חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סמארט ווינרס – רשת חברתית של זוכים

עבור רובנו, השתתפות בפייס זאת מותרות הנחשבת בעיקר להוצאה מיותרת. כאשר הסיכויים לזכות כה קטנים, והתקציב החודשי שלנו מוגבל, להוציא כספים על משחקי מזל זה בגדר המיותר. אך כאשר עומדת לרשותכם, אלטרנטיבה חדשנית ומלהיבה, המשפרת את סיכויי הזכייה בצורה גורפת ומשמעותית, ההחלטה להשתתף הופכת הרבה יותר חכמה.


היתרונות במועדון סמארט ווינרס – רשת חכמה של זוכים
לקחת את הסיכוי לידיים שלכם זה אומר להיות צרכנים חכמים. בעולם בו שירותים מתקדמים זה יתרון תחרותי בתור צרכנים, אין סיבה שלא ליהנות מחידושים טכנולוגים ומוצרים מתקדמים בתחומים לא צפויים.

מערכת סמארטווינרס מאפשרת לכם להשתתף יחד עם עוד מנויים בהגרלות קבוצתיות על בסיס יומי כל השבוע, ובכל הגרלות הפיס השונות. כך שבצורה סטטיסטית ברורה ונהירה, כאשר הזכיות מתחלקות בין המנויים, ובכל יום מתבצעות אלפי שליחות ממנויים שונים, הסיכויים עוברים לידיים שלכם ומאוזני הזכייה נוטות סוף סוף אליכם.


המערכות המתקדמות מאפשרות לכם להגריל צירופים בצורה חכמה ומתקדמת, ללא בחירות רנדומאליות או על פי אמונות תפלות כמו מספרי מזל ותאריכים בעלי משמעות. להפסיק להסתמך על המזל ועל הגורל, ולקחת את העניינים לידיים שלכם באמצעות מודלים מתמטיים לחישוב הסתברותי ואלגוריתמים מתוחכמים לחיזוי מחושב תוך עקרונות סטטיסטים מובהקים – זאת הדרך הנכונה והראויה להשתתף בהגרלות מפעל הפיס.


הנוחות שבקצות האצבעות – עכשיו באמצעות סמארטווינרס
אז למה להשתמש בסמארט ווינרס?
מלבד החידושים הטכנולוגיים והמדעיים אשר לא זמינים לכל דורש, הפלטפורמה הידידותית של מועדון הלוטו הזה מאפשרת לכם להשתמש בשירותי העתיד שלהם בצורה האפשרית הנוחה ביותר – בביתכם, מהסמארטפון או מכל מקום בו תבחרו להתחבר לרשת האינטרנט. בממשק ידידותי וחוויתי לגולש, אפשר לבצע את כל הפעולות הנחוצות, מרכישת מנוי לפי בחירתכם, דרך שליחת פסי ההגרלות, בדיקתם וגבית הכספים עד מפתן דלתכם. כאשר המערכת כל כך נוחה, ומאפשרת אוטומטיזציה יומיומית של התהליך המסורבל הנקרא – מילוי לוטו, אין סיבה שלא להשתתף כבר עכשיו.


והעלות?
בעוד אין הבטחה של 100% לזכיות על בסיס קבוע, אם מסתכלים על מנויים קודמים וסטטיסטיקות מן העבר, בהחלט אפשר להסיק ולקבוע שבראי העלות הזניחה של מנוי חודשי, כאשר הזכיות מצטברות ללא כל עבודה או מאמץ מצד המנוי, איך ספק שהרווחים נטו הופכים את העסק למשתלם ואת העלויות ללא רלוונטיות בכלל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תומר לזרוני

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211354 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208679 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202954 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193016 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181367 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181614 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172023 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica