חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניוזלטר - כיצד נשארים בתודעת הצרכנים?

ניוזלטר וכיצד נשארים בתודעת הצרכנים?

איזה עסק לא מעוניין להישאר בתודעת הצרכנים שלו וקהלי היעד שלו? הרי שימור לקוחות הוא חוק מספר אחד כאשר מדובר על עסקים קטנים כגדולים. קחו דוגמא מחברות התקשורת הגדולות, הן עמלות קשה מאוד על מנת לשמר את הלקוחות. הצרכנים לא יזכרו אתם, הם יעברו לעסק מתחרה אחר. אבל, כיום בעידן האינטרנט ישנן שיטות מעולות על מנת לשמור על קהל הלקוחות שלכם, וזאת באמצעות דואר אלקטרוני הנשלח ישירות לתיבת הדואר שלהם.

ניוזלטר – להשאיר את הקונים בתודעה

באמצעות ניוזלטר אתם נשארים בתודעה. ניוזלטר יכול לפרט מה חדש בעסק שלכם, אילו מבצעים אתם מציעים ללקוחות שלכם ואולי אף קופונים. לרוב הלקוחות אשר נעזרו בשירותים שלכם וביצעו כבר לפחות רכישה אחת, כן יתעניינו ויכנסו למייל אותו שלחתם להם. ניוזלטר יכול להיות אטרקטיבי ולהכיל תמונות, על מנת שהוא יתפוס את העין. ניוזלטר הוא למעשה מהפיכה עכשוויות ועדכנית בעולם השיווק וכל חברה לה יש אתר אינטרנט ורוצה להזכיר את נוכחותה לקהל הלקוחות, עושה זאת באמצעות המייל. כל חברה אשר מעוניינת לקדם את עצמה חייבת לעסוק בשיווק ולא רק בפרסומים שונים והניוזלטר הוא שיטה מצוינת לשווק את עצמכם.

דיוור אלקטרוני מחירים

מה זה אומר דיוור אלקטרוני מחירים? ישנן הרבה מאוד חברות המציעות לכם דיוור אלקטרוני ולכן יש לבדוק דיוור אלקטרוני מחירים. כיצד זה נעשה? פשוט באמצעות כניסה לאתרי האינטרנט של חברות דיוור אלקטרוני ואז תוכלו לבצע סקר שוק הנוגע אל דיוור אלקטרוני מחירים.. ככלל ומטבע הדברים ככל שכמות הנמנעים גדולה יותר, כך בהתאם המחיר, אבל חשוב לציין מדובר על מחירים נמוכים יחסית שכל חברה קטנה כגדולה יכולה להרשות זאת לעצמה, לכן לא כדאי לוותר על הדיוור האלקטרוני ועל הניוזלטר.

מערכת ניוזלטר

מערכת ניוזלטר יכולה לספר ללקוחות על פועלכם, על איזה שירותים ומוצרים אתם מציעים להם, לתת לכם טיפים, כל זאת יסייע להכנסות שלכם ובמהרה, ולכן לא יהיה זה רעיון טוב לוותר על מערכת ניוזלטר. למי מופצת מערכת ניוזלטר? ובכן היא מופצת ללקוחות הפוטנציאליים, כאלה יש סיכוי טוב להניע אותם לרכישה של מוצרים ואת השירותים אותם אתם מציעים להם. אותם לקוחות פוטנציאליים רוצים לקרוא את מה שיש לכם להציע, ואולי אף הם ידווחו על כך לחברים שלהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פולסים - מערכת דיוור אלקטרוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פולסים

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132081 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132321 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132184 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: פולסיםשיווק באינטרנט17/06/131365 צפיות
אין ספק ששיטת ההתכתבויות האלקטרוניות צברה תאוצה ברבות השנים והפכה להיות נפוצה בקרב רבים. אז מהו דיוור אלקטרוני ומהו ניוזלטר? התשובות בהמשך.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני11/06/132093 צפיות
מתחילת שנות ה – 2000, יותר ויותר בעלי עסקים, הן בארץ והן בעולם, מנסים לפענח את פורמט השיווק המנצח, כלומר, את זה אשר יביא להם בדיוק את קהל הלקוחות הטבעי והרלוונטי להם.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195920 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189124 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183060 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181965 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171669 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171770 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171779 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica