חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שף פרטי לכל אירוע שרק תחפצו בו

מאת: עידומתכונים ואוכל - כללי09/08/20142082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם מתכננים לצאת למסעדה טובה, ששמעתם עליה רק דברים טובים. אתם מזמינים מקום מראש, מחכים בכניסה שיושיבו אתכם, האוכל מגיע ופתאום ביציאה, אתם מתאכזבים מהחוויה הקולינרית שקיבלתם בשהותכם במסעדה. אם גם לכם זה קרה לפחות פעם אחת, אתם יכולים למצוא חלופה לכך בדמות של שף פרטי.

שף פרטי יעניק לכם חוויה שלא תשכחו מהר כל כך, כמו שאתם שוכחים חוויה שחוויתם במסעדה שאכלתם בה. ארוחה פרטית עם שף פרטי, היא למעשה חוויה של ארוחה במסעדת יוקרה, אצלכם בבית. הרעיון הוא נורא פשוט, אתם שוכרים את שירותיו של שף פרטי, אשר מגיע אליכם עד הבית או לכל מקום אחר שתחפצו בו והוא זה שיבשל עבורכם את ארוחת חלמותיכם. בין אם מדובר בארוחה רומנטית כמו במסעדה רומנטית, או בין אם מדובר באירוע קטן שאתם מתכננים לערוך. שף פרטי הוא הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

מה העלות של שף פרטי?

ארוחה ששף פרטי מבשל עבורכם יכולה להגיע לסכומים הנעים בין מאות שקלים לאלפי שקלים ואף יותר. הרבה תלוי במה אתם מזמינים ומה כמות האנשים שעבורם נעשת הארוחה הפרטית. כאמור, כאשר את שוכרים את שירותיו של שף פרטי, השף הפרטי מגיע עד המקום בו אתם חפצים. השף הפרטי מגיע את למקום אותו אתם רוצים, מקים מטבח נייד ומבשל לכם את האוכל הטעים ביותר שכסף יכול לקנות. מה שהכי יפה בשירותיו של שף פרטי, שאתם הם אלה שמחליטים מה תאכלו ומה יהיו המצרכים.

לאלו אירועים שירותיו של שף פרטי מתאימים?

אתם יכולים לשכור את שירותיו של שף פרטי לכל אירוע שאתם חפצים בו. לא משנה אם מדובר על ארוחה משפחתית או ארוחה כדי לציין תאריך מסוים כמו יום נישואין. אתם יכולים להשתמש בשירותיו של שף פרטי לכל מאורע שרק תחפצו בו. רוצים לערוך ארוחה רומנטית בבית כמו במסעדה רומנטית? אין כל בעיה. רוצים לארגן ארוחה משפחתית או אפילו ארוחת חג מפוארת? שף פרטי ישמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

איך מזמינים את שירותיו של שף פרטי?

אם אתם באמת מעוניינים בהזמנת שירותיו של שף פרטי, תנו לנו לעזור לכם בכך. השף הפרטי המומלץ ביותר כיום בישראל הוא שף בשם יואב בר. יואב בר הוא בעליה של מסעדת מאראבו לעבר, אחת המסעדות המובילות שהיו בתל אביב בשנים האחרונות. יואב בר הוא השף היחיד שניצח את השף הצרפתי סטאפן, שהיה השף שהתחרה בשפים ישראלים בתוכנית הריאלטי קרב סכינים. אתם יכולים להתרשם משירותיו של השף יואב בר באתר האינטרנט שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו

מאת: עידובר ובת מצווה18/06/151126 צפיות
כאשר מועד בר המצווה הולך ומתקרב, חשוב מאוד להקדיש זמן למציאת מקום מוצלח שמתאים לקיום האירוע. בחירה של מקום לבר מצווה בתל אביב לא יכולה להיות דבר חפוז, לכן, ראוי לשים לב לכמה וכמה קריטריונים, כדי ליצור את האירוע המושלם.

מאת: עידואטרקציות27/01/152176 צפיות
טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת ואפילו טובה יותר כאשר ניתן לרכוש קופון עבור חוויה כזאת.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/01/151326 צפיות
מקומות רבים מציעים לזוגות לערוך את אירוע הברית שלהם אצלם. בשנים האחרונות שניתן לראות מגמה של עריכת אירוע ברית בעיקר באזור המרכז.

מאת: עידוחתונות13/12/141163 צפיות
חתונות עד 300 איש הפכו להיות טרנד בשנים האחרונות. זוגות רבים בחרו לוותר על חתונות גדולות ומעדיפים יותר חתונות קטנות ואינטימיות יותר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/08/141221 צפיות
הטרנד הפופולרי ביותר בתחום האירועים הוא עריכת אירועים במסעדות. כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש שהולך להישאר פה עוד הרבה זמן.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי09/08/141164 צפיות
מתכננים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לחסוך סכום גבוה של כסף, אולי כדי שתחשבו לערוך את האירוע שלכם באוהל. אוהלים לאירועים הפכו להיות טרנד מאוד פופולרי בתחום האירועים בישראל

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי25/07/141197 צפיות
הסיבות לכך שכדי לבחור גן אירועים על פני אולם אירועים, כאשר אתם רוצים לערוך את האירוע המושלם שלכם

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205263 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205183 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205486 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205576 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195885 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196091 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183088 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica