חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיוור אלקטרוני – הדרך ליצור קשר עם העולם

מאת: פולסיםשיווק באינטרנט17/06/20131364 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק ששיטת ההתכתבויות האלקטרוניות צברה תאוצה ברבות השנים והפכה להיות נפוצה בקרב רבים. אז מהו דיוור אלקטרוני ומהו ניוזלטר? התשובות בהמשך.

דיוור אלקטרוני מהו

למעשה, דיוור אלקטרוני מציע מערכת שיכולה לשלוח מיילים בכמויות גדולות מהרגיל. דיוור אלקטרוני למעשה טומן בחובו יתרונות גדולים: מערכת מסוג דיוור אלקטרוני כוללת בדרך כלל רכיב המיועד לאיחסון ותחזוקה של רשימת התפוצה ורכיב לבקרה. עוד יתרונות שימוש בדיוור אלקטרוני הם איחסון ותחזוקה נכונה של רשימת התפוצה. דיוור אלקטרוני הוא למעשה כולל מגוון רחב של פעולות שיווק והפצה של המון אינפורמציה באמצעות שליחת דואר אלקטרוני. השיווק הוא שיווק ישיר ומטרתו להעביר מסרים לקהל המנויים.

דיוור אלקטרוני מחירים – איך זה מתבצע

כאשר מדברים על דיוור אלקטרוני מחירים- הכוונה היא לשליחת דואר אלקטרוני במטרה לשפר את הקשר בין בית העסק לקוחות שלו. דיוור אלקטרוני מחירים מבצע משלוח של דואר אלקטרוני במטרה לזכות בלקוחות חדשים או לשכנע את הלקוחות הקיימים לבצע רכישה נוספת. דיוור אלקטרוני מחירים לא חייב להיעשות למטרה מסחרית נטו. דיוור אלקטרוני מחירים יכול להישלח בבת אחת לקבוצה גדולה של אנשים לעומת דיוור אישי שנשלח ספציפי ללקוח אחד.

מערכת ניוזלטר – מהי

אין ספק, מערכת ניוזלטר היא מערכת דיוור שנשלח באמצעות מייל מטעם גורם כלשהו שהוא בדרך כלל מסחרי למגוון רחב של נמענים בעלי עניין להתקשרות. מערכת ניוזלטר כוללת רשימת תפוצה גדולה של לקוחות פוטנצאליים וספקים וכמובן גם מתחרים שאיתם אנחנו רוצים להתקשר. מערכת ניוזלטר מאפשרת יתרונות רבים מעצם שליחת המסרונים שלה לקהל הלקוחות וכך למעשה יוצרת סדר בעסק ומאפשרת לנמענים ליזום התקשרות חזרה. אין ספק שמערכת ניוזלטר טובה בכל בית עסק, ותורמת להתפתחותו ולמוניטין שהעסק צובר ברבות השנים. היום בעידן הטכנולוגי המתקדם מומלץ לכל בית עסק להפעיל מערכת ניוזלטר על מנת לשדרג את העסק שלו. זה בהחלט מהווה יתרון עצום ומכניס לא רק מוניטין לעסק אלא גם סדר ואירגון יעילים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פולסים - מערכת דיוור אלקטרוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פולסים

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/09/132080 צפיות
אם אתם עובדים יחד עם עוד הרבה אנשים ואין לך זמן להעביר לכולם את אותה הודעה בטלפונים, תוכלו לעשות זאת באמצעות מערכת ניוזלטר הטובה מכולן. אין אפשרות אחרת, כי זו הדרך הטובה והקלה ביתר עבורכם, כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. אין ספק כי מערת ניוזלטר הנה אקטיבית ובעלת יתרונות כל כך רבים כך שכל אחד צריך שתהיה לו מערכת ניוזלטר איכותית ושימושית. אל תפספסו את הדבר הטוב ביותר עבורכם, כי מערכת ניוזלטר יכולה לתרום לכם רבות.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני10/08/132320 צפיות
התדירות בה אנשים כיום פותחים את תיבת הדואר האלקטרוני שלהם על מנת לבדוק הימצאותן של הודעות חדשות, עקפה מזמן את התדירות בה נפתחת תיבת הדואר שבחזית הבית. הקידמה הטכנולוגית גרמה לכך שכל אדם מחובר כמעט בכל שעות היממה אל האינטרנט ואל הדואר האלקטרוני שלו, ואף האובססיביות לשאלה ''האם חיפשו אותי?'' גורמת לכך שקיום דואר חדש נבדק תכופות

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני08/07/132183 צפיות
כל אחד שחי במאה הנוכחית שמע על ניוזלטר. וזאת מאחר שניוזלטר הפכה לאחת משיטות השיווק המובילות. עם מערכת ניוזלטר תוכל להגיע תוך שניות כמו אס אמ אס לכמות נכבדת של לקוחות תוך פרק זמן קצר, לכן חשו להשתמש במקביל לניוזלטר גם בדיוור אלקטרוני מחירים.

מאת: פולסיםדיוור אלקטרוני11/06/132093 צפיות
מתחילת שנות ה – 2000, יותר ויותר בעלי עסקים, הן בארץ והן בעולם, מנסים לפענח את פורמט השיווק המנצח, כלומר, את זה אשר יביא להם בדיוק את קהל הלקוחות הטבעי והרלוונטי להם.

מאת: פולסיםמחשבים וטכנולגיה - כללי09/05/13974 צפיות
איזה עסק לא מעוניין להישאר בתודעת הצרכנים שלו וקהלי היעד שלו? הרי שימור לקוחות הוא חוק מספר אחד כאשר מדובר על עסקים קטנים כגדולים. קחו דוגמא מחברות התקשורת הגדולות, הן עמלות קשה מאוד על מנת לשמר את הלקוחות.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213537 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184491 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162423 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica