיות המאמר: קמין גז


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yakovco51

מאת: yakovco51מוסיקה18/06/131116 צפיות
אחרי שנים רבות שניתן היה לפגוש להקות מעגלי מתופפים ברוב המקרים בחתונות, בזמן האחרון התרחבה האטרקציה המעולה גם לתחומים נוספים, ובעיקר למסיבות לילדים. את הקסם והיופי של מעגל מתופפים לילדים בעייתי לפספס וכעת מדובר באטרקציה שעושה את אותו כמעט כל ההבדל בדרך לחגיגה כייפית ומוצלחת.

מאת: yakovco51מוסיקה18/06/131259 צפיות
נהוג לחשוב שכאשר מדובר בחגיגות יומולדת, ישנן הפעלות נהדרות לזאטוטים, ואחרות שמתאימות לאנשים מבוגרים. אבל ישנו דבר בודד שמתאים לכולם. ישנה אפשרות אחת שגורמת לכולם לשמוח, לשמוח ולהשתולל. מעגל מתופפים ליום הולדת אופטימלי עבור כל אדם שרוצה ערך נלווה ליום החג שלו, אך כזה שכולם יוכלו ליהנות ממנו... הלהיט האפריקאי / דרום אמריקאי שכבש אחר עולם החתונות בישראל עוד לפני זמן רב, התחיל להתפשט על גבי כל עולמות האירועים, השמחה והחגיגות בשנתיים – 3 בעת האחרונה. כיום, עשרות רבות של הרכבי מתופפים מגוונות ממלאות מ

מאת: yakovco51בניין ואחזקה - כללי07/05/13876 צפיות
קמין מהווה ציוד איכותי לחימום מעונכם ואפשר לאתר עדויות רבות מאוד להשתמשות בקמינים מאז שחר ההיסטוריה בציורי מערות וממצאים ארכיאולוגיים קדומים. למרות ש עד לפני זמן לא רב קמינים היו שכיחים בייחוד במדינות אירופה הקרות מעט יותר ואילו בישראל העדיפו לעשות שימוש במזגנים,

מאת: yakovco51אירועים וחתונות – כללי05/05/13814 צפיות
הם יכולים לסחוף את כולנו בריקודים ואושר. הם מוסיפים מקצב בכל דקה ודקה. הם מקפיצים את המאורע ומעלים חיוכים אצל ראשון עד אחרון האנשים במסיבה. מתופפים לבר מצווה – מה יש לספר על הלהיט שעושה הכי כיף שרק ניתן? הדבר שהחל בשבטים אפריקאים נידחים והרכבי להקות סמבה ברזילאיות, כבש בסערה את ארצנו הקדושה. תחילה בענף החתונות, ובימינו, יותר מאי פעם, הן בימי הולדת ומסיבות בר / בת מצווה. עשרות הרכבי מתופפים לטקסים ישנן במדינה, כמעט לכל 1 סטייל יוצא דופן משלה, קדימה למה שלא נגלה מה הן מציעות בשבילכם, חתני החגיגה.

מאת: yakovco51אירועים וחתונות – כללי28/04/13893 צפיות
קמין בנוי (או אח מובנה) הוא קמין ש מותקן בלב מבנה קיים ונעשה לחלק בלתי נפרד ממנו וכל זה בהשוואה אל הקמין העצמאי הסטנדרטי. הקמין בעצמו אינו ניצב בעצמו במרחב כי אם הוא מוקף במבנה אחר מכל צדדיו, חוץ מ הצד אשר פונה ל מרחב הבית. הקמין הבנוי לפעמים ממוקם ב קיר הסלון, קיר גבס או אפילו קיר לבנים נוסף בזמן ש התנאי הבסיסי הוא שהחומר המחפה אחר הקמין וסביבת הקמין הוא יהיה מתאים לחום הצפוי להיפלט מתוכו במקסימום העוצמה. קמין בנוי מעצים את כל הקונספט של קמינים לחימום הבית שכן הוא מעניק הרבה מעלות שונים לכל תוש

מאת: yakovco51אירועים וחתונות – כללי28/04/131035 צפיות
ממש כמו שאין אפשרות לדמיין בילוי במסעדה מבלי לאכול, ככה בלתי אפשרי לחשוב על חגיגה ללא מוסיקה. יחד עם זאת למוסיקה שאנחנו מכירים אפשרי להוסיף ערך מוסף שכולם עומדים לספר עליו. קבלו בקצב כובש והרבה מחיאות כפיים את הלהיט החם של עולם האירועים והשמחות – מתופפים לאירועים שונים.

מאת: yakovco51חתונות28/04/13885 צפיות
מכירים את האפיזודה שבה הינכם מתרגלים למשהו כ''כ טוב, אפילו שקשה לכם להיזכר באיזה אופן הסתדרתם לפני זמן מה בלעדיו? מעולה. אז יהיה עבורכם נוח יותר להתחבר לקסם של מעגלי מתופפים – הלהיט החם של השנים בעת האחרונה בחתונות, בת מצוות ושמחות נוספות. מכיוון ש כשלוקחים את כל החגיגה ומכניסים לה מעט קצב, התוצאה פשוט נהדרת.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223123 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213627 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201738 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201510 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201781 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201499 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191973 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica