חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת יונדאי I25 מול יונדאי I35

מאת: גיל שושירכב06/05/2013673 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם חושבים או אפילו עומדים בפני רכישה של רכב משפחתי חדש אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא את המאמר הנוכחי שבו אנחנו עומדים להשוות לכם שני דגמי רכב משפחתיים מבית המותג המוערך יונדאי.

איך אתם בוחרים לעצמכם את הרכב הבא שלכם

אחת לשלוש שנים לערך נוהג הצרכן הישראלי להחליף את רכבו. במרבית המקרים מדובר על אחת המכוניות המשפחתיות אותן תוכלו למצוא בשוק המקומי. נכון לימים אלו מדובר על אחד הסיגמנטיים הכי תחרותיים שבו תוכלו למצוא מגוון עצום של רכבים מבית מותגים שונים. עדין אם בוחנים זאת קצת יותר לעומק ניתן לגלות כי ישנה שליטה כמעט מוחלטת לרכבים מייצור במזרח הרחוק והכוונה היא ליפן וקוריאה. מפעלי הרכב במדינות הללו השכילו לפצח את הדרישות של הנהג הממוצע ובראשן הצורך האמיתי שלו באמינות גבוהה כמו גם עלות אחזקה נמוכה, שני נתונים המשפיעים רבות על עלות הביטוח כמו גם על סחירותה של המכוניצ אחרי שלוש שנים.

כמה דגשים בנוגע לחשיבותה הגדולה של תכונת האמינות

כשבוחנים את עניין האמינות קצת יותר לעומק היא באה לידי ביטוי בכמה מרכיבים. קודם כל עניין של איכות החומרים מהם בנוי הרכב, בנוסף מדובר על אמינות המכלולים המכאניים השונים ובנוסף נבחנת גם עלות חלקי החילוף. חבילה שלמה של תכונות שהרכבים הקוריאנים מצטיינים בהן. בסופו של יום זה בא לידי ביטוי בכמה קל למכור את המכוניות האלו אחרי שלוש שנים. רמז קל....יחסית מאוד פשוט מה עוד שההפסד עשוי להיות ממש קטן, בוודאי שמשווים זאת לרכבים נניח צרפתיים.

איך הפך היונדאי למותג רכב המוביל את השוק הישראלי בבטחה

את רכבי היונדאי הראשונים הביאו לישראל עוד באמצע שנות התשעים. החשש הראשוני של הנהג הישראלי השמרן התחלף עם השנים והמותג עשה את דרכו כלפי מעלה בטבלת המכירות עד שכבש אותה לגמרי עניין של השנתיים האחרונות. האמת היא שלא בפלא גדול מדובר לאור קשת הדגמים העשירה אותם הוא מציע לכם

יונדאי I35 הרכב הבא שלך אם אתה מחפש מכונית משפחתית אמינה ומשובחת

יונדאי I35היא מכונית משפחתית מצוינת גם מרביתם של כתבי הרכב חושבים כך ובכל המבחנים בהם היא שותפה התוצאות היו בהתאם. ככה זה כשחברה מקבלת החלטה רצינית להפוך להיות מובילה בתחום שהוא אחד הקשים ביותר לפיצוח בין שווקי המכוניות השונים. נישה שהיא סופר תחרותית. אם אתם מבקשים לעצמכם מכונית משפחתית משובחת המצליחה לשלב בין אמינות, איכות, חיסכון בדלק ומבלי לוותר על חווית הנהיגה מומלץ לכם בחום לגשת ולערוך נסיעת מבחן ביונדאי

יונדאי I25 מכונית קטנה שמציגה נתונים של רכבים הרבה יותר גדולים

אם אתם מבקשים לעצמכם מכונית יחסית קומפקטית, מנוע צנוע, חיסכון אמיתי בדלק אבל יחד עם זאת חשוב לכם גם המבנה של ארבע דלתות עם כל היתרונות שהוא מביא עימו, כדאי לכם לשקול ולרכוש את היונדאי I25 מצד אחד תוכלו ליהנות משימושיות ממש גדולה מאידך המחיר שתשלמו עליה יהיה יחסית נמוך. לא פלא הוא שגם הצבא בחר בה בתור המכונית לסגני אלופים.

 



תגיות המאמר: רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131376 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138718 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131323 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131222 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134791 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131260 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131392 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213794 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213926 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214105 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204575 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195541 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196235 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193499 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica