חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים בצפון

מאת: חי ביטוןצימרים21/04/2013812 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים בצפון

רוצים לצאת לנופש במקום איכותי בצפון הארץ ? מחפשים ליהנות מאירוח ברמה גבוהה ?
צימרים באזור הצפון יענו לכם על כל הדרישות וכיום ניתן למצוא מבחר מתחמי אירוח איכותיים.
במאמר זה תקבלו מידע על ענף הצימרים שהולך ומתפתח בשנים האחרונות, מידע זה יסייע לכם בהזמנת הצימר המושלם עבורכם לחופשה בצפון.

התפתחות ענף הצימרים בצפון

אי שם לפני עשר שנים החלו תושבי הצפון לבנות צימרים, בהתחלה צימרים אלה היו חדרי אירוח פשוטים הכוללים חדר שינה, מטבח וחדר רחצה. האבזור היה מינימאלי מאוד ללא אטרקציות או עיצוב מיוחד.
היום לאחר המון שנים אנו יכולים למצוא מגוון רחב של צימרים בכל הסגנונות האפשריים מבקתות מעץ עד סוויטות פאר מאבן, סוויטות שלא היה מביישות מלון ברמה של חמישה כוכבים.
אם בצימרים הראשונים האבזור היה פשוט ודל כיום בכל צימר סטנדרטי ניתן למצוא מיטה זוגית גדולה ונוחה מוצעת במצעים איכותיים, ג'קוזי גדול בפינת החדר, פינת ישיבה ושולחן אוכל, מטבח מאובזר בכלי מטבח, מוצרי חשמל ופינת קפה עשירה הכוללת מכונת אספרסו, חדר רחצה מפואר ומרפסת פרטית עם שולחן וכסאות.

חצר הצימרים – גם החצר עברה שדרוג גדול מאוד, כיום כאשר אתם מגיעים לצימר בצפון אתם לא צריכים לחפש אטרקציות, כל מה שאתם מחפשים נמצא גם במתחם הצימרים שלכם.
בחצר תיהנו מבריכת שחייה גדולה ומסביב לה כסאות שיזוף ופינות מוצלות, מתחם סגור או פתוח בו ג'קוזי זרמים וסאונה יבשה/רטובה, ערסלים, נדנדות ומשחקים שונים לילדים.
אירוח בצימר בצפון הוא חוויה בפני עצמה, חשוב שתבינו צימר היום זה לא רק חדר שינה אלה מכלול שלם של חדר מפואר, חצר מטופחת ואפשרות להזמנת מגוון שירותים כגון: ארוחות מפנקות, טיפולים ועיסויים, סידור הצימר לפי דרישה לימי הולדת ואירועים רומנטיים שונים ועוד.

למי מיועד הנופש בצימר למעט זוגות ?

כאשר אנו שומעים את המילה "צימר" לרובנו עולה לראש נופש רומנטי לאור הנרות עם בקבוק יין והמון אווירה רומנטית.
היום זה שונה, כמובן שאירוח במתחם צימרים בצפון מתאים לזוגות אוהבים אבל לא רק, ניתן להזמין גם צימר למשפחות בצפון, צימר גדול בו חדר שינה נפרד להורים ומגוון אטרקציות לילדים, עוד מתאים האירוח בצימרים לאירועים מיוחדים, מסיבות רווקות ורווקים, ימי כיף וימי גיבוש לוועדי עובדים ולכל אירוח, אירוע ונופש שרק תחפצו לערוך בצפון.

אנו מקווים שקיבלתם את כל המידע הדרוש לכם ועכשיו זה הזמן למצוא צימר בצפון מתאים לסוג החופשה שלכם לצאת לנופש בצפון הירוק באווירה קסומה ובלתי נשכחת!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הרשת תיירות פנים בארץ צימרים יוקרתיים וילות נופש ! ייעוץ והכוונה חינם 074-7029298

Google+

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חי ביטון

מאת: חי ביטוןצימרים01/05/13840 צפיות
מחפשים מקום לנופש בשבועות ? רוצים ליהנות מאירוח מפנק בשילוב אטרקציות ? צימרים זה הפתרון וכאן באתר אקדמיקס כל המידע כנסו..

מאת: חי ביטוןצימרים01/05/13787 צפיות
מחפשים מקום לנופש בשבועות ? רוצים ליהנות מאירוח מפנק בשילוב אטרקציות ? צימרים זה הפתרון וכאן באתר אקדמיקס כל המידע כנסו..

מאת: חי ביטוןצימרים29/04/13977 צפיות
רוצים לצאת לנופש משפחתי בצפון ? כאן במאמר זה תקבלו את כל הסיבות לצאת לחופשה בצימרים משפחתיים בצפון כנסו

מאת: חי ביטוןצימרים07/11/12827 צפיות
כאן במאמר הבא תקראו על החוויה המושלמת של חופשה בצימרים יוקרתיים לזוגות רומנטיים כנסו ..

מאת: חי ביטוןצימרים09/07/121224 צפיות
אם אתן מתכננות מסיבת רווקות לחברה טובה ואתן מחפשות מקום מושלם בו מבחר אטרקציות וילות למסיבת רווקות זה הפתרון. בוילה תוכלו ליהנות מבריכת שחייה, מערכת קריוקי, ספא זרמים ועוד המון אטרקציות מיוחדות כנסו עכשיו למאמר הבא לכל המידע על וילות לאירועים ומסיבות רווקות...

מאת: חי ביטוןתיירות ונופש - כללי13/05/121136 צפיות
אם אתם מחפשים מקום מיוחד לחופשה מול נופים מרהיבים בפרטיות מוחלטת וילות בצפון זה הפתרון עבורכם. כאן במאמר הבא תקבלו מידע על וילות בצפון הארץ כנסו עכשיו

מאת: חי ביטוןתיירות ונופש - כללי15/02/121335 צפיות
רוצים לשלב אירוע מיוחד יחד עם נופש ? וילות נופש המיעדות לאירועים זה הפתרון עבורכם וכיום בארץ ישנן וילות יוקרתיות לאירועים בהן חדרי שינה מעוצבים ועוד המון אטרקציות כנסו עכשיו לכל הפרטים במאמר הבא!

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica