חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים פנויים לשבועות

מאת: חי ביטוןצימרים01/05/2013788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צימרים פנויים לשבועות לניצול של החג

פסח ויום העצמאות כבר מאחורינו, ועכשיו חג השבועות הולך ומתקרב. אין כל צל של ספק כי מבין חגי ישראל, שבועות הוא חג מאדיוצא דופן. מדובר על חג קצר יחסית, אך מרכזי מאד בלוח השנה העברי, שכן לפי האמונה, בחג זה ניתנה התורה לעם היהודי. באופן מהותי יותר - בחג זה ישראלים רבים יוצאים לחופשות, ומעוניינים לנצל את ימי החג בחופשה מפנקת במיוחד. על כן, האפשרות של צימרים פנויים לשבועות, קוסמת לישראלים רבים.

מי יוצא אל הצימר המובטח...?

כמובן שאם אתם מתכננים נופש בשבועות, כדאי להחליט עם מי אתם יוצאים אל הצימר בסופו של דבר. אפשר לחפש צימרים פנויים לשבועות אשר מותאמים רק לזוגות.את הילדים תוכלו להשאיר אצל הדודים או אצל סבא וסבתא, ואתם תצאו לחופשה זוגית מפנקת ורומנטית ביותר לכל הדעות. יחד עם זאת, אם תרצו בכך, אפשר לקחתאת הילדים אתכם לצימר, וכך לצאת לצימר משפחתי עם הרבה מאד אטרקציות שונות ומגוונות כאלה ואחרות להורים ולילדים כאחד לאורך כל ימי חופשת החג.

לנצל את מזג האוויר הטוב בתקופה זו של השנה

הסיבה לכך כי ישראלים רבים מחפשים צימר פנוי לשבועות, יותר מאשר חגים אחרים, נעוץ בתקופה של החג. אנשים רבים מחפשים צימרים פנויים לשבועות מכיוון שחג השבועות מתקיים בעונת הקיץ, אך עדיין לא באזור של חודשי יולי ואוגוסט הלוהטים. על כן, מי שמחפש נופש במזג אוויר נעים וקייצי, אשר מאפשר ללכת בבגדים קצרים ואווריריים, אך עדיין בלי מכת החום של חודש אוגוסט - ימצא את שבועות בתור התקופה המושלמת לכך.

ומה עם המחיר?

כמובן שאם אתם רוצים לצאת אל חופשה בשבועות, כדאי לקחת בחשבון כי המחירים בזמן זה עולים. הביקוש עבור צימרים פנויים לחג שבועות הוא גבוה יותר, ובעלי הצימרים כמובן מודעים לכך היטב. עם זאת, אם תקפידו להזמין מספיק זמן מראש, או דווקא להזמין ממש ברגע האחרון - אפשר שתאתרו מספר דילים משתלמים גם לחג, וכך תיהנו מחופשה מפנקת במחיר משתלם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הרשת תיירות פנים בארץ צימרים יוקרתיים וילות נופש ! ייעוץ והכוונה חינם 074-7029298

Google+

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חי ביטון

מאת: חי ביטוןצימרים01/05/13841 צפיות
מחפשים מקום לנופש בשבועות ? רוצים ליהנות מאירוח מפנק בשילוב אטרקציות ? צימרים זה הפתרון וכאן באתר אקדמיקס כל המידע כנסו..

מאת: חי ביטוןצימרים29/04/13978 צפיות
רוצים לצאת לנופש משפחתי בצפון ? כאן במאמר זה תקבלו את כל הסיבות לצאת לחופשה בצימרים משפחתיים בצפון כנסו

מאת: חי ביטוןצימרים21/04/13814 צפיות
רוצים לצאת לנופש בצפון ? מחפשים מידע אמין אשר יסייע לכם בבחירת הצימר המושלם ? כנסו למאמר הבא לכל המידע על ענף הצימרים בצפון וקבלו את כל המידע שאתם צריכים לפני הזמנת צימר..

מאת: חי ביטוןצימרים07/11/12828 צפיות
כאן במאמר הבא תקראו על החוויה המושלמת של חופשה בצימרים יוקרתיים לזוגות רומנטיים כנסו ..

מאת: חי ביטוןצימרים09/07/121226 צפיות
אם אתן מתכננות מסיבת רווקות לחברה טובה ואתן מחפשות מקום מושלם בו מבחר אטרקציות וילות למסיבת רווקות זה הפתרון. בוילה תוכלו ליהנות מבריכת שחייה, מערכת קריוקי, ספא זרמים ועוד המון אטרקציות מיוחדות כנסו עכשיו למאמר הבא לכל המידע על וילות לאירועים ומסיבות רווקות...

מאת: חי ביטוןתיירות ונופש - כללי13/05/121137 צפיות
אם אתם מחפשים מקום מיוחד לחופשה מול נופים מרהיבים בפרטיות מוחלטת וילות בצפון זה הפתרון עבורכם. כאן במאמר הבא תקבלו מידע על וילות בצפון הארץ כנסו עכשיו

מאת: חי ביטוןתיירות ונופש - כללי15/02/121337 צפיות
רוצים לשלב אירוע מיוחד יחד עם נופש ? וילות נופש המיעדות לאירועים זה הפתרון עבורכם וכיום בארץ ישנן וילות יוקרתיות לאירועים בהן חדרי שינה מעוצבים ועוד המון אטרקציות כנסו עכשיו לכל הפרטים במאמר הבא!

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171483 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica