חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שלבים בתהליך השתלת שיניים

מאת: BHS Groupבריאות השן01/05/20135118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הטכנולוגיה הדנטאלית אינה עוצרת את התקדמותה, וחלק מתהליך נהדר זה הינו תחום השתלת השיניים. כיום ניתן להשתיל שיניים באופן נטול כאבים, מהיר ומדוייק יותר מאי פעם.

גם ההליך השיקומי התפתח והתקדם, והמטופל יכול בעצם תוך יום טיפולים אחד לצאת מן המרפאת שיניים עם שיניים חדשות. גם אם ישנו צורך לעקור מספר שיניים, ולהשתיל שיניים חדשות התהליך הינו אפשרי ופשוט יחסית.

איכות חיים אחרת לגמרי – שלב אחר שלב

  1. תחילה מיקום ההשתלה עובר הכנה. במידה ויש שן אשר צריך לעקור, תתבצע עקירה.בתהליך זה נחשפת רקמת החניכיים.
  2. במקום בו עמדה השן (הוא המקום בו תושתל השן החדשה) ייקדח חור. ניתן לדמות את התהליך לתליית תמונה על הקיר באמצעות בורג. בשלב זה הרופא מכין את החור אשר לתוכו ייכנס הדיבל.
  3. השתל עצמו מוכנס לחור, בדומה לדיבל אשר מוכנס לקיר. השתל משמש בעצם כנקודת עיגון למבנה. מרבית השתלים מופיעים בצורת בורג, אם כי יש מספר סוגים של שתלים שטוחים בצורת דיסק המורכבים מעל עצם הלסת במקרים מסויימים.
  4. הרכבת המבנה והכתר.
  5. הרכבת השן.

הידעת? גם אם יש צורך בתוספת עצם או הרמת סינוס, התהליך עדיין אפשרי ולא מסובך!

מחסור בשן עלול להוות מפגע אסתטי, או אפילו להשפיע לרעה על יכולת הלעיסה של האדם. חלק גדול מרופאי השיניים הישראליים כבר מנוסים בהשתלות שיניים, ומכירים את שלל החידושים בתחום.

טיפול חד יומי או רב שלבי?

השיטה הוותיקה להשתלת שיניים אורכת עד כ6 חודשים ומאפשרת ללסת להחלים באופן טבעי מהקדח אשר נעשה בה. שיטה זה מתאימה יותר למטופלים מבוגרים אשר עצמותיהם אינן חזקות כשם שהיו בעבר.

השיטה החד יומית מתאימה לבעלי עצמות חזקות יותר, ובה אין צורך להמתין להחלמת הלסת עד לסיום ההשתלה. התהליך כולו אמנם יקר יותר, אך נמשך יום אחד בלבד.

חשוב כמובן לבחור רופא שיניים מנוסה, אשר יכול לפרט את התהליך לעומק ולבדוק את צרכי המטופל. יש לזכור שבהשתלות שיניים המחיר הוא אינו הגורם המכריע, כי אים נסיונו ומקצועיותו של הרופא המטפל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר פורסם ע"י קבוצת BHS שיווק באינטרנט - bhsgroup.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת BHS Group

מאת: BHS Groupקורסים וסדנאות01/05/135206 צפיות
למי מתאים קורס רכיבה על סוסים? אילו סגנונות רכיבה קיימים? ולמה קרבה או רכיבה על סוסים מומלצת מבחינת טיפולית לילדים?

מאת: BHS Groupיבוא ויצוא01/05/135253 צפיות
רוב תעשיית הרהיטים כיום ממוקמת במזרח סין, במחוזות הקרובים לנמלי המדינה. בשנים האחרונות סין השתחררה מתדמית האיכות הבינונית, והפכה למקור של שלל מוצרים איכותיים בעלי עיצוב חדשני ומתוחכם. יבוא אישי מסין נשמע אמנם כמו משימה מסורבלת ומפוקפקת, אך כיום השוק הישראלי נהנה ממספר עסקים אשר מספקים סיוע וליווי מקצועי ברכישה אישית מספק סיני. החל מבחירת מוצרים על פי קטלוגים, דרך שאלות ובקשת דוגמאות מהיצרן וכלה בהובלה עד הבית.

מאת: BHS Groupמוסיקה01/05/135264 צפיות
מיקרופון מדונה הינו מיקרופון אלחוטי המחובר לקשת אותה אתם מניחים על הראש. הקשת עשויה מסוגי מתכות גמישות וקלות במיוחד, אשר קל מאוד לשכוח כי הן מונחות על הראש במשך שעות. המתכת ממנה הקשת עשויה אינה מחלידה ותחת שימוש נכון המיקרופון ישרת אתכם שנים רבות.

מאת: BHS Groupמוסיקה01/05/135146 צפיות
פסנתר חשמלי שונה מפסנתר רגיל וגם מסינטיסייזר. לעומת סינטיסייזרים רבים, פסנתר חשמלי משמר את עיקרון העוצמה הזה באמצעות חיישנים מתקדמים ‏היוצרים את אותו טווח עוצמת הצליל, ביחס לעוצמת ההקלדה. לפסנתרים אין באמת מה להשוות.. קבלו 5 עובדות מעניינות.

מאת: BHS Groupשיווק באינטרנט01/05/135214 צפיות
כמה פעמים נכנסת לאתר מסויים ולאחר מכן ראית מודעות של אותו אתר בכל מקום בו גלשת? קמפיין רימרקטינג- נעים להכיר

מאת: BHS Groupרפואה משלימה01/05/135218 צפיות
עיסוי הינו טיפול שאין לו תחליף, בחלק מבריאותו הכוללת של האדם. המתחים המצטברים על גופו ובנפשו של האדם, ‏מגיעים לידי ביטוי בשריריו התפוסים. החיים המודרניים מקשים את השרירים וממלאים אותם בחומצות ורעלים אשר ‏פוגמים בבריאות האדם.‏ תכף נסביר לכם למה כדאי למעסה להשתמש בשמן עיסוי איכותי.

מאת: BHS Groupדיני עבודה30/04/135742 צפיות
ילדת בחודשים האחרונים ומתלבטת בנוגע לזכויותייך? המאמר הבא יסקור עבורך את כל המידע שאת צריכה טרם קבלת ההחלטה להתפטר לאחר הלידה, בין אם חזרת כבר למקום העבודה הקודם ובין אם לאו.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201584 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181663 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181775 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171501 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171377 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica