חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עמותת קו משווה - למען האקדמאים הערבים בישראל

מאת: עידועבודה וקריירה - כללי09/05/20133377 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קו משווה זאת עומתה שעיקר המטרה היא לאפשר לאקדמאים ערבים להגיע לשוק העבודה ולעבוד במקצוע שלהם. המצב הנ"ל צריך להיות שווה לכולם. זה בהכרח שווה למעסיקים, דבר זה שווה לחברה הישראלית, וכמובן שזה שווה למלומדים הערבים, על מנת שיצליחו להשיג העסקה בתחום שבו רכשו את הכשרתם האקדמית. באתר של העמותה אתם יכולים להירשם און ליין למאגר המועמדים הגדול של עמותת קו משווה.

העמותה נוסדה ומופעלת על ידי אנשים שאכפת להם מהמצב החברתי במדינת ישראל של החברה הערבית. אותם אנשים רוצים לפעול למזעורו של הפער בתוך החברות וליצור חברה שוויונית בהרבה יותר לשני הצדדים. העמותה דוגלת ומאמינה בשוויון אזרחי ומעוניינת לקדמו. עובדי העמותה בטוחים ששוויון הזדמנויות באופן כללי, ובתעסוקה במיוחד, הוא למעשה זכות בסיסית עבור כל אזרחי המדינה. בנוסף העמותה מאמינה שלמלומדים ערבים מוכשרים ורוצה לרומם את מעמדם של האקדמאים הערבים במדינה. חברי העמותה בטוחים שיש בידם את היכולות, הידע הנדרש, קשרים וההשפעה על שוק העסקים כדי לקחת את העניין לידי שינוי.

ניתן להגיד שמטרת העל של העמותה הנה ליצור שוויון הזדמנויות בעבודה גם לערבי המדינה. במסגרת מערך ההכשרות והליווי שפיתחה העמותה, היא מציעה סדנאות, הכשרות ושירותים נוספים למועמדים: הכוון תעסוקתי, ייעוץ בבחירת מקצוע, בחירת קריירה, יום מרתון וקריירה, קורסי קריירה וליווי אישי המקנים למשתתפים בו משאבים להצלחה. הסדנאות המוצעות על ידי העמותה הינן ספציפיות ועוסקות במתן משאבים פרקטיים כמו: קורות חיים לדוגמא, קורות חיים אקדמאיים, הכנה לראיונות, הכנה למרכזי הערכה ועוד. הכלים קיימים בכדי להעניק לאקדמאים הערבים את תחושת השליטה והביטחון העצמי בהליך איתור התעסוקה.

אין כל ספק שבכוחם של האקדמאים הערבים אפשרות לתרום ולהעלות את הרווחה המצרפית של החברה הישראלית. מומלץ ליצור שיוויון הזדמנויות בהענקת מקומות עבודה שמיועדים לא רק למלומדים ישראלים, אך גם לאקדמאים ערבים. חרף המחסום שנוצר למלומדים הערבים במציאת מקומות עבודה בשוק הישראלי, העמותה מצליחה לשבור את המחסום הנ"ל, וגם לספק מקומות עבודה מגוונים לאוכלוסיה האקדמאית הערבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו

מאת: עידובר ובת מצווה18/06/151130 צפיות
כאשר מועד בר המצווה הולך ומתקרב, חשוב מאוד להקדיש זמן למציאת מקום מוצלח שמתאים לקיום האירוע. בחירה של מקום לבר מצווה בתל אביב לא יכולה להיות דבר חפוז, לכן, ראוי לשים לב לכמה וכמה קריטריונים, כדי ליצור את האירוע המושלם.

מאת: עידואטרקציות27/01/152181 צפיות
טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת ואפילו טובה יותר כאשר ניתן לרכוש קופון עבור חוויה כזאת.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/01/151328 צפיות
מקומות רבים מציעים לזוגות לערוך את אירוע הברית שלהם אצלם. בשנים האחרונות שניתן לראות מגמה של עריכת אירוע ברית בעיקר באזור המרכז.

מאת: עידוחתונות13/12/141167 צפיות
חתונות עד 300 איש הפכו להיות טרנד בשנים האחרונות. זוגות רבים בחרו לוותר על חתונות גדולות ומעדיפים יותר חתונות קטנות ואינטימיות יותר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/08/141224 צפיות
הטרנד הפופולרי ביותר בתחום האירועים הוא עריכת אירועים במסעדות. כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש שהולך להישאר פה עוד הרבה זמן.

מאת: עידומתכונים ואוכל - כללי09/08/142085 צפיות
היום מודדים אירוע טוב או מסעדה טובה לפי האוכל שמוגש בה. רוצים לאכול את המאכלים הטעימים ביותר, אתם חייב לשכור את שירותיו של השף הפרטי יואב בר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי09/08/141167 צפיות
מתכננים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לחסוך סכום גבוה של כסף, אולי כדי שתחשבו לערוך את האירוע שלכם באוהל. אוהלים לאירועים הפכו להיות טרנד מאוד פופולרי בתחום האירועים בישראל

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222939 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222812 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187388 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187548 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187498 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188033 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179627 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica